
WARSZTATY NA FORUM – SPORY I ROSZCZENIA – SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
17-04-2008 16:49
Chciałam Was zaprosić do wzięcia udziału w warsztatach na temat sporów i roszczeń. Odbędą się one 22 kwietnia, w godzinach 13:00 - 15:00.
Z kilkoma osobami zasiądziemy w jednym pokoju przy kilku komputerach i przez dwie godziny będziemy do Waszej dyspozycji. Zgromadziłam następujący zespół: Marysia, która pracuje w dziale ds. roszczeń; Danka, która jest naszym specjalistą od polskiego produktu; Grzesiek, który pracuje w naszym biurze w Warszawie. Mam nadzieję, że dzięki temu uda nam się odpowiedzieć na więcej pytań, odpowiedzi będą szybsze i bardziej wszechstronne.
Tematem będą spory i roszczenia. Postaramy się znaleźć odpowiedzi na wszystkie Wasze pytania. Pamiętajcie jednak, że ponieważ nie możemy ujawniać informacji o naszych użytkownikach, nie będziemy w stanie omawiać konkretnych przypadków.
Czekamy na Was z niecierpliwością,
Emilia i zespół!
- « Poprzedni
- Następny »
WARSZTATY NA FORUM – SPORY I ROSZCZENIA – SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
12-06-2010 08:52
Dzień później inny kontrahent otworzył spór na podstawie którą określił jako "imitacja".Otrzymał przedmiot 27.05 i wystawił komentarz pozytywny,po 8 dniach,tj.04.06 stwierdził,że "koszulka nie spełnia jego oczekiwań",chcąc zwrócić towar.Odpowiedziałem uprzejmie,że czas na zwrot minął i powinien był to uczynić wcześniej.10.06 napisał,że koszulka jest podróbką,co jest ewidentnym kłamstwem - na Ebay jest mnóstwo identycznych i nikt nie zgłasza wątpliwości co do jej oryginalności.Summa summarum Kupujący po prostu znalazł pretekst do wytoczenia sporu,który został przez PayPal uznany i nie miałem innego wyjścia jak zmienić go w roszczenie - wysłałem wyjaśnienie do PayPal.Jak to jest,że w pierwszym przypadku jako Kupujący nie miałem prawa do zwrotu na podstawie "niezgodny z opisem",a w drugim przypadku Sprzedający miał takie prawo??
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam.
WARSZTATY NA FORUM – SPORY I ROSZCZENIA – SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
12-06-2010 13:59
Wg mnie to "wolna amerykanka" polityki PayPal. W moim przypadku zamknęli mi konto za sprzedaż pozycji książkowych niemieckich z III Rzeszy, jednak inni europejczycy (np. Niemcy) sprzedają to samo i ich PayPal obsługuje bezproblemowo. Najgorsze jest to, że ta firma traktuje mnie jak powietrze - totalnie lekceważy, nie biorąc pod uwagę moich odpowiedzi obronnych. Pozdr
WARSZTATY NA FORUM – SPORY I ROSZCZENIA – SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
21-04-2012 09:56
Witam. Czy PayPal jeszcze istnieje(w tym wątku, oczywiście)? :))
Pytam, bo czytając niektóre wypowiedzi obawiam się, iż w sporze który dwa dni temu otwarła mi niejaka Adriana z Brazylii czeka mnie to samo co wielu sprzedających, czyli ani towaru ani pieniędzy(PayPal mi je już zablokował).
Świadomie zapłaciła za przesyłkę rejestrowaną EKONOMICZNĄ, choć w opisie aukcji jasno podałem, iż czas dostawy dla takiej przesyłki może sięgnąć do 45 dni roboczych.
Po 26 dniach otwiera spór, choc dostała już dawno skan potwierdzenia nadania z numerem przesyłki. Na otwarcie sporu odpowiedziałem po kilku godzinach pisząc do niej to samo co w mailach, aby uzbroiła się w cierpliwość.
Czy mam jakąś szansę odzyskania zablokowanych przez PayPal pieniędzy czy też już sie mam z nimi pożegnać?
WARSZTATY NA FORUM – SPORY I ROSZCZENIA – SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
27-04-2012 19:23
nie w tym wątku nie istnieje i w żadnym admińskim, odpowiadam na forum od 2008 roku i od 2009 nie widziałem tu nikogo, w zeszłym roku tylko raz napisali wiadomość, którą osobiście wysłałem do serwisu, i poprosiłem ich aby to napisali na forum, a sprawa dotyczyła, że poczta królewska przesyłki rejestrowane wysyła do PL kurierem GLS
odzyskasz kasę pod warunkiem, że złożyłeś na czas reklamację na poczcie i po zakończeniu sporu i zamknięcia sprawy na nie Twoją korzyść, będziesz miał 45 dni na przesłanie do nich pisma reklamacyjnego z poczty 😉
wiem sam po sobie, że ramy czasowe mają (tutaj sobie dodaj co chcesz) przecież to jest nie realne, żeby się zmieścić w tak krótkim czasie, a wiadomo, że poczta UK rozpatruje takie sprawy 3 bite miesiące 😄
WARSZTATY NA FORUM – SPORY I ROSZCZENIA – SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
26-12-2012 15:39
Zasiliłem konto Pay Pal w sierpniu i do dzisiaj nie wiem dlaczego jest zablokowane. Tomasz Jóźwiak


- « Poprzedni
- Następny »
- « Poprzedni
- Następny »