Hej foto sailor,
Pamiętaj, że masz 45 dni od daty wysłania płatności na otwarcie sporu ze sprzedającym i 20 dni od daty otwarcia sporu na przekształcenie go w roszczenie. Jeśli sprzedający zagwarantował dostawę w określonym czasie, ale przesyłka nie dotarła skontaktuj się najpierw bezpośrednio ze sprzedającym. Jeśli sprzedający nie odpowiada, nie jest pomocny, podaje nowe terminy dostawy i próbuje przeciągnąć okres dostarczenia przesyłki, otwórz spór. W czasie trwania sporu będziesz mieć możliwość komunikowania się ze sprzedającym za pomocą centrum rozstrzygania. Dostęp do wszystkich wiadomości wysłanych przez kupującego i sprzedającego za pomocą centrum rozstrzygania podczas trwania sporu będą mieć również pracownicy firmy PayPal.
Gdy spór zostanie przekształcony w roszczenie, poprosimy sprzedającego o dostarczenie numeru z systemy monitorowania przesyłek. Pamiętaj, że zgodnie z postanowieniami umowy z użytkownikiem sprzedający jest zobowiązany do wybrania usługi zapewniającej możliwość śledzenia przesyłki w trybie online przy wysyłaniu artykułów. Podczas rozpatrywania roszczenia wymagamy od sprzedającego podania numeru monitorowania przesyłki, aby potwierdzić dostawę przedmiotu lub dostarczenia dowodu zwrotu płatności.
Radziłabym Ci poczekać jescze kilka dni, przesyłka może się opóźnić.
Pozdrawiam,
Emilia