
Zwroty towarów i kosztów w UK
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
27-01-2017 13:01
Dzień dobry,
Spotkała mnie dziwna rzecz. Sprzedajemy nasz towar na cały świat. Ostatnio wysłaliśmy paczkę do UK i facet zgłosił że towar jest wadliwy. Poprosiliśmy więc o odesłanie towaru i chcieliśmy odać mu pieniądze. Facet powiedział że nie ma zamiaru niczego pakować ani wysyłać. Nie odezwał się od tej pory ale wystawił nam negatywa w którym napisał że daje nam negatyw bo chcieliśmy żeby odesłał nam produkt 😐
Czy może w UK jest jakieś inne prawo? Czy powinnam oddać mu kasę i zostawić towar? Jak to powinno wyglądać?
Będę bardzo wdzięczna za wszystkie odpowiedzi.
Dot.: Zwroty towarów i kosztów w UK
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
27-01-2017 15:53
Otworzył spór na ebay lub paypal ?
o 'returns' w uk poczytasz na http://sellercentre.ebay.co.uk/business/returns
co do nega cytuje poniżej z http://sellercentre.ebay.co.uk/business/feedback#anchor19255
If you get negative Feedback, the first thing you should do is identify the buyer's issue and take action to solve it.
Once the problem is sorted, you have a couple of options:
- Request Feedback revision - Ask the buyer to revise their Feedback once the issue has been resolved.
- Reply to Feedback received - Share your side of the story and add a polite, professional response explaining to other potential buyers why the negative Feedback was received and what you did about it.
If you feel the Feedback is inappropriate as per our Feedback rules, you can report it to us. We will investigate your report and remove Feedback where necessary.
Dot.: Zwroty towarów i kosztów w UK
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
27-01-2017 17:43
Spór nie został otwarty. Na Paypal i na ebay czysto. Czy dobrze rozumiem, że muszę zaraportować negatyw?
Dot.: Zwroty towarów i kosztów w UK
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
27-01-2017 23:56
ja bym tak zrobil opisujac dokladnie cala sytuacje zwlaszcza ze nie otworzyl sporu wiec nie dal Ci szansy na rozwiazanie 'problemu'. Mozesz tez odpowiedziec na te opinie (niewiele to da ale zawsze cos, ale poczekalbym z tym az sie ebay wypowie co do usuneicia tej opinii
Dot.: Zwroty towarów i kosztów w UK
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
28-01-2017 09:52
Bardzo dziękuję za pomoc 😉

