anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nowe standardy obsługi klienta/ liczba tranzakcji

Witam,

 

Jak pewnie już wiecie ebay od 20 sierpnia wprowadza nowe standardy obsługi klienta. Można miec max 5 % problemów w stosunku do wszystkich tranzakcji, czy moze mi ktos powiedziec czy jezeli jeden sprzedawca kupi w ciagu tyg np 10 różnych przedmiotów w moim sklepie to bedzie to 10 tranzakcji które będą mi dodane do wszystkich tranzakcji czy może bedzie to traktowane jako 1 tranzakcja poniewaz jest jeden kupujący ?Jezeli chodzi o komentarze to wiem ze bedzie to traktowane jako jeden ale chodzi mi o tranzakcje na podstawie których póżniej bedzie obliczany procentowy stosunek problemów.

 

Przyznam szczerze ze nie łapie sie w tych nowych stadardach i potrzebuje podbic jakoś sprzedaż zeby miec powyżej 400 tranzakcji wciagu 3 miesiecy, macie jakies pomysły ?

 

Pozdrawiam

Wiadomość 1 z 33
ostatnia odpowiedź
32 ODPOW. 32

Nowe standardy obsługi klienta/ liczba tranzakcji

No chyba sobie żartujesz, porażka z nimi Emotikon: Wściekły

Wiadomość 21 z 33
ostatnia odpowiedź

Nowe standardy obsługi klienta/ liczba tranzakcji

spoko nie tylko my mamy takie jazdy z nowymi standardami

 

http://community.ebay.com/t5/Buying-Selling-Basics/New-Seller-Performance-Standards/qaq-p/20199510

 

naprawde jestem ciekaw jak sie dalej potoczy cała ta sytuacja.  Wydaje mi sie ze głównym celem nowych standardów nie była ochrona kupujących ale chęc zysku ze stron ebay. Odkąd wprowadzili nowe standardy 90 % Top sellers straciło swój status i nie mają juz znizki od prowizji wiec jest to juz jakis zysk dla ebaya. bo trzeba sie zalapac w 2 % problemow  co oczywiscie jest nierealne. 

Pytanie co ze sprzedawcami którzy nie łapia sie w 5 % czy rzeczywiscie będą mieli ograniczoną sprzedaż jesli tak oczywiscie dochody ebay spadną  a sprzedawcy będą kombinować 🙂

 

BTW szkoda że nie ma zamkniętej grupy sprzedawców ebay gdzie można by dyskutowac o wszystkich problemach, bo wiadomo na tym forum o alternatywach dla sprzedawców nie łapiących sie w standaradach raczej nie pogadamy 😄

Wiadomość 22 z 33
ostatnia odpowiedź

Nowe standardy obsługi klienta/ liczba tranzakcji

Ja się nie łapie na globalnym i angielskim ebay więc jak tylko ta ochrona ebay zniknie to się okaże co będzie z sprzedażą.

Wiadomość 23 z 33
ostatnia odpowiedź

Nowe standardy obsługi klienta/ liczba tranzakcji

sprzedaż spada na łep na szyje. W wynikach wyszukiwaniach samo dno konkurencja która sprzedaje to samo w cenie wyższej niż ja ma większą sprzedaż odemnie od kilku dni bo jest pod ochronką a ja nie. Tragedia

Wiadomość 24 z 33
ostatnia odpowiedź

Nowe standardy obsługi klienta/ liczba tranzakcji

Czyli u mnie to samo będzie, sprzedaż drastycznie zjedzie, a jak moja i innych sprzedawców zjedzie to zjedzie też zysk dla ebay, ale to dla sprzedawców jest jasne i logiczne, a ebay na to nie wpadł Emotikon: LOL

Wiadomość 25 z 33
ostatnia odpowiedź

Nowe standardy obsługi klienta/ liczba tranzakcji

u mnie narazie sprzedaż jest normalna ale co bedzie po 20 wrz to nie wiem dotychczas jestem objety ta ich ochroną, swoją drogą jak ograniczą sprzedaż sprzedawcą  którzy nie łapią sie w ich standardy to z czego ten ebay bedzie żył ? 😄

Wiadomość 26 z 33
ostatnia odpowiedź

Nowe standardy obsługi klienta/ liczba tranzakcji

czy kazda otwarta sprawa przez kupującego zalicza sie do probelmów ? dostałem informacje od obslugi klienta ze jezeli podam nr przesylki w centrum rozstrzygania sporów i sprawa zostanie uznana na moją korzysc to nie bedzie sie to liczyc do problemów. czyli jak sprzedajacy otrzyma przedmiot to automatycznie sprawa bedzie rozstrzygnieta na moja korzysc ? 

dodam ze gosc otworzyl sprawe bo nie otrzymal przedmiotu oczywiscie wedlug mojego opisu mam jeszcze 10 dni na to.

Wiadomość 27 z 33
ostatnia odpowiedź

Nowe standardy obsługi klienta/ liczba tranzakcji

Ja jak wysyłałem kilka razy to samo pytanie o tym jak anulować prawidłowo transakcję z kupującym to otrzymałem trzy różne odpowiedzi więc może się zapytaj o to samo z dwa razy i jak wszyscy odpowiedzą to samo to zapewne tak jest Emotikon: Szczęśliwy

Ja pisałem wcześniej że miałem sytuacje gdzie kupujący mi otworzył sprawę o niezgodność przedmiotu z opisem, a za chwilę ją zamknął, przeprosił i napisał że wszystko jest ok, a ebay na to mi odpisał że i tak się to zalicza na moją niekorzyść, więc jak widać to są zasady tworzone przez ludzi o bardzo niskim potencjale inteligencji.

Wiadomość 28 z 33
ostatnia odpowiedź

Nowe standardy obsługi klienta/ liczba tranzakcji

O nie nie nie ci ludzie maja bardzo wlasnie wysoki poziom inteligencji. Wez i wymysl tak doskonaly system skubania sprzedawcow! Wszystko jest wymyslone i tak skonstruowane w tym systemie aby wydoic sprzedawce na maxa. Czy wpadl bys na pomysl aby pobierac prowizje od kosztow wysylki obawiam sie ze sam z siebie nie a oni wpadli. I milion innych systemowych uzaleznien.

Wiadomość 29 z 33
ostatnia odpowiedź

Nowe standardy obsługi klienta/ liczba tranzakcji

mi facet wystawił ostatnio neutralną opinie ale dwa dni temu ją zmienił na pozytywną i procenty się cofneły:)

Wiadomość 30 z 33
ostatnia odpowiedź