
WARSZTATY NA FORUM – SPORY I ROSZCZENIA – SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
17-04-2008 16:49
Chciałam Was zaprosić do wzięcia udziału w warsztatach na temat sporów i roszczeń. Odbędą się one 22 kwietnia, w godzinach 13:00 - 15:00.
Z kilkoma osobami zasiądziemy w jednym pokoju przy kilku komputerach i przez dwie godziny będziemy do Waszej dyspozycji. Zgromadziłam następujący zespół: Marysia, która pracuje w dziale ds. roszczeń; Danka, która jest naszym specjalistą od polskiego produktu; Grzesiek, który pracuje w naszym biurze w Warszawie. Mam nadzieję, że dzięki temu uda nam się odpowiedzieć na więcej pytań, odpowiedzi będą szybsze i bardziej wszechstronne.
Tematem będą spory i roszczenia. Postaramy się znaleźć odpowiedzi na wszystkie Wasze pytania. Pamiętajcie jednak, że ponieważ nie możemy ujawniać informacji o naszych użytkownikach, nie będziemy w stanie omawiać konkretnych przypadków.
Czekamy na Was z niecierpliwością,
Emilia i zespół!
- « Poprzedni
- Następny »
WARSZTATY NA FORUM – SPORY I ROSZCZENIA – SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
22-04-2008 13:09
WARSZTATY NA FORUM – SPORY I ROSZCZENIA – SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
22-04-2008 13:10
Emilia
WARSZTATY NA FORUM – SPORY I ROSZCZENIA – SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
22-04-2008 13:12
Marysia z działu do spraw roszczeń obecna
WARSZTATY NA FORUM – SPORY I ROSZCZENIA – SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
22-04-2008 13:16
Grzegorz
WARSZTATY NA FORUM – SPORY I ROSZCZENIA – SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
22-04-2008 13:19
Dobrze, ze powstał taki watek na forum, bo własnie mam pewien problem.
Zapłaciłem PayPalem i nie otrzymałem jeszcze przesyłki. Minęło już 8 dni roboczych.
Sprzedawca zwleka z wyjaśnieniami.
Co robić?
WARSZTATY NA FORUM – SPORY I ROSZCZENIA – SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
22-04-2008 13:21
mam pytanko moze trochę proste, ale nie wiem co zrobić:(
Zakupiłem towar z USA , za przesyłkę zapłaciłem 10 dolców a sprzedawca wysłał to normalną pocztą za 5 dolcow. Co mam zrobić w takiej sytuacji czy mogę u was dochodzić zwrotu kasy.
Pozdrawiam M
WARSZTATY NA FORUM – SPORY I ROSZCZENIA – SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
22-04-2008 13:23
Pamiętaj, że masz 45 dni od daty wysłania płatności na otwarcie sporu ze sprzedającym i 20 dni od daty otwarcia sporu na przekształcenie go w roszczenie. Jeśli sprzedający zagwarantował dostawę w określonym czasie, ale przesyłka nie dotarła skontaktuj się najpierw bezpośrednio ze sprzedającym. Jeśli sprzedający nie odpowiada, nie jest pomocny, podaje nowe terminy dostawy i próbuje przeciągnąć okres dostarczenia przesyłki, otwórz spór. W czasie trwania sporu będziesz mieć możliwość komunikowania się ze sprzedającym za pomocą centrum rozstrzygania. Dostęp do wszystkich wiadomości wysłanych przez kupującego i sprzedającego za pomocą centrum rozstrzygania podczas trwania sporu będą mieć również pracownicy firmy PayPal.
Gdy spór zostanie przekształcony w roszczenie, poprosimy sprzedającego o dostarczenie numeru z systemy monitorowania przesyłek. Pamiętaj, że zgodnie z postanowieniami umowy z użytkownikiem sprzedający jest zobowiązany do wybrania usługi zapewniającej możliwość śledzenia przesyłki w trybie online przy wysyłaniu artykułów. Podczas rozpatrywania roszczenia wymagamy od sprzedającego podania numeru monitorowania przesyłki, aby potwierdzić dostawę przedmiotu lub dostarczenia dowodu zwrotu płatności.
Radziłabym Ci poczekać jescze kilka dni, przesyłka może się opóźnić.
Pozdrawiam,
Emilia
WARSZTATY NA FORUM – SPORY I ROSZCZENIA – SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
22-04-2008 13:29
Niestety Twoje roszczenie dotyczące kosztów przesyłki zostanie oddalone. Firma PayPal nie ingeruje w wysokość kosztów przesyłki. Jeśli kwota ta została określona przez sprzedajacego i kupujący zgodził się na tę kwotę przed uiszczeniem płatności, nie jest możliwe otrzymanie zwrotu tych kosztów. Skontaktuj się ze sprzedającym w celu wyjaśnienia sytuacji. Nasz program ochrony kupujących dotyczy tylko przedmiotów nieotrzymanych lub dostarczonych w stanie nieodpowiadającym opisowi.
Marysia
Dział ds. roszczeń
WARSZTATY NA FORUM – SPORY I ROSZCZENIA – SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
22-04-2008 13:35
Sek w tym,że przesyłka została nadana rzekomo DHLem. Powinna zatem dotrzeć tego samego lub następnego dnia. Na tym polega kurier i dlatego tez zapłaciłem specjalnie więcej za przesyłke.
Bede postępował według twojej instrukcji.
Bardzo dziękuję za pomoc i szybka odpowiedź!!!!
pozdrawiam


- « Poprzedni
- Następny »
- « Poprzedni
- Następny »