
WARSZTATY NA FORUM – SPORY I ROSZCZENIA – SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
17-04-2008 16:49
Chciałam Was zaprosić do wzięcia udziału w warsztatach na temat sporów i roszczeń. Odbędą się one 22 kwietnia, w godzinach 13:00 - 15:00.
Z kilkoma osobami zasiądziemy w jednym pokoju przy kilku komputerach i przez dwie godziny będziemy do Waszej dyspozycji. Zgromadziłam następujący zespół: Marysia, która pracuje w dziale ds. roszczeń; Danka, która jest naszym specjalistą od polskiego produktu; Grzesiek, który pracuje w naszym biurze w Warszawie. Mam nadzieję, że dzięki temu uda nam się odpowiedzieć na więcej pytań, odpowiedzi będą szybsze i bardziej wszechstronne.
Tematem będą spory i roszczenia. Postaramy się znaleźć odpowiedzi na wszystkie Wasze pytania. Pamiętajcie jednak, że ponieważ nie możemy ujawniać informacji o naszych użytkownikach, nie będziemy w stanie omawiać konkretnych przypadków.
Czekamy na Was z niecierpliwością,
Emilia i zespół!
WARSZTATY NA FORUM – SPORY I ROSZCZENIA – SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
01-09-2008 20:12
WARSZTATY NA FORUM – SPORY I ROSZCZENIA – SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
19-09-2009 13:10
WARSZTATY NA FORUM – SPORY I ROSZCZENIA – SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
23-09-2009 17:02
WARSZTATY NA FORUM – SPORY I ROSZCZENIA – SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
22-10-2009 13:05
WARSZTATY NA FORUM – SPORY I ROSZCZENIA – SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
03-11-2009 10:15
Na wstępie z góry przepraszam za tak opóźnioną odpowiedź.
Prawdopodobnie Twój spór jest już rozstrzygnięty, ale na wszelki wypadek przesyłam informacje na temat rozwiązywania tego typu spraw.
Miej przede wszystkim na uwadze, że zwykle przy sporach dotyczących przedmiotów niezgodnych z opisem prosimy kupującego o odesłanie przedmiotu sprzedającemu i dostarczenie nam numeru monitorowania przesyłki w trybie online. Kupujący odsyła przedmiot na własny koszt. W przypadku przedmiotów o większej wartości czasem możemy także poprosić kupującego o dostarczenie dodatkowej dokumentacji na poparcie jego reklamacji. Prosimy np. o przesłanie dokumentu, w którym osoba trzecia potwierdza, że przedmiot jest zniszczony lub nieoryginalny.
Więcej informacji na temat sporów znajdziesz w naszej Umowie z Użytkownikiem (link Umowy prawne znajduje się u dołu strony www.paypal.pl). Jeśli natomiast chciałbyś dowiedzieć się czegoś więcej na temat Twojej sprawy, radzę skontaktować się z działem obsługi klienta pod numerem 0 801 38 66 86.
Pozdrawiam
Emilia
WARSZTATY NA FORUM – SPORY I ROSZCZENIA – SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
25-01-2010 18:38
WARSZTATY NA FORUM – SPORY I ROSZCZENIA – SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
22-02-2010 14:49
Jakis czas temu kupilem na eBayu aparat Nikon'a, ktory mial miec 2 lata gwarancji producenta. Sprzedawca wyslal mi ten przedmiot wraz z karta gwarancyjna, ktora wg. regulaminu Nikona jest niewazna bez dowodou zakupu(rachunek/faktura).
Otworzylem spor na Paypalu, poniewaz sprzedawca nie chce mi wyslac faktury(a wiem ze posiada bo pisalem z nim e-maile), a tym samym aparat nie jest pod 2wu letnia gwarancja, cos jest sprzeczne z opisem i tytulem aukcji.
W kazdej chwili moge poniesc koszty naprawy w serwsie jesli sie cos zepsuje.
Niestety niewiadomo czemu spor przegralem.
Zadzwonilem wiec do Biura Obslugi i uslyszalem, ze Paypal nie zajmuje sie rozstrzyganiem problemow z gwarancja tylko samego przedmiotu, a ze wszystko bylo ok z aparatem dlatego przyznali racje sprzedawcy.Kazali mi samemu skontaktowac sie ze sprzedawca i dojsc do porozumienia. Opowiedzialem, ze juz to robilem kilkakrotnie zanim otworzylem spor, ale niestety bez pozytywnego rezultatu. Wtedy to poradzili mi, zebym sprawe zglosil do pewnej organizacji rzadowej zajmujacej sie doradztwem w sprawach konsumenta.Ci z kolei powiedzieli, zebym wyslal listy ze skarga na ebaya i paypala, czyli kolo sie zamyka....
Chcialem sie dowiedziec dlaczego PayPal w takich przypadkach calkowicie ignoruje problem gwarancji, byleby
tylko stan/wyglad itd. przedmiotu sie zgadzal...
Przypomne, fragment Umowy z Uzytkownikiem uslugi PayPal :
13.2 Jakie rodzaje problemów są objęte ochroną?
Użytkownik otrzymał przedmiot opłacony za pośrednictwem systemu PayPal, ale przedmiot jest „znacząco niezgodny z opisem”.
13.3 Co oznacza określenie „znacząco niezgodny z opisem”?
Przedmiot jest uznawany za znacząco niezgodny z opisem, jeśli w istotny sposób różni się od opisu zamieszczonego przez sprzedającego w opisie aukcji przedmiotu. Oto kilka przykładów takich sytuacji, które jednak nie wyczerpują wszystkich możliwych ewentualności:
Stan przedmiotu został przedstawiony niezgodnie z prawdą. Przykład: przedmiot opisano na aukcji jako „nowy”, a w rzeczywistości przedmiot jest używany.
Pozdrawiam
Grzegorz
WARSZTATY NA FORUM – SPORY I ROSZCZENIA – SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
27-04-2010 15:53
Właśnie mam ten sam problem, wysłałem gosciowi cd, nastapily jakies opznienia i teraz gosc dostał cd, a paypal przynzał mu zwrot pieniedzy, mimo ze jako dowod wysylki przedstawilem skan potwerdzenia nadania!!!!! Złożylem odwołanie, ale nie wiem czy cos to da...
WARSZTATY NA FORUM – SPORY I ROSZCZENIA – SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
30-04-2010 05:17
to oszustwo tzw. przekret nigeryjski.
nic nie wysylaj dopoki pieniadze nie znajda sie na twoim koncie w Paypal lub w twoim banku.
WARSZTATY NA FORUM – SPORY I ROSZCZENIA – SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
30-04-2010 14:36
PayPal Ci nie pomoże, tak samo, jak mi nie pomógł. Musiałem prosić kontrahenta o zwrot gotówki. Całe szczęście, że okazał się uczciwym człowiekiem i zwrócił mi kwotę zabraną przez PayPal (oczywiście PayPal nie omieszkał ściągnąć od sumy zwrotnej ponownej prowizji). Czyli nie dość, że PayPal nie pomógł, to jeszcze pobrał drugą prowizję, tym razem od zwrotu !!!
Pozdr

