anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot pieniędzy po rezygnacji z zakupu zapłaconego przez PayPal.

WITAM.

15 sierpnia zakupiłem na eBay dodatek do gry "Rise of the Tomb Raider" myśląc że jest to gra.

Po otrzymaniu od sprzedawcy jeszcze tego samego dnia kodu do platformy STEAM w celu aktywacji zorientowałem się że jest to tylko dodatek do gry a nie gra i od razu złożyłem rezygnację z zakupu.

Sprzedawca mi odpisał następnego dnia że właśnie dostał potwierdzenie iż zwrot środków został zrealizowany i pieniądze powinny wpłynąć na moje konto do 48 godzin.

Niestety pieniądze nie wpłynęły więc po pięciu dniach spowrotem napisałem do sprzedawcy w tej sprawie a on odpisał że to może przez weekend albo dni świąteczne.

Na następny dzień otrzymałem taką wiadomość :

-------------------------------

"Niestety Pański problem wciąż jest sprawdzany przez naszych specjalistów, lecz możemy zapewnić Pana, iż pamiętamy o Pańskiej sprawie i postaramy się poinformować Pana o nowych szczegółach sprawy jak najszybciej"

-------------------------------

Tydzień później otrzymałem podobną wiadomość

-------------------------------

"Problem wciąż jest sprawdzany przez naszych specjalistów, lecz napiszę w tej sprawie do właściwych osób."

-------------------------------

Co raczej oznacza iż pieniądze jeszcze nawet nie zostały wysłane.

31 sierpnia dostaje ponownie wiadomość w której jest napisane że sprzedawca dostał potwierdzenie iż pieniądze zostały do mnie wysłane, tym razem jednak na zwrot pieniędzy mam czekać maksymalnie 29 dni tzn. że do 29 dni powinny pojawić się na moim koncie.

Jutro mijają te maksymalne 29 dni więc postanowiłem do Was napisać czy takie lekkie opóźnienie jest całkiem normalne i nie powinienem się przejmować czy może jednak nie.

Z góry dziękuję za pomoc.

P.S

Przepraszam za nie regularny rozmiar czcionki.

Wiadomość 1 z 6
ostatnia odpowiedź
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania

Zwrot pieniędzy po rezygnacji z zakupu zapłaconego przez PayPal.

Gość ma ciekawe tłumaczenie tak jakby był pracownikiem PayPal. Żaden problem jeśli dokonał zwrotu pieniędzy przez PayPal to musi mieć potwierdzenie wycofania płatności i jej zwrotu. Powinien zrobić screen ze swojego rachunku i Ci przesłać. A propos PayPal ta instytuacja obracając pieniędzmi klientów normalnie zarabia tak jak każdy Bank na świecie. Jesli ktoś zakłada spór to proces może trwać nawet 35 dni. Pieniądze są blokowane na ten czas czyli ani kupujący , ani sprzedający nie ma wtedy kasy. Nie wspominam już o zakupionym przedmiocie. Patrząc na problemy innych uzytkowników eBay dochodzę do wniosku ,że  niektórym sprzedającym czy kupującym nie zależy zupełnie na opini .Być może jest mniejsza liczba oszustw niż na polskich portalach. Wydaje się ,że pomimo prowizji pobieranej przez eBay i PayPal  transakcja jest bezpieczna . Sprzedający musi wysłać przedmiot a kupujący musi zapłacić . Gorzej gdy  przedmiot zostanie uszkodzony w czasie transportu. Zdarza się to nawet w cywilizowanych krajach Europy gdzie kurierzy nie przywiązują wagi do tego w jakim stanie i komu dostarczają przedmiot. Tak a propos niedoszłej transakcji w gestii obopólnego zadowolenia sprzedający powinien anulować transakcję za zgodą kupującego i odwrotnie .Jeżeli któraś ze stron tego nie zrobi nawet z powodów złośliwych wówczas sprzedający pomimo ,że nie sprzedał przedmiotu zostanie obciążony kosztami prowizji.Wydaje się ,że kilkudniowe opóznienie zwrotu 20 eur  jest do przyjęcia . Opóżnienie 30 dniowe nie podlega dyskusji. Jesli sprzedajacy nie dostarczy potwierdzenia dokonania zwrotu wpłaty jest to ewidentne oszustwo i ściema.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Wiadomość 4 z 6
ostatnia odpowiedź
5 ODPOW. 5

Zwrot pieniędzy po rezygnacji z zakupu zapłaconego przez PayPal.

29 dni to nie jest lekkie opóżnienie. Normalny przelew na konto walutowe czy złotówkowe bez pośrednika instytucji finansowej jest realizowany w ciągu 2 - 3 dni roboczych. Nawet jak płatność była za pośrednictwem PayPal to przelew jest realizowany 3-5 dni. Jedynym rozwiązanie jest założenie sporu przez eBay lub przez PayPal. Wybrałbym na twoim miejscu PayPal. Ebay.pl odesle cię do eBay.com więc będziesz zmuszony sprawę zgłosić w języku angielskim.

Wiadomość 2 z 6
ostatnia odpowiedź

Zwrot pieniędzy po rezygnacji z zakupu zapłaconego przez PayPal.

Wielkie dzięki za pomoc.

A  więc tak od tego sprzedawcy otrzymałem taką oto wiadomość:

-----------------------------

"Z mojego doświadczenia wiem, że jeżeli płatność była dokonana przez kartę przywiązaną do konta PayPal - zwrot może zając dłużej niż na balans konta PayPal bezpośrednio.
To zależy od terminów opracowania finansów przez Pana bank i PayPal.
Maksymalny termin kiedy środki powinni się wrocić na konto bankowe - może być nawet do 29 dni roboczych, ale zazwyczaj to odbywa się częściej."

------------------------------

Właśnie niewiem skąd on wzioł tą procedurę 29 dni. ale raczej jest ona  fałszywa nadodatek po Pańskiej wiadomości jestem wręcz pewien że taka procedura nie istnieje.

Niewiem też dlaczego tak ze mną pogrywa skoro jego konto ma dosyć dobrą ocenę 99,5% i wiele sprzedanych rzeczy, przecież to  głupie psuć sobię opinie za jakieś 20 Euro.

A jeżeli twierdzi że wysłał już pieniądze to czy mogę odniego poprosić jakiegoś dowodu wpłaty tych pieniędzy na moje konto ?

Wiadomość 3 z 6
ostatnia odpowiedź

Zwrot pieniędzy po rezygnacji z zakupu zapłaconego przez PayPal.

Gość ma ciekawe tłumaczenie tak jakby był pracownikiem PayPal. Żaden problem jeśli dokonał zwrotu pieniędzy przez PayPal to musi mieć potwierdzenie wycofania płatności i jej zwrotu. Powinien zrobić screen ze swojego rachunku i Ci przesłać. A propos PayPal ta instytuacja obracając pieniędzmi klientów normalnie zarabia tak jak każdy Bank na świecie. Jesli ktoś zakłada spór to proces może trwać nawet 35 dni. Pieniądze są blokowane na ten czas czyli ani kupujący , ani sprzedający nie ma wtedy kasy. Nie wspominam już o zakupionym przedmiocie. Patrząc na problemy innych uzytkowników eBay dochodzę do wniosku ,że  niektórym sprzedającym czy kupującym nie zależy zupełnie na opini .Być może jest mniejsza liczba oszustw niż na polskich portalach. Wydaje się ,że pomimo prowizji pobieranej przez eBay i PayPal  transakcja jest bezpieczna . Sprzedający musi wysłać przedmiot a kupujący musi zapłacić . Gorzej gdy  przedmiot zostanie uszkodzony w czasie transportu. Zdarza się to nawet w cywilizowanych krajach Europy gdzie kurierzy nie przywiązują wagi do tego w jakim stanie i komu dostarczają przedmiot. Tak a propos niedoszłej transakcji w gestii obopólnego zadowolenia sprzedający powinien anulować transakcję za zgodą kupującego i odwrotnie .Jeżeli któraś ze stron tego nie zrobi nawet z powodów złośliwych wówczas sprzedający pomimo ,że nie sprzedał przedmiotu zostanie obciążony kosztami prowizji.Wydaje się ,że kilkudniowe opóznienie zwrotu 20 eur  jest do przyjęcia . Opóżnienie 30 dniowe nie podlega dyskusji. Jesli sprzedajacy nie dostarczy potwierdzenia dokonania zwrotu wpłaty jest to ewidentne oszustwo i ściema.

Wiadomość 4 z 6
ostatnia odpowiedź

Zwrot pieniędzy po rezygnacji z zakupu zapłaconego przez PayPal.

A więc tak, napisałem po raz kolejny do tego mojego upartego sprzedawcy ale tym razem zaznaczyłem iż poruszyłem ten problem na form eBay.pl i wysłałem mu Pana pierwszą tutaj odpowiedz i proszę mi wierzyć że pieniądze na konto PayPal był zwrócone w kilka minut, aż się zdziwiłem że jak się chce to można to zrobić tak szybko.

On mi te pieniądze oddawał z Anglii do Francji w 45 dni a w takim czasie to można by je było przewieść tą trasą choćby dorożką i było by na dodatek na pewno szybciej więc ma pan rację że w dzisiejszych czasach gdzie wszystko jest prawie elektroniczne stwierdzenie że przelew pieniędzy może potrać nawet 29 dni jest dosyć kiepskim żartem.

Bardzo dziękuję za Pańską pomoc bo już dzięki Panu nie muszę się użerać z tym dziwnym człowiekiem który próbuje z innych robić idiotów i życzę jeszcze wiele pomocnych wiadomości od Pana do innych.

Wiadomość 5 z 6
ostatnia odpowiedź

Zwrot pieniędzy po rezygnacji z zakupu zapłaconego przez PayPal.

Cieszę się ,że moja pomoc została doceniona . Nie tylko sprzedawcy mają dziwne metody działania i niemądrego tłumaczenia. Kupujący ,który niekoniecznie zna a powinien znać regulamin eBay i PayPal rości nieuzasadnione pretensje. Konsultanci z eBay insynuują aby przed transakcją zweryfikować sprzedawcę i kupującego. Najlepsza metoda to kontakt email a nie czytanie komentarzy ,które nie są przecież w 100% wiarygodne. Rózne są metody oszustw na eBay. Ludzie zakładają w okreslonym celu konto . Dokonują kilku transakcji na niewielkie  smieszne sumy pieniędzy. Dostają kilka pozytywnych komentarzy  i ktoś myśli ,że takie konto i uzytkownik jest wiarygodny. Gdyby Polak postępował tak samo .Zawierał transakcję  a potem wycofywał płatność aby nie mieć tzw ''zaległej płatności'' i ''negatywnej opini''? Wówczas też wielu uznawało by ,że większość to oszuści a nie partnerzy handlowi. Lepiej dokłądnie czytać opis transakcji a nie dokonywać pochopnych zakupów bo coś mi ''wpadło w oko''. Z  drugiej strony nikt nikogo nie zmusza aby kupował lub sprzedawał na eBay. Jeśli od początku transakcji jest coś nie tak z użytkownikiem to lepiej nie brnąć dalej za wszelką cenę. Pózniej pozostanie niesmak i nieuzasadnione żale.Jeśli sprzedający nie ma przedmiotu lub go sprzedał wcześniej to powinien bez upominania zwrócić pieniądze.Do każdej transakcji trzeba podejść z ostrożnością . W przyszłości życzę Panu więcej udanych i bezproblemowych transakcji ze sprzedającymi. Pozdrawiam

Wiadomość 6 z 6
ostatnia odpowiedź