
Brak kontaktu ze sprzedającym.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
30-04-2010 18:29
Witam, w poniedziałek kupiłem pewną rzecz od sprzedającego z Francji. Po kupnie od razu wysłał fakturę, więc zapłaciłem natychmiast. od poniedziałku się nie odzywa, ani przedmiot nie został oznaczony jako wysłany, wysłałem mu dwa maile, ale nie odpowiedział. Co robić? Dodam, że ma 100% pozytywów.
Wiadomość 1 z 2
1 ODPOWIEDŹ 1
Brak kontaktu ze sprzedającym.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
01-05-2010 12:16
Już się chyba wyjaśniło, sprzedawca napisał, że przedmiot został wysłany.
Wiadomość 2 z 2

