Witam po przeczytaniu wielu postów na tym forum widzę iż wyłudzeń zwrotu pieniędzy za otrzymany towar jest tu cała masa nie licząc tych którzy się nie ujawnili publicznie, jest to nagminna sytuacja i PAY PAL ma ją generalnie w DUPIE moja propozycja jest następująca:
Wypisujmy tu NICKI osób które nas jawnie oszukały oraz kwoty zdobędziemy jakieś rozeznanie z kim nie warto dokonywać transakcji oraz może się skrzykniemy i zrobimy z tym wreszcie porządek bo ktoś musi !!! Nie dajmy się bezkarnie dymać i to za przyzwoleniem EBAY i PAY PAL.
Nie piszę tego po przeczytaniu forum lecz także na własnym przykładzie bo taka sama sytuacja właśnie dotknęła i mnie:
Kupił u mnie Francuz zapłacił towar oczywiście wysłałem i równo po 14 dniach zgłosił roszczenie o zwrot kasy itd oczywiście przesłałem potwierdzenie nadania do PAY PAL i skończyło się jak zawsze PAYPAL oddał kasę kupującemu nie mam teraz towaru oraz kasy ale sprawy tak nie zostawię na początek ustalę w 100%ach czy na pewno przesyłka dotarła. Ale sądzę że tak gość wydawał mi się od samego początku mocno podejrzany gdyż nie odpisywał na żadnego mojego e-maila i w dalszym ciągu nie odpisuje ale co mogłem zrobić jak nie cmoknąć go w pupę i wysłać towar skoro zapłacił...PAY PAL wysłał mi standardową śpiewkę:
"Uznaliśmy to roszczenie. Podane przez Ciebie informacje z systemu monitorowania przesyłek nie wystarczyły, aby potwierdzić, że przesyłka istotnie została przesłana kupującemu. Na rzecz kupującego został z Twojego konta dokonany zwrot pieniędzy"
a co może być bardziej wiarygodne jak nie potwierdzenie nadania ??