Dla kupujących
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Posty na forum

nieaktywny link do wysłania zwrotu

Chcę zgłosić zwrot, bo zostałam oszukana przez sprzedawcę. Dostałam wodę zamiast perfum, a miały być nowe, nieużywane. I nie mogę kliknąć Potwierdź zwrot Zamieściłam i szczegóły sprawy, i zdjęcia, i nie mogę iść dalej.

Awatar użytkownika autor Użytkownik
  • 62 Wyświetlenia
  • 1 odpowiedzi
  • 0 podziękowania

Złożenie oferty a zakup innego przedmiotu

Witam. Jestem początkująca. Nie korzystałam jeszcze z funkcji złóż ofertę. Interesują mnie dwa przedmioty u sprzedającego. Jeżeli złoże na jednej ofertę. Dostanę akceptację. To mogę później razem kupić z innym przedmiotem ? Czy muszę od raz zapłacić ...

Awatar użytkownika autor Użytkownik
  • 175 Wyświetlenia
  • 1 odpowiedzi
  • 0 podziękowania

Zostałem okradziony przez sprzedawcę na eBay

Witam,Pierwszy zakup na eBay i taka wtopa. Kwota wysoka - boli.Historia pokrótce:Brałem udział w licytacji (sprzedawca z Włoch) - nie wygrałem.Po paru minutach otrzymałem od eBay wiadomość tzw "drugą szansę" z adnotacją że pierwszy kupujący okazał si...

Awatar użytkownika autor Użytkownik
  • 157 Wyświetlenia
  • 1 odpowiedzi
  • 0 podziękowania

Rozwiązane! przedmiot niezgodny z opisem a ochrona paypal

Kupiłam na ebay UK koncert dvd, opis był stan bardzo dobry, sprzedający również miał 100% pozytywów. Wysyłka przez ebay.Po otrzymaniu przesyłki okazało się, że tylko pudełko jest w stanie bdb. Obie płyty były mocno porysowane z obu stron.Napisałam od...

Awatar użytkownika autor Użytkownik
  • 338 Wyświetlenia
  • 6 odpowiedzi
  • 0 podziękowania

Zwrot pieniędzy za płatność kartą

Dzień dobry. Kilka dni temu dokonałem zakupu z USA, opłaciłem kartą, jednak sprzedawca anulował transakcję, gdyż stwierdził, że nie wysyła do Europy. Sam produkt kosztował 35$, wysyłka 19.18$, zaś opłata importowa 15.73$ co razem daje 69.91$. Jednak ...

Awatar użytkownika autor Użytkownik