
PayPal bierze w obrone oszustow
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
02-02-2007 16:36
Facet z UK kupil aukcje za kilka funtow. Zaplacil PayPalem. Przesylke dostal i zaraz po jej otrzymaniu powiadomil PayPal ze nie otrzymal przesylki. Na nic zdaly sie rozmowy, facet zglosil do paypala zadanie zwrotu pieniedzy. W miedzyczasie zostala zlozona reklamacja na przesylke i nadeszla oficjalna odpowiedz z poczty UK o tym ze przesylka zostala dostarczona dnia xx/ Na odpowiedzi widoczny jest takze PODPIS odbircy potwierdzajacy przyjecie przesylki.
Dokument ten zostal przeslany do PayPal emailem i Fax ... po czym paypal przyznal zwrot pieniedzy kupujacemu piszac ze osiwadczenie poczty (Royal Mail) zawierajace podpis odbiorcy potwierdzajacy odebranie przesylki NIE JEST wystarczajaacym dowodem na to ze przesylka zostala dostarczona.
Nie jest to nowosc z PayPalem , takie przypadki sa czeste , uwazajcie jednak na oszustow ktorzy to wykorzystuja. Bo PayPal wam na pewno nie pomoze, jako sprzedajacym.
PayPal bierze w obrone oszustow
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
13-02-2007 00:47
Pamiętając nauczkę kiedy PayPal zabrał mi pieniędze z konta, potem nie czekałem już aż się uzbiera, tylko wypłacałem prawie na bieżąco. I doszło do drugiej reklamacji i znowu zabrali wpłatę. Tym razem to była słuszna reklamacja bo po bardzo długim czasie przesyłka wróciła, gdyż żle wpisałem adres, głównie pomieszałem kod. Ale jako że na koncie było pusto to PayPal zrobił mi konto na minus. I tu dopiero są jaja do dzisiaj przez kilka miesięcy.
Jako, że konto jest minusowe, to zablokowali (może z automatu) przejmowanie na nie wpłat. Powstało błędne koło, bo doładować inną drogą konta nie można. Pisałem emaile. Przez długi czas milczeli aż w końcu znaleźli następujące wyjście:
"Szanowny Panie Romanie **********,
Dziękujemy za skontaktowanie się z firmą PayPal.
Panie Romanie, ujemne saldo należy wyrównać wysyłając czek lub przekaz
pocztowy na następujący adres:
PayPal Attn: Accounting
P.O. Box 45950 Omaha,
NE 68145-0950 USA
Płatność powinna być wystawiona na PayPal. W obszarze przeznaczonym na
dodatkowe informacje proszę wpisać RE: Add Funds razem ze swoim adresem
e-mail zarejestrowanym na koncie PayPal. Transakcja zostanie rozliczona
na Pana rachunku bankowym w przeciągu 10 dni roboczych. Prosimy wystawić
czek w jednej z 3 walut: USD, EUR, GBP.
Z poważaniem,
Wojciech
Dział Obsługi Klienta
PayPal, Grupa eBay
Copyright © 1999-2007 PayPal. Wszelkie prawa zastrzeżone. PayPal
(Europe) Ltd. jest autoryzowany i regulowany przez Financial Services
Authority w Wielkiej Brytanii jako instytucja pieniądza elektroniczego.
Zarejestrowany numer FSA: 226056.
Original Message Follows:
------------------------
Form Message
customer subject: Co mam zrobić z tym kontem?
customer message: Informacje dodatkowe: 'Płatności przyjmować nie można.
Doładować środków w inny sposób równiez nie można, więc jak Państwo
macie zamiar zwrócić wpłaty ludziom z tytułu reklamacji? Czy ktoś w
instytucji PayPal jest w stanie myśleć logicznie?'"
PayPal bierze w obrone oszustow
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
13-02-2007 01:22
zaraz wysyłam następne jestem zadowolony z ich usługi cenniki są na ich stronie .
P.j
PayPal bierze w obrone oszustow
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
13-02-2007 03:48
A jak im dostarczasz paczki ?
Pocztą ? ===============
Pozdrawiam
Alek

Pozdrawiam
Alek

PayPal bierze w obrone oszustow
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
14-02-2007 17:41
Firma PayPal działa w środowisku online. Zweryfikować dostawę możemy jedynie na podstawie numeru monitorowania przesyłki, również w trybie online. Obowiązkiem sprzedającego jest taki numer dostarczyć w przypadku, gdy wniesiono roszczenie. Jest to wymóg stosowany we wszystkich krajach obsługiwanych przez serwis PayPal. Polska nie stanowi tutaj wyjątku. Jeśli wysyłacie przedmioty bez wyżej wspomnianego numeru, musicie również zaakceptować ryzyko, że przedmiot nie dotrze, a kupujący wniesie roszczenie.
Pozdrawiam,
Emilia
PayPal bierze w obrone oszustow
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
14-02-2007 19:34
Istnieje coś takiego jak potwierdzenie nadania przesyłki i w konsekwencji potwierdzenie odbioru przesyłki, otrzymane od razu lub w wyniku procesu reklamacyjnego.
Ale nie chcecie świata zobaczyć jakim jest. Bujacie w roku 2012. A to nie świadczy dobrze ani o Pani ani o firmie dla której te głupoty Pani prokuruje.
To nie jest dobrze jak tak duża firma chcąca na polskich klientach zarobić, jak nie teraz to w przyszłości, tych klientów ewidentnie olewa i nie widzi świata jaki tych klientów otacza. Nie chcecie mieć dobrej opinii - wasza sprawa.
I zostaje nagłówkowa w wielu postach opinia: eBay i PayPal popiera oszustów oszukujących polskich sprzedawców. Sami się o taką marną opinię postaraliście.
PayPal bierze w obrone oszustow
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
14-02-2007 20:48
PP nie może działać w oderwaniu od realiów !!!! A polskie realia sa takie że Poczta Polska nie umożliwia śledzenia przesyłki !!! Wysłanie zaś kurierem to (jak sam sprawdziłem) to impreza minimum 1000 % droższa !!! Powinno wystarczyć potwierdzenie nadania, potwierdzenie odbiotu , badź zaświadczenie z poczty o zaginieciu przesyłki.
Jeżeli powołujesz się : ". Jest to wymóg stosowany we wszystkich krajach obsługiwanych przez serwis PayPal. Polska nie stanowi tutaj wyjątku. "
to dlaczego nie ma u nas tak jak gdzie indziej :
- ubezpieczenia obu stron transakcji,
- mozliwosci akceptacji przez konta osobiste płatnosci kartą kredytową,
- mozliwości zasilenia konta z rachunku bankowego,
- mozliwości zaplaty prowizji eBay z konta PP,
- mozliwosci podpięcia karty Amex
i wielu innych opcji ?????
Emilio ciagle trzymam za Ciebie kciuki ale takie odpowiedzi to .....:_| ehhhh
pozdrawiam
Pp
PayPal bierze w obrone oszustow
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
14-02-2007 22:01
Witam!
Firma PayPal działa w środowisku online. Zweryfikować dostawę możemy jedynie na podstawie numeru monitorowania przesyłki, również w trybie online. Obowiązkiem sprzedającego jest taki numer dostarczyć w przypadku, gdy wniesiono roszczenie. Jest to wymóg stosowany we wszystkich krajach obsługiwanych przez serwis PayPal. Polska nie stanowi tutaj wyjątku. Jeśli wysyłacie przedmioty bez wyżej wspomnianego numeru, musicie również zaakceptować ryzyko, że przedmiot nie dotrze, a kupujący wniesie roszczenie.
Pozdrawiam,
Emilia
Mnie się jednak wydaje, że numer monitorowania przesyłki to jest tylko w celu ułatwienia dla klientów danej firmy wysyłkowej. Z tego co wiem nadal w całej Europie jedynym dowodem dostarczenia przesyłki rejestrowanej jest podpis odbiorcy tej przesyłki, a jedynym dokumentem umożliwiającym reklamację jest dowód potwierdzający nadanie. I od bardzo wielu lat nic się pod tym względem nie zmiania i nawet podpis cyfrowy nie znalazł zastosowania w potwierdzaniu dostarczenia przesyłek.
Tak więc wydaje mi się, że PayPal za szybko wyprzedził cały świat i zaczął działać w trybie on line pod tym względem.
PayPal bierze w obrone oszustow
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
14-02-2007 23:38
P.j
PayPal bierze w obrone oszustow
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
15-02-2007 09:50
Więc jak PP chce to sprawdzać w czasie reklamacji, która zgłaszana jest już po "dostarczeniu" przesyłki do kupującego?
Jedynym dowodem wysłania i odebrania paczki jest potwierdzenie jej nadania i potwierdzenie jej odbioru. Paczka w Poczcie Polskiej też dostaje numer, ale nie ma możliwości monitorowania jej, to jest jedyna różnica. Jest natomiast potwierdzenie nadania jej i przy odbiorze potwierdzenie odbioru jej, gdyż posiada numer, dane nadawcy i odbiorcy.
Po co PP monitorowanie przesyłki, chce widziec którędy paczka szła i ile dni? Na _cholerę im to? Co otwierają firmę kurierską? To ma być dla klienta żeby widział na jakim etapie podróży jest paczka i nie wnosi nic do tego czy przesyłka została odebrana czy nie. Gdzie podpis odbiorcy że odebrał paczkę? Informacja w postaci napisu na ekranie czcionką Arial 14 jest bardziej wiarygodna niż podpis własnoręczny?
Więc to co napisała Emilia jest totalną bzdurą. Musi sie bardziej postarać. Po aktualna jej postawa nie wnosi nic nowego. Można wywnioskować, że zna jedynie podstawy działania PP, o których można się dowiedzieć w pomocy na stronie PP.
PayPal bierze w obrone oszustow
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
25-03-2007 19:12

