
15-09-2014 15:21
Ponoć deklarują czas dostawy i jak będzie opóżnienie to wypłacają odszkodowanie.
Ponoć do USA 8 dni, cena do 0,5kg 41zł z VAT-em... przy podpisaniu umowy cena do negocjacji.
06-02-2015 12:23
Witam, odświeże trochę temat. Czy macie już jakieś doświadczenia z GLOBAL EXPRESS. Ja wysłałem paczkę w zeszłym tygodniu, w czwartek 29 stycznia wyleciała z polski. Jest piątek 6 lutego i na stronie śledzenia nic się nowego nie pojawiło. Ostatni status jest ciągle z 29 stycznia. Zaczynam się martwić. Jak to u Was wygląda?
https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction.action?tRef=fullpage&tLc=1&tLabels=LX002697479PL
http://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer=LX002697479PL
Dzięki
Pawel
06-02-2015 12:37
Wszystko jest ok, to jest wolna usługa. Do Australii mój szedł 20 dni. Do USA strzelam dojdzie w 2 tygodnie.
06-02-2015 13:22
Amerykance leca w kulki i nie skanują paczek po przylocie, żeby płacić odszkowań za opóźnienia. Z mojego doświadczenia wynika, że szybciej dochodzą polecone priorytetowe niż globalem przynajmniej do USA.
W umowie powinien być zapis że maksymalny czas doręczenia przesyłki od wylotu do Polski to 14 dni wtedy by warto było zapłacić, a tak niektóre moje paczki lecą już 10 dni do USA i śladu po nich nie ma. Jednak wolę zwykłe polecone.
06-02-2015 13:29
Moim zdaniem to nie dotyczy odszkodowań za opóźnienia. Nie masz nigdzie napisane, że dostaniesz odszkodowanie za opóźnienie w doręczeniu (polecony priorytet). Jak dostarczą Twoją paczkę po 2 miesiącach, to dla nich będzie wszystko ok.
Jeżeli paczka faktycznie zaginie i zgłosiłeś reklamacje, odszkodowanie dostaniesz.
Twoja paczka jest w urzędzie celnym i gdy zostanie przez nich zwolniona to trafi w ręce USPS. Wasze globale nic nie pomogą bo urząd celny ma w dupie czy to było wysłane takim czy siakim sposobem. Oni muszą zrobić swoją robotę.
06-02-2015 23:36 — edytowano 06-02-2015 23:37
Zgadza się, że polecony priorytet do USA jest szybszy od Global Expres, ale przy wadze 1 - 2 kg jest już dużo drożej wysłać listem. Ponadto za zagubienie listu poleconego jest mniejsze odszkodowanie.
Wczoraj wysłałem kolejny Global Expres do USA, zobaczymy jak i kiedy dojdzie.
10-02-2015 13:11
Moje paczki do USA już się pojawiły w ich systemie śledzenia, ale jeszczenie są dostarczone. Pewnie faktycznie będzie potrzeba na to dwa tygodnie.
Dziś wysłałem też trzy paczki global exres do UE: UK, Irlandia i Szwecja . Jak tylko dojdą do odbiorcy to dam znać ile czasu.
Jakie są Wasze doświadczenia z wysyłkami Global Expres po europie?
10-02-2015 18:53
Daj znać ile to trwało.
Ja nie używam globala ale prawdopodobnie już niedługo będę wysyłał Fedexem na cały świat.
Wysłałem jedną testową do USA. Przesyłka trwała 2 dni. Super sprawa a do tego podziękowanie od klienta bo miało to trwać o wiele dłużej.
Dam znać jak podpisze umowę.
Pozdrawiam
11-02-2015 08:54
Daj znac ,szczególnie chodzi o koszty wysylki. Przy droższych przedmiotach to może się opłacać.
Z checią bym zapłacił 40-50zł za przesyłkę listową do 2kg, ale max doreczenia 5 dni.
15-02-2015 20:34
ja wysłałem już około 20 paczek globalem i było ok , ale do czasu..
teraz mam 3 paczki wysłane do USA 20 ,21 i 28 stycznia , ostatnia informacja "wysłano z polski"
Na usps cisza, żadnego wpisu, facet któremu wysłałem paczkę 21 stycznia otworzył mi sprawe na ebay'u i żada zwrotu kasy .
co poradzicie?
16-02-2015 10:11
nic nie poradzisz, mam tak samo. Jedynie reklamacja przez naszą pocztę, która trwa 3 miesiące.