Witam!Potrzebuje pomcy w sprawie oszustwa, którego padłem ofiarą.Znalazłem produkt, którego szukałem. porozumiałem sie z sprzedawcą co do ceny i wysylki i zapłaciłem za towar z własnego konta, na podane przez sprzedającego konto. Płatnosci nie wykony...
Pewna Pani wylicytowała mój przedmiot ponad miesiąc temu. Towar od razu wysłałam, jednak po dwóch dniach kupująca rozpoczęła spór, gdyż opakowanie było naderwane. Poprosiłam o zdjęcia i faktycznie folia była nieco rozdarta, Pani oskarżyła mnie o oszu...
Witam,Mam problem z uwierzytelnieniem swojego konta bankowego do wypłat. Jest to nowe konto założone specjalnie pod eBay więc też nie ma tam żadnych transakcji. Wyciąg ma jedyne 81kb a serwis wymaga 100kb minimum przesyłanie wyciągu Jak mogę uwierzyt...
Opiszę swoją styuację. Jestem fotografem pracującym w Berlinie. Przeprowadziłem się z Polski do Berlina nie tak dawno. Emigracja nie jest łatwa. Żeby zapłacić za mieszkanie musiałem sprzedać aparat fotograficzny. W tym momencie Ebay wstrzymał moje śr...
Jestem nowym sprzedawcą na eBay. Sprzedałem od wczoraj kilka rzeczy i moje środki widnieją jako zablokowane do 12 września dzisiaj wszystkie przedmioty zostały nadane. Czy istnieje jakaś opcja żeby te środki wcześniej odblokować?
Witam, za jaką kwotę i ile przedmiotów mogę sprzedać w 2024 roku bez zarejestrowanej działalności? Posiadam dłużej niż 6 miesięcy kolekcję rzeczy, których chciałbym się już pozbyć. Ile zatem mogę sprzedać rocznie/ czy w miesiącu (?) rzeczy i za jaką ...
Witam, czy jest możliwość abym rozpoczął sprzedaż artykułów w dropshippingu w Wielkiej Brytanii na działalności nierejestrowanej z Polski? Czy dobrze rozumiem że jeżeli znajdę hurtownie na terenie UK i będę sprzedawał tylko na ebay, tylko do klientów...