anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nowe standardy obsługi klienta/ liczba tranzakcji

Witam,

 

Jak pewnie już wiecie ebay od 20 sierpnia wprowadza nowe standardy obsługi klienta. Można miec max 5 % problemów w stosunku do wszystkich tranzakcji, czy moze mi ktos powiedziec czy jezeli jeden sprzedawca kupi w ciagu tyg np 10 różnych przedmiotów w moim sklepie to bedzie to 10 tranzakcji które będą mi dodane do wszystkich tranzakcji czy może bedzie to traktowane jako 1 tranzakcja poniewaz jest jeden kupujący ?Jezeli chodzi o komentarze to wiem ze bedzie to traktowane jako jeden ale chodzi mi o tranzakcje na podstawie których póżniej bedzie obliczany procentowy stosunek problemów.

 

Przyznam szczerze ze nie łapie sie w tych nowych stadardach i potrzebuje podbic jakoś sprzedaż zeby miec powyżej 400 tranzakcji wciagu 3 miesiecy, macie jakies pomysły ?

 

Pozdrawiam

Wiadomość 1 z 33
ostatnia odpowiedź
32 ODPOW. 32

Nowe standardy obsługi klienta/ liczba tranzakcji

To jest tragedia ja w ciągu miesiąca polecialem z Top-Bewertung do "niespełnia standardów" 1500 euro miesięcznie z tendencją wzrostową prowizji. W tym momencie mam 11% i obniżyli limity sprzedaży co skutkowało zakończeniem kulku aucji i co za tym idzie zmniejszeniem obrotów. Najwięcej ma % za niezgodnośc zopisem co dla mnie jest bzurą ponieważ a ni nie mogę nic więcej napisac o przedmioci oraz wszystkie elementy opisu zgadzaja sie w 100%. Klient otrzymuje towar w terminie, mam wiele pozytywnych komentarzy, że wysylka szybka itp. Ebay strzelil sobie w kolano i za miesią sie obudzą, że obroty spadły o kilka milionów Euro. Następna paranoja, klient kupil towar nie zaplacil za niego i wystawil mi negatywa oczywiście procenty ujemne poleciały.

Wiadomość 11 z 33
ostatnia odpowiedź

Nowe standardy obsługi klienta/ liczba tranzakcji

Ja też tak zleciałem ale na razie jestem na niby tak zwaną "specjalną ochroną" przez ebay, jak się nie mylę ona się zakonczy 20 tego miesiąca i wtedy to już nie wiem czy coś mi sie uda sprzedać bo pewnie w wynikach wyszukiwania polecę na sam tył. Zastanawia mnie co za ludzie podjęli taką bezmyślną decyzję żeby wprowadzić tak ograniczone standardy naliczania ocen.

Wiadomość 12 z 33
ostatnia odpowiedź

Nowe standardy obsługi klienta/ liczba tranzakcji

To się w głowie nie mieści, wkleje wam co napisałem do ebay i co mi odpisali bo klient mi otworzył sprawę w centrum rozsztrzygania o niezgdoność przedmioty z opisem, a potem ją zamknął.

 

---------------- ja ----------------------

Witam Kupujący ******* zakupił na mojej aukcji naklejki, otrzymał je i otworzył sprawę w Centrum rozstrzygania że jedne naklejki nie są z folii odblaskowej, ale za chwilę zamknął sprawę i napisał że wszystko jest dobrze i przeprasza tylko że wasz nowy sposób oceniania zaliczy takie otwarcie sprawy na moją niekorzyść (Otwarte sprawy, gdy przedmiot jest niezgodny z opisem), chciałbym się dowiedzieć jak to teraz rozwiązujecie? Bo przecież nie może takie otwarcie i zamknięcie sprawy wpływać na moje oceny skoro błąd leżał po stronie klienta, a nie mojej.

 

 

---------------- odpowiedź z ebay ----------------------

 

Serdecznie dziękuję za konatakt z Działem Obsługi Klienta eBay w sprawie kupujacego ******* który otworzył Ci sprawę o niezgodność przedmiotu z opisem. Bardzo mi przykro, że spotkała Cię taka sytuacja niestety nawet takie otwarcie sprawy liczy się na Twoją niekorzyść i problem taki nie może być usunięty.

Wiadomość 13 z 33
ostatnia odpowiedź

Nowe standardy obsługi klienta/ liczba tranzakcji

Brak słów.... trzeba będzie zacząć się modlić....

Wiadomość 14 z 33
ostatnia odpowiedź

Nowe standardy obsługi klienta/ liczba tranzakcji

hahaha to jest żenada, uśmiałem się tylko nie wiem czy to jest do śmiechu może jakiś list zbiorowy albo masowe wysyłanie wiadomości w takich sprawach do Ebay ?

 

Ja mam w tym momencie spór otwarty  o to, że w aucie nie ma kierownicy multimedialnej (w opisie aukcji nie ma mowy o takiej kierownicy) nie wiem co w tym przypadku zrobić bo Ebay pewnie przyklepie rację kupującemu. Ale jaki koleiwek będzie wynik to i tak procenty się liczą.

Wiadomość 15 z 33
ostatnia odpowiedź

Nowe standardy obsługi klienta/ liczba tranzakcji

Ja już kilka maili wysyłałem do nich ale jak widać bez skutku. A może zrobić stronę gdzie każdy będzie mógł się wpisywać przeciwko takim ich działaniom, może to im da coś do myslenia jak będzie tam wpisanych ogromna ilość sprzedawców i problemy jakie mieli z ebay. Ja w wolnej chwilki mogę ją zrobić i to w kilku językach ale musi się więcej osób wypowiedzieć za tym.

Wiadomość 16 z 33
ostatnia odpowiedź

Nowe standardy obsługi klienta/ liczba tranzakcji

oczywiście jestem za
Wiadomość 17 z 33
ostatnia odpowiedź

Nowe standardy obsługi klienta/ liczba tranzakcji

ja tez jestem za, ale watpie ze to cos da ebay sie obudzi jak i im dochod spadnie z naszych prowizji i moze wtedy pojda po rozum do głowy.

Wiadomość 18 z 33
ostatnia odpowiedź

Nowe standardy obsługi klienta/ liczba tranzakcji

ja rachunek co miesiąc 1200 euro a mnie nie dali pod parasol mam 8% sprzedaje używane czesci przez 3 ostanich niemców mam 8 procent jeden zrobił spór o nic drugi chciał ugrac 10 euro.teraz nie można oddawać czesci pieniedzy tylko spory kierowac do roztrzygnięcia dla ebay

Wiadomość 19 z 33
ostatnia odpowiedź

Nowe standardy obsługi klienta/ liczba tranzakcji

dodam tylko że jak nie spełnia sie ich debilnych standardów to z innych kont też nie bedzie można sprzedawac a tym bardziej zakładac nowych 🙂

Wiadomość 20 z 33
ostatnia odpowiedź