Zaginiona przesyłka

Witam.


Otóż 29.10 br. wysłałam przedmiot kupiony w licytacji na ebay.co.uk listem poleconym priorytetowym. Kupujący twierdzi, że nie otrzymał przesyłki, więc 16.11 br. złożyłam reklamację na poczcie. Napisałam to kupującemu, ale on nie chce słuchać, wczoraj otworzył spór i wystąpił o roszczenie, paypal zablokował mi płatność, a kupujący wystawił mi negatywa. Chciał zwrot pieniędzy, ale przecież mu nie zwrócę teraz, jak reklamacja jest w toku, co jeśli ten przedmiot dotrze jednak do niego. Co w tym wypadku powinnam zrobić? I czy PayPal odda mi te pieniądze?

Wiadomość 1 z 10
ostatnia odpowiedź
9 ODPOW. 9

Niestety, negatywa mu nie zafundujesz.

jesli poczta zwroci pieniadze a pozniej przedmiot dotrze do kupujacego to te pieniadze sa twoje a kupujacy powinien zwrocic poczcie .

**************************************
Wiadomość 2 z 10
ostatnia odpowiedź

Niestety, negatywa mu nie zafundujesz.

Pay Pal zablokował mi płatność i sprawdza co z tą przesyłką. Jeśli dojdą, że wysłałam, to czy pieniądze odblokują na moim koncie czy jednak zwrócą kupującemu, bo nie otrzymał przesyłki?

Wiadomość 3 z 10
ostatnia odpowiedź

Niestety, negatywa mu nie zafundujesz.

niestety poczta polska ma swoje ramy czasowe a paypal swoje i nic na to nie poradzisz


 


ja też mam kilka takich przypadków rocznie, i spisuję to w straty ale nic innego nie zrobię


 


oczywiście nie na tym koncie


 


paypal odda Ci pieniądze jeśli się zmieścisz w 45 dniach od dnia zakończenia roszczenia tzn. zwrócenia pieniędzy przez paypal dla kupującego (musisz do nich przesłać pismo reklamacyjne, że kupujący jednak przedmiot otrzymał)

Wiadomość 4 z 10
ostatnia odpowiedź

Niestety, negatywa mu nie zafundujesz.

ebajer poczta rozpatruje reklamacje 2-3 miechy


 


jeśli kupujący przedmiot otrzyma to odblokują na Twoim paypal,


 


jesli jednak nie dojdą czy przedmiot został wysłąny  to zwrócą kasę kupującemu 

Wiadomość 5 z 10
ostatnia odpowiedź

Niestety, negatywa mu nie zafundujesz.

A co w wypadku, jeśli dojdą, że wysłałam (mam numer nadania i kwitek z poczty), ale kupujący przesyłki nie otrzyma, też mu te pieniądze oddadzą z Pay Pal?

Wiadomość 6 z 10
ostatnia odpowiedź

Niestety, negatywa mu nie zafundujesz.

Roszczenie przegrasz.


Tracisz kasę.


Tracisz towar.



Po kilku miesiącach poczta uzna (lub nie) reklamację. Jeśli i tak już masz negatywa i obniżoną ocenę, a przy okazji wystawiłaś już komentarz to proponuję nic już nie robić - ewentualnie monitować przesyłkę tutaj:



http://www.royalmail.com/track-trace



Ewentualnie tutaj:


http://www.track-trace.com/post



... i jeśli jednak okaże się, że przesyłkę odebrał, zgłosić sprawę brytyjskiej policji jako wyłudzenie.



Trzeba walczyć z nieuczciwością 🙂


Wiadomość 7 z 10
ostatnia odpowiedź

Niestety, negatywa mu nie zafundujesz.

Komentarza mu nie wystawiłam.


Na RoyalMail nie monitorują tej przesyłki, a na stronie Poczty Polskiej jest tylko info, że wysłano z Polski i ślad się urywa. Chyba pozostało mi tylko czekać.

Wiadomość 8 z 10
ostatnia odpowiedź

Niestety, negatywa mu nie zafundujesz.

... bo serwis nie pozwoli szkalować dobrego imienia Kupujących, tu psy wiesza się tylko na sprzedawcach, każdy z nas to potencjalny wyłudzacz, oszust i kryminalista - oto postawa eBay wobec nas szaraczków 🙂



Czekaj za reklamacją, jeśli Ci ją uznają, zwrócą Ci kasę za przedmiot. PayPal na 99.9% Cię z niej okradnie, bo dla nich sprawa jest prosta jak konstrukcja cepa - kupujący musi być zadowolony, a że przecież nie będą pokrywać kosztów z własnej kieszeni, sięgną do Twojej.



Miałem to samo, czekam już chyba z miesiąc czy półtora na uznanie reklamacji. Ale jeśli uda mi się ustalić że delikwent jednak dostał przesyłkę, zrobię wszystko żeby go udupić policją.

Wiadomość 9 z 10
ostatnia odpowiedź

Niestety, negatywa mu nie zafundujesz.

Pozytywa też nie zamierzam mu wystawić. Najgorsze jest to, że nawet jak poczta uzna reklamację to nie dostanę pełnego zwrotu. Jeszcze Anglia nie przyjmuje przesyłek z zadeklarowaną wartością, chyba trzeba będzie zlikwidować tam wysyłki.


Wiadomość 10 z 10
ostatnia odpowiedź

Wpisz nazwę produktu