anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedaż produktów wysyłanych drogą elektroniczną a zwroty dla kupującego

Witam , jesteśmy nowa firmą zajmującą się sprzedażą doładowań Playstation Plus , wysyłka odbywa się drogą elektroniczną i po wysłaniu towaru nie ma możliwości weryfikacji użycia towaru przez kupującego . Zapytanie kierujemy tylko dlatego gdyż już na samym starcie sprzedazy na ebay.de , ebay.co.uk oraz ebay.com niemiec który dokonał zakupu zaczyna kombinować coś z wysyłaniem wiadomości o zwrot .Towar zakupiony dostał po 30min od wpłaty a po kilku godzinach zaczoł wypisywać wiadomości o zwrot . Został póki co odesłany z informacją , że po wysyłce towaru nie ma możliwości weryfikacji użycia towaru i reklamacje nie mogą być uwzględniane i taka informacja również jest podana w aukcji . Jednak jeśli wróci , ktoś zna jakiś przepis bądź ptk z regulaminu ebay odnośnie takich sytuacji ?

Pozdrawiam , Piotr .
Wiadomość 1 z 6
ostatnia odpowiedź
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania

Sprzedaż produktów wysyłanych drogą elektroniczną a zwroty dla kupującego

Kupujący nie ma prawa odstąpienia od umowy w przypadku sprzedaży dóbr wirtualnych, niesprzedawanych na trwałych nośnikach- czyli kodów, kluczy, doładowań itp.

 

Mówi o tym Dyrektywa UE:

 

DYREKTYWA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY 2011/83/UE

z dnia 25 października 2011 r.

Art. 16 pkt m

 

W twoich informacjach dot. sprzedaży powinieneś umieścić informację, że zgodnie  z dyrektywą dobra wirtualne nie podlegają zwrotowi.

 

 

 

Wersja w jęz. polskim, angielskim i niemieckim:

 

http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN-DE-PL/TXT/?uri=CELEX:32011L0083&from=PL

 

 

/*---pomogłem? zaznacz odpowiedź jako zaakceptowaną.------*/

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Wiadomość 4 z 6
ostatnia odpowiedź
5 ODPOW. 5

Sprzedaż produktów wysyłanych drogą elektroniczną a zwroty dla kupującego

tu masz opis wymagan dla takich ofert http://pages.ebay.pl/help/policies/downloadable.html  

Wiadomość 2 z 6
ostatnia odpowiedź

Sprzedaż produktów wysyłanych drogą elektroniczną a zwroty dla kupującego

Strona mogła zostać przeniesiona lub nie jest już dostępna.
Wiadomość 3 z 6
ostatnia odpowiedź

Sprzedaż produktów wysyłanych drogą elektroniczną a zwroty dla kupującego

Kupujący nie ma prawa odstąpienia od umowy w przypadku sprzedaży dóbr wirtualnych, niesprzedawanych na trwałych nośnikach- czyli kodów, kluczy, doładowań itp.

 

Mówi o tym Dyrektywa UE:

 

DYREKTYWA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY 2011/83/UE

z dnia 25 października 2011 r.

Art. 16 pkt m

 

W twoich informacjach dot. sprzedaży powinieneś umieścić informację, że zgodnie  z dyrektywą dobra wirtualne nie podlegają zwrotowi.

 

 

 

Wersja w jęz. polskim, angielskim i niemieckim:

 

http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN-DE-PL/TXT/?uri=CELEX:32011L0083&from=PL

 

 

/*---pomogłem? zaznacz odpowiedź jako zaakceptowaną.------*/

Wiadomość 4 z 6
ostatnia odpowiedź

Sprzedaż produktów wysyłanych drogą elektroniczną a zwroty dla kupującego

Na koncu adresu przekleiła się spacja i dlatego nie łaczy > strona jest http://pages.ebay.pl/help/policies/downloadable.html
Wiadomość 5 z 6
ostatnia odpowiedź

Sprzedaż produktów wysyłanych drogą elektroniczną a zwroty dla kupującego

Tutaj juz ebay rozwiazal jeden problem , klient po zakupie za 83euro sie rozmyslil i jednak nie chce towaru ktory byl wyslany , ebay zamknol sprawe bez prawa zwrotu dla kupujacego i brak wystawienia przez niego opinii .
Wiadomość 6 z 6
ostatnia odpowiedź