
02-02-2007 16:36
13-02-2007 00:47
"Szanowny Panie Romanie **********,
Dziękujemy za skontaktowanie się z firmą PayPal.
Panie Romanie, ujemne saldo należy wyrównać wysyłając czek lub przekaz
pocztowy na następujący adres:
PayPal Attn: Accounting
P.O. Box 45950 Omaha,
NE 68145-0950 USA
Płatność powinna być wystawiona na PayPal. W obszarze przeznaczonym na
dodatkowe informacje proszę wpisać RE: Add Funds razem ze swoim adresem
e-mail zarejestrowanym na koncie PayPal. Transakcja zostanie rozliczona
na Pana rachunku bankowym w przeciągu 10 dni roboczych. Prosimy wystawić
czek w jednej z 3 walut: USD, EUR, GBP.
Z poważaniem,
Wojciech
Dział Obsługi Klienta
PayPal, Grupa eBay
Copyright © 1999-2007 PayPal. Wszelkie prawa zastrzeżone. PayPal
(Europe) Ltd. jest autoryzowany i regulowany przez Financial Services
Authority w Wielkiej Brytanii jako instytucja pieniądza elektroniczego.
Zarejestrowany numer FSA: 226056.
Original Message Follows:
------------------------
Form Message
customer subject: Co mam zrobić z tym kontem?
customer message: Informacje dodatkowe: 'Płatności przyjmować nie można.
Doładować środków w inny sposób równiez nie można, więc jak Państwo
macie zamiar zwrócić wpłaty ludziom z tytułu reklamacji? Czy ktoś w
instytucji PayPal jest w stanie myśleć logicznie?'"
13-02-2007 01:22
13-02-2007 03:48
14-02-2007 17:41
14-02-2007 19:34
14-02-2007 20:48
14-02-2007 22:01
14-02-2007 23:38
15-02-2007 09:50
25-03-2007 19:12