anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Bezkarność allegro?? Wcale nie!!!!

ufol_2004
Użytkownik
Ze względu na to iz znalazłem tutaj kilka wątków dotyczących zażaleń na serwis allegro.pl rozumiem iż jest tutaj wielu poszkodowanych przez ten serwis i niewiedzą co robić.Do administratora ebaj.pl staram się tylko pomóc kilku osobom które straciły to na co być może pracowały kilka lat tak jak ja, tylko przez poczucie wyższości administracji allegro. Do wszystkich osób poszkodowanych przez serwis Allegro.pl. To że administracja allegro myśli że jest bezkarna i że robią czasami to co im się podoba wcale nie znaczy że mają rację. Wszystkim osobom poszkodowanym przez zespół allegro.pl proponuję zgłosić sprawę do Biura Ochrony Konkurencji i Konsumenta opisując ją dokładnie i podkreślając iż twój przypadek nie jest jedynym wyjątkiem nadużyć kompetencji przez administracje allegro i reprezentujesz na swoim przykładzie zbiorowy interes konsumentów. Jeżeli zostanie zgłoszona odpowiednia ilość zażaleń na allegro i zostaną one potwierdzone, może ono skończyć jak pewna firma telekomunikacyjna za swoje wyczyny. Można też zgłosić sprawę Rzecznikowi Praw Konsumenta on wtedy pomorze sporządzić wniosek do sądu. Co do osób popierających ten serwis też miałem pozytywne zdanie o zespole allegro dopłuki nie udowodniłem im że się mylą w pewnej kwestii, wtedy żeby mieć pretekst do blokady mojego konta zablokowali konto mojego brata i twierdzili że jest ono moim kontem, nie byli w stanie mi tego udowodnić ponieważ brat i ja działaliśmy legalnie na Allegro. Dodam że miałem dość długi staż i doświadczenie na allegro.
Moje byłe konto na allegro to nightman_666 dla uściślenia jakby ktoś dopatrzył się że konto ufol_2004 to też moje konto, miałem pozwolenie od serwisu na prowadzenie konta Nightman_666.
Wiadomość 1 z 46
ostatnia odpowiedź
45 ODPOW. 45

Bezkarność allegro?? Wcale nie!!!!

tekenxp
Użytkownik
Ja dostałem takie coś:

Dziękujemy uprzejmie za kontakt z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Niniejsze wystąpienie potraktowane zostanie jako sygnał zauważonych nieprawidłowości i szczegółowo przeanalizowane pod kątem kompetencji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. W przypadku stwierdzenia w przedstawionej sprawie podstaw do podjęcia działań przez Prezesa UOKiK, podjęte będą stosowane kroki zgodnie
z ustawą o ochronie konkurencji i konsumentów lub kodeksem postępowania cywilnego.
Uprzejmie informujemy, iż Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji Konsumentów jest właściwy w sprawach ochrony konkurencji i konsumentów podejmowanej jedynie w interesie publicznym (art. 1 ustawy), a zatem nie podejmuje działań w sprawach indywidualnych, mających charakter cywilnoprawny, jak również nie prowadzi działalności w zakresie poradnictwa ani na rzecz konsumentów ani na rzecz przedsiębiorców.
Udzielaniem porad prawnych i pomocy prawnej konsumentom w sporach
z przedsiębiorcami zajmują się organizacje konsumenckie oraz powiatowi (miejscy) rzecznicy konsumentów wykonujący zadania samorządu powiatowego w zakresie ochrony konsumentów. Lista oraz dane teleadresowe organizacji konsumenckich i powiatowych rzeczników konsumentów znajdują się na stronie internetowej Urzędu (www.uokik.gov.pl).

Natomiast Prezes UOKiK realizuje cele ustawy o ochronie konkurencji
i konsumentów, zgodnie z którą do jego zadań należy w szczególności sprawowanie kontroli przestrzegania przez przedsiębiorców przepisów ustawy. I tak, Prezes UOKiK wydaje,
w przypadkach określonych ustawą, decyzje w sprawach przeciwdziałania praktykom ograniczającym konkurencję, w sprawach koncentracji lub podziału przedsiębiorców oraz przeciwdziałania praktykom naruszającym zbiorowe interesy konsumentów, a także decyzji w sprawach kar (art. 31 pkt 1 i 2 ww. ustawy).

Jednocześnie wyjaśniamy, że Prezes UOKiK informację na piśmie o sposobie załatwienia zgłoszonej sprawy wraz z uzasadnieniem przekazuje w odpowiedzi na formalne zawiadomienie (art. 86 ust. 4 ustawy). Zawiadomienie takie zgłasza się na piśmie wraz
z uzasadnieniem (art. 86 ust. 1 i art. 100 ust. 1 ustawy), może ono w szczególności zawierać: wskazanie przedsiębiorcy, któremu jest zarzucane naruszenie ustawy o ochronie konkurencji
i konsumentów, opis stanu faktycznego, uprawdopodobnienie naruszenia przepisów ustawy
a także dane identyfikujące zgłaszającego zawiadomienie. Do zawiadomienia dołącza się wszelkie dokumenty, które mogą stanowić dowód naruszenia przepisów ustawy(art. 86
ust. 2 i 3).
Wiadomość 31 z 46
ostatnia odpowiedź

Bezkarność allegro?? Wcale nie!!!!

auto_joker-pl
Użytkownik
grzecznościowa formułka z automatu 🙂
Wiadomość 32 z 46
ostatnia odpowiedź

Bezkarność allegro?? Wcale nie!!!!

ufol_2004
Użytkownik
Ja dostałem pismo o treści:
„ Szanowny Panie,

Odpowiadając na pismo z dnia 22 maja br., dotyczące działalności serwisu aukcyjnego prowadzonego przez QXL Poland Sp.z.o.o z siedzibą w Poznaniu, dziękuję za przekazane informacje i przedstawiam następujące wyjaśnienia.

Mając na uwadze kompetencje Prezesa UOKiK określone przepisami ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. O ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Z 2007 r. Nr 50, poz 3331 ze zm) pragnę poinformować iż napływające sygnały dotyczące nieprawidłowości ww. przedsiębiorcy są wykorzystywane w toku czynności podejmowanych przez Prezesa Urzędu.

Jednocześnie wyjaśniam, że Strategia Polityki Konsumenckiej na lata 2007-2009 określająca ramy i priorytety w zakresie ochrony słabszych uczestników rynku w Polsce, przewiduje kontrole wzorców umownych w sektorze usług telekomunikacyjnych i medialnych- w tym poczty elektronicznej, usług świadczonych przez operatorów telewizji kablowej, sklepy oraz portale aukcyjne . Wobec powyższego Prezes UOKiK rozważy możliwość podjęcia działań w ramach ustawy podjęcia działań w ramach ustawowych kompetencji w stosunku do przedsiębiorcy prowadzącego serwis Allegro. Z uwagi na powyższe dziękuję za przekazane informacje i zapewniam iż zostaną one szczegółowo przeanalizowane pod katem opisanych powyżej kompetencji Prezesa UOKiK.”

Wszystko wygląda jakby było na dobrej drodze czas pokaże....
Wiadomość 33 z 46
ostatnia odpowiedź

Bezkarność allegro?? Wcale nie!!!!

cezcez_pl
Użytkownik
😛
Wiadomość 34 z 46
ostatnia odpowiedź

Bezkarność allegro?? Wcale nie!!!!

vital_market
Użytkownik
Na dobrej drodze to by było gdyby odpisali tak:

"Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów informuje, iż nadesłane informacje dot. działania przedsiębiorców:
****************************
będą podstawą do przeprowadzenia odpowiednich czynności, wynikających z przepisów ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 ze zm.) w zakresie możliwości stosowania przez nich praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów. Tym samym Urząd dziękuje za zaangażowanie w sprawę oraz wrażliwość konsumencką.

z up. Dyrektora UOKiK Del. Wrocław

*********** - starszy specjalista"
Wiadomość 35 z 46
ostatnia odpowiedź

Bezkarność allegro?? Wcale nie!!!!

cezcez_pl
Użytkownik
Dokładnie 🙂
Wiadomość 36 z 46
ostatnia odpowiedź

Bezkarność allegro?? Wcale nie!!!!

auto_joker-pl
Użytkownik
Oj dzieciaki. nie umiecie czytac jezyka dyplomacji ... 🙂



--------------------------------------------------------
Jak w najgrzeczniejszy sposób dać do zrozumienia pracownikowi, że właśnie został wylany?

Panie Kowalski, naprawdę nie wiemy, jak poradzilibyśmy sobie bez pana, ale od przyszłego poniedziałku niestety z wiekla przykroscia, będziemy zmuszeni poradzić... ...
Wiadomość 37 z 46
ostatnia odpowiedź

Bezkarność allegro?? Wcale nie!!!!

1callanddone
Użytkownik
Mam dla Was (którzy czują się poszkodowanymi przez Allegro) jedną propozycję. Jeśli chodzi o reklamacje dotyczące działania serwisu wystarczy wysłać ją w formie pisemnej z własnoręcznym podpisem. Wg. prawa niema takiego określenia jak reklamacja w formie elektronicznej czy zgłoszenie telefoniczne. Forma pisemna jest najwłaściwszą i pozwoli na tzw. podkładkę dla Rzecznika Praw Konsumentów. Wg prawa również każda instytucja nawet działająca w internecie ma obowiązek odpowiedzenia na daną reklamację w ciągu 30 dni. Jeśli nie odpowie, oznacza to tyle, że jest wg danego podmiotu uzasadniona. W dalszej kolejności należy z tym faktem zgłosić się do rzecznika i poinformować o zaistniałej sytuacji. Czasochłonne? Być może ale pełnoprawne. (Zapraszam na www.OSZUST.org - tam porozmawiasz o takich przypadkach)
Wiadomość 38 z 46
ostatnia odpowiedź

Bezkarność allegro?? Wcale nie!!!!

ufol_2004
Użytkownik
Witam ponownie ma ktoś numer telefonu do QXL lub Allegro?
Wiadomość 39 z 46
ostatnia odpowiedź

Bezkarność allegro?? Wcale nie!!!!

tayma.pl
Użytkownik
witajcie

Tez czuje sie oszukana przez allegro (bezpodstawnie zablokowali mi konto firmowe przez co narazili na duuuże szkody) chciałabym coś z tym zrobić i z tego co się zorientowałam - nie ma na nich bata. Czy aby napewno? Wygrał już ktoś jakiś spór? Czy sprawa opisywana powyżej doczekała się jakiegoś końca?

Pozdrawiam
Wiadomość 40 z 46
ostatnia odpowiedź