
DLACZEGO TAK MAŁO POLAKÓW KORZYSTA EBAY.PL
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
23-02-2010 17:24
Dot.: Plusy i minusy, jak zawsze.
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
08-03-2017 23:04
Dodam jeszcze jedną rzecz . Przy korespondencji z klientem i z ebay informowaliśmy że klient miał wszystkie dane żeby prawidłowo dobrać tą część , bo jeżeli jest nr części , to przecież można sobie porównać czy pasuje do jego samochodu , tym bardziej że kupił to anglik do angielskiego samochodu, no to już lepiej nie może być . Nie , zero tłumaczenia . Jak zapytałem kupującego czy odesłał tą częśc , to nawet nie odpisał , myślę że części zostawił sobi , a poprostu mnie oszukał.
Dodam że to nie pierwsza sytuacja , wcześniej uszkodził się towar w transporcie i nawet klient kupujący potwierdził że faktycznie na zdjęciu jest część cała , a dojechała połamana , przesłał zdjęcia tego i też mu zwrócili pieniądze , a palant nie wpisł w list że usterka w transporcie , ubezpieczenie nie zwróciło , bo przecież nic sie nie stało , klient jeszcze odesłał na nasz koszt część i tylko zgłosił o zwrot kasy . Oczywiście wszystko mu zwrócili . Normalnie dramat , zastanawiam się na podstawie jakiego prawa pracują , skoro jest w Polsce ich oddział , to co nie obowiązują żadne zobowiązania ??
Ciekawy jestem czy właśnie jak Polscy klienci kupują i mają problem z towarem , to czy tak samo zwracają pieniądze , czy tylko jesteśmy dawcą . ktoś miał jakiś przypadek żę mu zwrócili tak bez problemu ?
Dot.: Plusy i minusy, jak zawsze.
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
08-03-2017 23:52
Dodam jeszcze jedną rzeczy . Zwróciłem ostatnio klientowi pieniądze ponad 3 tys. zł bo kupił ponad 5 miesiące temu częśc i nie odpisywał gdzie ją wysłać , nie wiem może był chory. W końcu się odezwał i podał adres pay pal na który napewno zwrócić pieniądze. Byłem na tyle uczciwy że mimo ze juz czas minął , zwróciłem pieniądze, no i dzisiaj dostałem od ebay podziękowanie za dobrą obsługę kupującego.
Dot.: Plusy i minusy, jak zawsze.
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
22-03-2017 10:11
Ja dopiero zaczynam przygode ze sprzedażą na potalu ebay lecz czytając te wasze opinie i przygody ze sprzedaża tutaj zastanawiam się czy jest sens ? .
A z drugiej strony zastanawia mnie fakt jak sprzedają inni wieksi sprzedawcy mam brata który sprzedaje na uk i mówi że jeszcze nie miał refound money :).
Na obecną chwile mam wystawionych około 20 pozycji na polskim ebayu w tym około 3 pozycji na ebay.co.uk i ebay.de w formie takiej reklamy asortymentu.
Waszym zdaniem czy polak mieszkający w Polsce ma szanse odnieść sukces w sprzedazy na ebayu? jak tak to na jakim ebayu?
Dot.: Plusy i minusy, jak zawsze.
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
23-03-2017 23:07
tenderwm napisali:Ciekawy jestem czy właśnie jak Polscy klienci kupują i mają problem z towarem , to czy tak samo zwracają pieniądze , czy tylko jesteśmy dawcą . ktoś miał jakiś przypadek żę mu zwrócili tak bez problemu ?
Tak, jeżeli spór jest odwarty na paypal. Miałam taką sytuację, że sprzedający nie wysłał przedmiotu i nie odpowiadał na maile. Trochę to trwało, ale paypal zwrócił mi moją płatność.
W sytuacji przedmiotu niezgodnego z opisem, dostałam rekompensatę od sprzedawcy, ale także za pośrednictwem paypal, bo sprzedawca uważał, że nie odpowiada za błędny opis, winę przerzucał na opis producenta.
Obecnie mam podobną sytuację, przedmiot został uszkodzony podczas wysyłki w programie Global Shipping, w tym wypadku odpuściłam, ale tu ku mojemu zaskoczeniu sprzedawca starał się rozwiązać ten problem za mnie, dzwonił do ebaya i do kuriera z tego programu. Podobno w takiej sytuacji ebay płaci odszkodowanie, oczywiście pisałam w tej sprawie dwukrotnie do ebay, dołaczając wiadomość od sprzedawcy, ale dwukrotnie odesłali mnie z roszczeniem na paypal. W końcu sprzedawca napisał mi krok po kroku, jak zgłosić roszczenie do ebay za niewłaściwą wysyłkę w ich programie, to roszczenie można zgłosić tylko z ebay.uk, bo na polskim nie ma takiej funkcji przy przedmiocie. Niestety minął tydzień i żadnej odpowiedzi z ebaya. Ciekawe jaki bedzie finał?
Dot.: Plusy i minusy, jak zawsze.
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
27-09-2017 00:17
Podaję dane mojego "cwaniaczka" który sprzedaje dobre imię "Super Sprzedawcy" za drobna kwotę - 195 GBP
Email: arveen_ew5347uifx@members.ebay.co.uk
Nazwa: arveensingh2012
Opiszę w skrócie sytuację:
Kupiłem (wg opisu) Lumia 950XL - sprzedawca wysłał Lumia 950 - istotne różnice w cenie i nie tylko
Odesłalem przedmiot i zgodnie z prawem UE "odstąpienie od umowy".
arveensingh2012 - odebrał przesylkę. PO dwóch tygodniach napisalem email pytajac o zwrot kwoty i się zaczęło...
Najpierw miałem otworzyć zwroty których na polskim EBayu nie ma, potem sprzedający określił że ich w UK nie obowiązują normy unijne i inne bzdety jak wysłać kwit od wysyłki, a to link gdzie ona jest (a była od dawna u niego) i saświadczenie z PayPal i Banku....no kpina!. W końcu wystawiłem negatywny komentarz i poprosilem EBay o pomoc. Hahahah! Pomoc polegała na tym że mialem zglosić się 1. do Banku 2 Do PayPal 3. Do Policji. Sprzedawca zaczął mnie szantażować, że jeśli zmienię komentarz na pozytywny, wyśle zaraz kasę. Nie zmieniłem, za to "pomocny EBay" go usunął jako rzekomo "niezgodny z zasadami"? A jaka zasada? Że arveensingh2012 jest nieuczciwy i nie dokonal zwrotu pieniędzy?
No i się bujam...a widze że co się pojawia negatywna opinia to po kilku dniach EBay ją usuwa - no piękne "zasady"!
Dot.: Plusy i minusy, jak zawsze.
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
13-10-2017 16:14
Moja sugestia?
Spierdzielać w podskokach z tego szalbierczego portalu!!!
Dot.: Plusy i minusy, jak zawsze.
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
26-10-2017 07:46
jako kupujaca poraz drugi zostalam oszukana przez sprzedajacych i tak naprawde nie ma szans na odzyskanie pieniedzy mimo ze sprzedawca dostal pieniadze przelewem na konto bankowe jest znay z imienia i nazwiska ..nie polecam ebaya ..nikomu
Dot.: Plusy i minusy, jak zawsze.
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
07-12-2017 14:44
Ja też zakupiłem towar który nie dotarł do mnie sprzedający otrzymał wpłatę a do mnie nic nie doszło
Dot.: Plusy i minusy, jak zawsze.
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
07-12-2017 14:49
Nie ma żadnych szans na odzyskanie pieniędzy
Dot.: Plusy i minusy, jak zawsze.
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
03-01-2018 01:59
Ja tak samo jak jaga - zrobiłam zakupy po raz pierwszy i pudło, zostałam perfidnie oszukana. Wpłaciłam kasę przelewem i cisza, rozpłynął się. Reklamacje i ochrona kupujących w eBay i PayPal to kompletna fikcja.
To były moje pierwsze i ostatnie zakupy na ebay.
Bardzo nie polecam.
Uciekajcie od ebay.
Allegro i aliexpress to super pewne instytucje - kupiłam tam masę rzeczy i jeszcze nigdy nie zdarzyło się, że zostalam choć minimalnie oszukana.

