UCZCIWY POLSKI TEAM EBAY

( Zły adres do Teamu Polskiego EBAY - customerhelp_pl@ebay.com ? ) To jest Wasza kolejna cyniczna zagrywka szykanująca takich jak ja i innych uczciwych ludzi , Waszych WYBRAŃCÓW ! . ODSYŁANIE Z WIADOMOŚCIAMI DO INNYCH STRON I FORMULARZY ! To tak jak byście nie mogli przekazać treści wiadomości do działu właściwego lub wskazali mi adres e-mail właściwy . Nawet adresy i strona na którą odsyłacie oraz adres e-mail w tej Waszej odpowiedzi (Niestety za pośrednictwem tego adresu e-mail kontakt z działem obsługi klienta nie jest już możliwy. ) pomimo że jest zaznaczona na niebiesko jest nie aktywna . MA BOLEĆ ! Tak jak odrzucane są moje e-mejle gdy spełniam to co mi nakazujecie ( wysyłam je naciskając klawisz odpowiedz a nie prześlij dalej ) tak mają się inne moje skargi i skargi użytkowników EBAY . Wy macie ich poprostu ZA NIC !. Jak mozna pisać i wymyślac jakieś utrudnienia gdy napisał do mnie użytkownik EBAY ja mu chcę odpowiedzieć na jego pismo naciskajc ODPOWIEDZ ! i zamiast przesłania mojej odpowiedzi otrzymuję od Was informację że występują j " jakieś utrudnienia " i informacja naciśnij ODPOWIEDZ ! i wracamy do punktu wyjścia . To Ciężka choroba i Wasza Arogancja i CYNIZM ! . Zakazujecie podobno w ochronie klientów podawać adresów e-mail by oszczędzając czas , bezpośrednio skontaktować się ze stroną transakcji ( takie adresy zadając sobie trud czytania przesyłanych e-mail - CZAS ! , skrzętnie usuwacie ) . Wszystko po to by mieć pełna kontrolę nad użytkownikiem i robić z niego KPINY ! . Pomimo że dokonałem transakcji przez Pay/Pal i znam już bezposredni adres do kontaktu z danym uzytkownikiem " WY GO DALEJ - CHRONICIE ! usuwając go z każdej wiadomości " . To jakaś skrajna głupota i świadome działanie na niekorzyść Waszego klienta . Odsyłacie do Waszych formularzy by " robić WYCINKI tego co Wam nie pasuje ! - moderowanie waidomości ! " . Te formularze komplikują wysłanie wiadomości - nie wiadomo jaki temat wybrać bo żaden nie pasuje , nie można robić wklejek , ograniczone są ilością znaków , przesyłane są za Waszym pośrednictwem do drugiej strony z dużym opóźnieniem i w takiej treści jak sobie życzycie lub wogóle !!! Byście nie mówili że zwariowałem , prześlę Wam kilka przykładów Waszego ŁOTROSTWA ! . Proszę Was o bezpośredni link do obsługi ebay.co ‎22-06-2015 17:38 Musze się ustosunkować do maila od ebay.com ale nie mogę znaleźć opcji gdzie mam wpisac swój elaborat.Nie mogę przedrzeć się przez gąszcz linków aby znaleźć "okienko" gdzie mogę się ustosunkować.Poprostu bezpośredni link gdzie otworzy mi się strona gdzie opisze sprawę.Po krótce. Usuwają mi aukcję gdyż ebay.com uważa, że nie może być słowa COACH w tytule aukcji.Motyw jest taki że wystawiona kurtka firmy Adidas ma w nawie katalogowej właśnie wyraz COACH oczywiście między innymi a oni twierdzą, że to słowo nie jest związane z firmą Adidas manipuluję słowem utrudniam wyszukiwanie i tym podobne rzeczy.Moja wina, że własnie Aididas nazwał ten model kurtki COACH.Tak jest na fakturze zakupu tak też jest na metce fabrycznej i tak jest w katalogu ADIDAS Proszę o bezpośredni link do działu obsługi klienta ebay.de ‎14-05-2015 18:15 Możecie mi podać bezpośredni link do działu obsługi ebay.de.Za duzo podstron i się pogubiłem. Niemieckiego nie znam tekst napisze mi kolega. Przedmiot wystawiny na ebay.de także wypadałoby napisać po niemiecku.Chciałbym złożyć skargę na uzytkownika z Rumunii i przedstawić nasze argumenty.Tak pokrótce otrzymał buty i wystawił opinię " FAKE "Zepsuł opinię firmy negatyw niesłuszny nie mam pojęcia jaki był cel tego negatywa. Przecież jesteśmy firmą mamy mnóstwo opinii buty limitowanych edycji sa na aukcjach posiadamy sklepy stacjonarne.Nie możemy jako firma tego tak zostawić. Nie mamy jak się bronić taką sytuacją.Ebay Polska odpisuje, że nic nie może zrobić. Proszę o POMOC ! Użytkownik z Niemiec zakupił ode mnie na EBAY POLSKIM przedmiot ( brzęczącąmonetę w kapslu ) . Zapłacił za jego przesyłkę 8,00 PLN . Poprosiłem go o dopłatę z racji tej że taka przesyłka musi być koniecznie rejestrowana ( nie da się ukryć przesyłki w liście tak jak znaczki czy kartę pocztwą ) . Zignorował mnie i założył mi spór o zwrot pieniędzy . Gdy pisałem skargi do TEAMU Polskiego EBAY nakazało mi je składać po niemiecku do EBAY Niemieckiego ! Gdy odpowiedziałem że ja przedmiot wystawiłem przecież na EBAY Polskim i to Niemiec winien pisać do TEMY Polskiego EBAY i się tłumaczyć , ZIGNOROWANO MNIE . By było ciekawiej nie wiem na jakich zasadach pomimo tego że poinformowałem w którejś z kolei skarg Polskie EBAY że Pay/Pal zmusiło mnie do zwrotu pieniędzy nieuczciwemu kupującemu ( Pay/Pal zablokowało mi konto i zmusiło do ich zwrotu wogóle się ze mną nie kontaktując i nie wyjaśniając problemu ! ) , nie wiem jaki dlaczego ( informowałem na bieżąco Polskie Ebay o stanie rzeczy ! ) EBAY zwróciło " PODOBNO OD SIEBIE ! " także " poszkodowanemu Niemcowi ! " pieniądze które mi wpłacił . Mówiąc wprost otrzymał je dwukrotnie . Jakom " UCZCIWY NIEMIEC ! " nic nie wyjaśniał i pieniądze przyjął a teraz EBAY żąda pod Rygorem Blokady mojego konta bym im te pieniądze co " ZA MNIE zapłacili !!?? " ODDAŁ ! Jak to nazwać .. BANDYTYZM I ORDYNARNE CHAMSTWO ! Mógłbym tak podawać bez końca !. W ostatnim okresie wielokrotnie informowałem EBAY o : 1. Zgodnie z Regulaminem EBAY , zasadami ( Ustawy , Przepisy , Normy i kodeksy obowiązujące w " normalnym społeczeństwie - Demokratycznym Państwie ! ) by załozyć spór na EBAY należy wyczerpać wszystkie możliwości znalezienia kompromisu . Nie wytacza się przecież od razu dział juak można znaleźć consensus . Team Polski jak " Się czasami zapomni " to o tym wręcz informuje . Niestety , prawda jest zgoła inna . Polski Team EBAY zezwala na szantażowanie przez sprzedających szczególnie z Niemiec i USA ( tam gdzie bywają i żyją właściciele tego portalu ! ) sporami szmaciarzy Polaczków ( już jeden próbował wykazać że to podgatunek ludzki ) . SZANTAŻ WYGLĄDA TAK ! Kupujesz przedmiot . Natychmiast przychodzi ponaglenie z EBAY do zapłaty . To nic że licytujesz dalej inne przedmioty . Za dwa trzy dni nagle widzisz że spraedający otworzył Ci spór a EBAY niezależnie czy byłeś w domu ( potwierdzenie ) dało ci trzydniowe ultimatum na zapłatę . Kilkukrotnie się zdarzyło w ostatnim okresie że już w drugim dniu tego ultumatum dochodziło do Anulowania transakcji i pozbawienia mnie możliwości zakupu już wylicytowanego przedmiotu . Sprzedającemu z Niemiec sprzedał się on ZA TANIO ! Sprawa ddruga . Wiedząc o tym płaciłem zgodnie z nakazami . Okazywało się że z dalszymi przedmiotami ktyóre w miedzyczasie udało mi się wygrać sytuacja byla identyczna . Na każdym przypomnieniu - fakturze doliczane były oczywiście opłaty za przesyłkę . Takich faktur było wiele . Rekordzista z Niemiec zażądał ode mnie 26 EUR za przesyłkę kilkudziesięciu znaczków pocztowych . Jeden gdy zwrócilem mu uwagę że bierze za dużo i zarobkuje na przesyłkach przesłał mi klikadziesiąt znaczków w kartonie 45x30x25 do którego włożeł zwiniete w grube kulki sterty niemieckich szmatławców oraz 6 grubych wytlaczanek o po 10 jajkach ( Ot Niemiec - jajcarz! ) po to by wykazać jak drogie są przesyłki z Niemiec . Pomimo to nie osiągnął takich kosztów przesyłki !! Niektórzy Niemcy myślą sobie że Polacy to przygłupy i nie potrafią zsumować cen nalepionych na kopertę znaczków , lub opłat dodatkowych ( nalepki ) i pomimo to żądają zawyżonych opłat za przesyłki . Informowałem o tym procederze wielokrotnie Polskie EBAY . BEZ jakiegokolwiek odzewu . Polskie EBAY to mały pokoik w gmachu EBAY Niemieckiego będącego w Niemczech , gdzie członkowie Teamu Polskiego , NA KOLANACH , drżąc o swoje miejsce ! chodzą do swoich " kolegów z pracy " by cokolwiek wyjaśnić dla skarżącego się Polaka ! . 2. Polskie Ebay usuwa złośliwie na stronie " Moja sprzedaż " transakcje w miarę "świeże " pozostawiając o wiele starsze . Podobnie robi na stronie " Moje EBAY " . Nagle znika z niej Twoja lista zakupów " młodszych " widnieją o wiele starsze ! i praktycznie nie ma mozliwości zapłacić twojemu kontrahentowi za Twój zakup . Nie możesz skontaktować się z nim bezpośrednio by gom poprosić o dane do przelewu lub adres e-mail do wpłaty przez Pay/Pal . Wszystkie Twoje pisma pozostają bez odpowiedzi a gdy się w końcu ktoś odezwie to odsyła cię w sposób " CYNICZNIE UGRZECZNIONY ! " do czytania Regulaminu EBAY . Jednym z cynicznych " zagrywek jest informacja że " KTOŚ ! " z Ebay się w ciągu 48 godz. z Tobą skontaktuje . Kpin i szyderstw " Polskiego TEAMU " z Polaków ! nie ma granic . 3. Mam na swoim koncie 4 negatywne komentarze od zarobkującego na przesyłkach Niemca . Byłego Polaka który na prochy dziadka z Wermahtu stał się Niemcem . Jest podobno profesorem z Polski a jego poziom intelektualny jest dziecka z piaskownicy ,w wrogość dom Polaków zbliżona do Pana ze specyficznym wąsikiem . To czego dopuszcza się Polskie EBAY to jawne ponizanie i szmacenie Polaków . Polskie EBAY usuwa skrycie Wasze negatywne komentarze wystawione łobuzom i złodziejom . Zajrzyjcie to przeżyjecie szok . Dane przez Niemców pozostawia a Wasze suwerenne opinie USUWA . Wasz komentarz jeśli nie używacie słów obraźliwych to Wasza własność ! Poniżeń , szykan i PACYFIKACJI Polaków na EBAY nie ma końca . Moim marzeniem jest powołać stowarzyszenie które mogło by wynająć prawnika , dotrzeć do właścicieli portalu EBAY i wytoczyć im za poniżanie Polaków Pozew Sądowy . 

Wiadomość 1 z 19
ostatnia odpowiedź
18 ODPOW. 18

Dot.: UCZCIWY POLSKI TEAM EBAY

Ja jestem użytkownikiem Ebay od 2007r. 237 opinii pozytywnych, przez wiele lat raczej była to dość fajna firma ale od jakiegoś czasu widać że ich polityka po prostu zmierza do likwidacji kont Polskich, wieloletnich urzytkowników, trudno zrozumieć cel właściwy tych działań, ale na pewno jakiś jest, nie mają tu znaczenia względy obiektywne czy prawda nawet udokumentowana przez użytkownika, po prostu polityka firmy. Może ktoś z forumowiczów orientuje się o co dokładnie chodzi, może jakiś były pracownik Ebaya.

BMvip
Wiadomość 11 z 19
ostatnia odpowiedź

Dot.: UCZCIWY POLSKI TEAM EBAY

UWAGA!!!!!!

poświęciłem trochę czasu  żeby znaleść adres siedziby ebay  w Polsce i chyba  się udało

ktoś z tych okolic ? zweryfikujcie to i dajcie potwierdzenie na forum

EBAY  POLSKA

RONDO  ONZ 1/XXI P

00-124 WARSZAWA

adres z oficjalnej strony Ministerstwa  Sprawiedliwośći !!!

ludziska piszcie na papierze może wtedy bedziemy wszyscy traktowani poważnie a nie tylko wymijające odpowiedzi ze strony konsultantow

pozdrawiam wszystkich

Wiadomość 12 z 19
ostatnia odpowiedź

Dot.: UCZCIWY POLSKI TEAM EBAY

Sorry kolego ale nie ma do kogo pisać. Spółka EBAY Polska zlikwidowana. Wykreślona z rejestru przedsiębiorców 2014-02-19. Data uprawomocnienia wykreślenia z KRS - 2014-03-07.

Reasumując nie mamy polskiego wsparcia na eBay.

 

Ps. Ostatnio na moją skargę odpowiedział Hindus poprzez translatora Google co mnie zirytowało, bo nie znając sedna sprawy odpowiedział mi ale nie na temat.

Wiadomość 13 z 19
ostatnia odpowiedź

Dot.: UCZCIWY POLSKI TEAM EBAY

To by się zgadzało, od dłuższego czasu odpowiedzi przychodzą w obcym języku z tłumaczeniem z translatora, dodatkowo nie na temat. Dogadanie się jest nie możliwe.

Zastanawia mnie tylko dlaczego zrezygnowano z polskiej obsługi, skoro serwis jest dostępny w karaju powinna takowa być..

Wiadomość 14 z 19
ostatnia odpowiedź

Dot.: UCZCIWY POLSKI TEAM EBAY

A ja własnie zamierzałem wejść na ebay.pl i rozkręcić sobie jakąś fajną sprzedaż. MASAKRA jak czytam Wasze wpisy.. Na to wygląda że zostaliśmy znowu sprzedani. Ebay w Polsce się nie przebił wiadomo z jakiej przyczyny - Allegro. Teraz będą się mścić na nas Polakach i uczciwych sprzedawcach którzy chcą uciułać trochę grosza. Będziemy szli na wystawki do Hindusów. Ja proponuję odrazu wypłącać kasę z paypala po każdej transakcji poprostu. Jak zrobią jakiś grubszy wał to zamknąć wszysko i podziękować za współpracę na ujemnym koncie. NIech paypal płaci za to ze swojej kieszeni bo od tego oni są. Dorobili się fortuny na prowizajch więc to wszystko to jest ewidentne gnojenie nas za to że ebay się nie przebił w Polsce. Sprzedawałem na ebay.de od 3 lat i tam nigdy nikt mnie nie okradł. Są owszem zakładane spory często bo NIemcy to poje.... naród i wszystko piszą z wykrzyknikami, ale tam da się wszystko normalnie załatwić. Trzeba sprzedawać na dużą skalę. Jak strata przewyższy dochód no to do widzenia. Albo wybierać jeszcze można kupujących z dużą ilością pozytywnych komentarzy to też o czymś świadczy. Jak się wysyła do byle kogo to pózniej jest płacz. No i marża też musi być odpowiednia żeby było dla przyszłych naciągaczy i haraczy dla paypala. Przynajmniej dobrze że handluje się tu za darmo. Brak opłat za wystawienie i 2.7% prowizji to jest praktycznie sprzedaż za darmo. Na ebay.de dla porownania 11% od sprzedaży

Wiadomość 15 z 19
ostatnia odpowiedź

Dot.: UCZCIWY POLSKI TEAM EBAY

Porażka jakaś. Zarezerwujcie sobie dutki na straty, jak sie komuś za oceanem wymyśli dostać towar za free, to dostanie go waszym kosztem.

Wiadomość 16 z 19
ostatnia odpowiedź

Dot.: UCZCIWY POLSKI TEAM EBAY

Mam konto na ebay od niedawna. Po rejestracji, zweryfikowaniu i powiązaniu konta paypal zacząłem swoją niemiłą przygodę. Mianowicie nie miałem możliwości "kup teraz" ponieważ na formularzu płatności po kliknięciu na Zapłać pokazywał mi się niemiecki komunikat o tym, że na moje konto zostały nałożone ograniczenia i nie mogę kupować ani licytować.

Po napisaniu do ebaya stwierdzili, że muszę im przesłac te same dokumenty o których Pan pisze. Wyśmiałem ich i powiedziałem, że jest to próba wyłudzenia kopii dokumentów i danych osobowych. Oni dalej nalegali, a ja nie ustępowałem. Jako powód podali, że przekroczyłem limit sprzedaży (sic!) podczas nigdy nic na ebay nie sprzedałem, a konto miałem od niedawna.

Koniec końców, po poinformowaniu ich, że sprawa o bezprawną próbe wyłudzenia danych osobowych i dokumentów znajdzie swoja kntynuację poza serwisem w realnym świecie polskiej jurysdykcji - odblokowali mi możliwość kupowania... A niedługo zapewne będą oczekiwać wezwania i żarty się skończą.

Wiadomość 17 z 19
ostatnia odpowiedź

Dot.: UCZCIWY POLSKI TEAM EBAY

Są trzy możliwości:

1. brak weryfikacji karty bankowej w PayPal.

2. Sprzedawca małożył ograniczenia dla kupujących z niewielką ilością komentarzy pozytywnych.

3. Wcześniej coś kupiłeś i zalegałeś z terminową płatnością.

Wiadomość 18 z 19
ostatnia odpowiedź

Dot.: UCZCIWY POLSKI TEAM EBAY

Nic z powyższych.

1. Konto Paypal (ze zweryfikowana kartą kredytową w PLN i debetową w EUR) miałem powiązane zaraz po rejestracji w ebay

2. Nie potrafii tego określić

3. To była moja pierwsza transakcja, więc nie mogłem zalegać z płatnością.

 

Po kilkutygodniowej wymianie maili po angielsku, raz z Hinduskimi pracownikami, (gdzie email był automatycznie przetłumaczony na polski) raz z kimś, kto przedstawial się polskim żeńskim imieniem i pisał składnie po polsku  nic nie udało mi się wyjaśnić. Zadzwoniłem więc do ebay.co.uk na infolinię i opowiedziałem o swoim problemie z kontem. Pan (Filipńczyk, ponieważ ebay UK ma call center gdzieś w Manili) wysłuchał moich żali i ostrzeżeń o bezpodstawnych żądaniach o dowód, rachynki itd. i zapewnił, że ponagli zarządzających serwisem ebay.pl.

24 grudnia 2017r. (cóż za data) sprawa wyjaśniła się i ebay przyznał się do błędu naprawiając go.

Wiadomość 19 z 19
ostatnia odpowiedź