
12-01-2013 14:51
Witam
Miesiac temu sprzedałem dywan do USA poprzez angielski ebay. Po otrzymaniu wplaty od kupujacego ocyzwiscie go wysłałem przesylka ekonomiczna. Kupujacy załozyl spor z powodu nieotrzymania przesylki. Ja w tym sporze odpowiedzialem podajac wszystkie dane czyli numer sledzenia, date przesylki. Niestety formularz "wcial" te informacje. W taki oto sposob ebay przyjal do informacji ,ze nie posiadam numeru do sledzenia paczki w ten sposob automatycznie przyznal zwrot pelnej kwoty kupujacemu. Zlozylem odwolanie od decyzji w której juz podalkem te wszystkie dane. Podaje cytaty:
OTO MOJE ODWOLANIE:
You have appealed this case to eBay Customer Support.Dec 31, 2012 at 10:33 PMReason:OtherYour message to eBay Customer Support:
"This is a big misunderstanding. I wrote on the tracking number. TRACKING NUMBER IS CP(wymoderowano)PL. Can be Monitored on www.usps.com. Look at this again exactly the case."
ODPOWIEDZ EBAY
"eBay Customer Support has declined your appeal and upheld the original decision on the case.Jan 02, 2013 at 12:57
PMeBay Customer Support comments:
We're sorry there was a problem with this transaction. However, you didn't provide delivery confirmation showing the item was delivered to the buyer's address.
2 dni temu dostałem komentarz negatywnu od kupujacego w ktorym napisal ze zaplacil za dywan a ja go nie wysłałem.
Jeżeli ktoś z tego forum jest w stanie jakoś podpowiedzieć co zrobić w tej sytuacji byłbym bardzo wdzięczny. Głownie chodzi mi o to co zrobić aby ebay nie żądał ode mnie zwrotu pieniędzy oraz czy da się w jakiś sposób skasowac ten negatywny komentarz. Z góry dziękuje za odpowiedź.
Pozdrawiam
12-01-2013 21:56
Jak wystukasz ten numer do sledzenia na stronie www.usps.com to co pokazuje? Ze dostarczone czy nie?
13-01-2013 11:54
Negatywnego komentarza nie usuną za nic. Miałem podobną sytuację.
Kupujący otworzył sprawę o nie otrzymany przedmiot. Odpisałem w tej sprawie, że paczka czeka na niego na poczcie bo listonosz zostawił awizo, bo tak pokazywał Deutsche Post. On odpisał, że był na poczcie i nie mają dla niego przesyłki. Więc postanowiłem, żeby eBay rozstrzygnął tą sprawę (nie zależało mi już ani na pieniądzach ani na przedmiocie, tylko aby nie otrzymać negatywa). Niestety eBay zwrócił mu pieniądze a ten wystawił negatyw. Skontaktowałem się z eBayem w tej sprawie i odpisali, że nie mogą usunąć tego komentarza chodź przedstawiłem i wszelkie dowody, że ta paczka została wysłana a w trackingu widnieje, że czeka na niego na poczcie.
Przyjmij do wiadomości, że jako sprzedający NIE jesteś w żaden sposób chroniony.
14-01-2013 17:14
Mozna jeszcze odpowiedziec na takiego negatywa, chociaz to marne pocieszenie