
OSZUKANI PRZEZ KUPUJACYCH Łączmy się
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
21-04-2010 19:53
Witam po przeczytaniu wielu postów na tym forum widzę iż wyłudzeń zwrotu pieniędzy za otrzymany towar jest tu cała masa nie licząc tych którzy się nie ujawnili publicznie, jest to nagminna sytuacja i PAY PAL ma ją generalnie w DUPIE moja propozycja jest następująca:
Wypisujmy tu NICKI osób które nas jawnie oszukały oraz kwoty zdobędziemy jakieś rozeznanie z kim nie warto dokonywać transakcji oraz może się skrzykniemy i zrobimy z tym wreszcie porządek bo ktoś musi !!! Nie dajmy się bezkarnie dymać i to za przyzwoleniem EBAY i PAY PAL.
Nie piszę tego po przeczytaniu forum lecz także na własnym przykładzie bo taka sama sytuacja właśnie dotknęła i mnie:
Kupił u mnie Francuz zapłacił towar oczywiście wysłałem i równo po 14 dniach zgłosił roszczenie o zwrot kasy itd oczywiście przesłałem potwierdzenie nadania do PAY PAL i skończyło się jak zawsze PAYPAL oddał kasę kupującemu nie mam teraz towaru oraz kasy ale sprawy tak nie zostawię na początek ustalę w 100%ach czy na pewno przesyłka dotarła. Ale sądzę że tak gość wydawał mi się od samego początku mocno podejrzany gdyż nie odpisywał na żadnego mojego e-maila i w dalszym ciągu nie odpisuje ale co mogłem zrobić jak nie cmoknąć go w pupę i wysłać towar skoro zapłacił...PAY PAL wysłał mi standardową śpiewkę:
"Uznaliśmy to roszczenie. Podane przez Ciebie informacje z systemu monitorowania przesyłek nie wystarczyły, aby potwierdzić, że przesyłka istotnie została przesłana kupującemu. Na rzecz kupującego został z Twojego konta dokonany zwrot pieniędzy"
a co może być bardziej wiarygodne jak nie potwierdzenie nadania ??
Wypisujmy tu NICKI osób które nas jawnie oszukały oraz kwoty zdobędziemy jakieś rozeznanie z kim nie warto dokonywać transakcji oraz może się skrzykniemy i zrobimy z tym wreszcie porządek bo ktoś musi !!! Nie dajmy się bezkarnie dymać i to za przyzwoleniem EBAY i PAY PAL.
Nie piszę tego po przeczytaniu forum lecz także na własnym przykładzie bo taka sama sytuacja właśnie dotknęła i mnie:
Kupił u mnie Francuz zapłacił towar oczywiście wysłałem i równo po 14 dniach zgłosił roszczenie o zwrot kasy itd oczywiście przesłałem potwierdzenie nadania do PAY PAL i skończyło się jak zawsze PAYPAL oddał kasę kupującemu nie mam teraz towaru oraz kasy ale sprawy tak nie zostawię na początek ustalę w 100%ach czy na pewno przesyłka dotarła. Ale sądzę że tak gość wydawał mi się od samego początku mocno podejrzany gdyż nie odpisywał na żadnego mojego e-maila i w dalszym ciągu nie odpisuje ale co mogłem zrobić jak nie cmoknąć go w pupę i wysłać towar skoro zapłacił...PAY PAL wysłał mi standardową śpiewkę:
"Uznaliśmy to roszczenie. Podane przez Ciebie informacje z systemu monitorowania przesyłek nie wystarczyły, aby potwierdzić, że przesyłka istotnie została przesłana kupującemu. Na rzecz kupującego został z Twojego konta dokonany zwrot pieniędzy"
a co może być bardziej wiarygodne jak nie potwierdzenie nadania ??
Wiadomość 1 z 12
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
11 ODPOW. 11
OSZUKANI PRZEZ KUPUJACYCH Łączmy się
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
05-08-2010 15:03
W przypadku Tajlandii to nie wiadomo ile by poczta szła - nawet nie wiedzą tego na poczcie. Poza tym nie mam pewności czy faktycznie odebrał przesyłke. Konto paypal w tej sprawie raczej mi nie zawieszą - jak już to konto na ebay - bo to od nich dostałem prośbe o szybkie zwrócenie im kasy którą wspaniałomyślnie oddali juz kupującemu. A tak wogóle Poczta Polska tez się popisała - od paru dni nie działa im strona internetowa i śledzenie przesyłek..
Wiadomość 11 z 12
OSZUKANI PRZEZ KUPUJACYCH Łączmy się

Anonymous
Nie dotyczy
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
08-08-2010 13:30
złóż na poczcie reklamację,w razie otrzymania negatywa ebay usuwa go jeśli przedstawisz dowód dostarczenia przesyłki.Już usunęli mi w ten sposób 2 negatywy od cwaniaczków z DE
jeśli chodzi o nieuzasadnione roszczenia to miałem cwaniaczka z USA który zgłosił że to nie on użyl karty kredytowej.Niestety biedaczek nie pomyślał że w trackingu jest pokazane że to ON odebrał przesyłkę 🙂
jeśli chodzi o nieuzasadnione roszczenia to miałem cwaniaczka z USA który zgłosił że to nie on użyl karty kredytowej.Niestety biedaczek nie pomyślał że w trackingu jest pokazane że to ON odebrał przesyłkę 🙂
Wiadomość 12 z 12


- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »