
Klientka chce zwrotu kasy...
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
12-02-2010 00:03
Za to poniżej...
http://www.kihltd.eu/images/01.jpg --
Heniek
http://www.kihltd.eu
Heniek
Klientka chce zwrotu kasy...
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
17-02-2010 21:49
Śmiem bowiem twierdzić, że kupująca(y), np. z UK nie znajdzie odnośnika ze strony Poczty Polskiej do linku pozwalającego monitorować wysłana przesyłkę 🙂
http://track.royalmail.com/portal/rm/track?catId=22700601&gear=authentication
Chyba, że się mylę ;-) --
Heniek
http://www.kihltd.eu
Heniek
Klientka chce zwrotu kasy...
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
18-02-2010 11:01
więc taki odnośnik jest zbędny. Do tych krajów co ja nawięcej wysyłam to rejestrują tylko Włochy.
zalajkuj o odpowiedz na pytanie. Dzięki. Na PW wiadomości nie odpowiadam. Thx
Klientka chce zwrotu kasy...
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
18-02-2010 11:36
Gro wysyłam właśnie do Wielkiej Brytanii; nie strasz mnie. --
Heniek
http://www.kihltd.eu
Heniek
Klientka chce zwrotu kasy...
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
18-02-2010 19:10
masz tu wszystkie numery jakie posiadam, ale zdobycie ich było bardzo ciężko
225481196 - tu się zapytaj czy rejestrują przesyłki np. w UK (sekcja reklamacji)
sortownia WER Warszawa (tylko zagranica)
225481356 i 225481358
pierwszy numer dotyczy wysyłek nadawanych z zagranicy do Polski, a drugi z Polski z zagranicę
jeśli byś wysyłał pocztexem zagranicę tu masz do nich telefon tylko nie wiem czy nadal aktualny 225481506
pozdrawiam
zalajkuj o odpowiedz na pytanie. Dzięki. Na PW wiadomości nie odpowiadam. Thx
Klientka chce zwrotu kasy...
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
18-02-2010 21:32
Polska i tak znajduje sie w korzystnej pozycji porownujac sytuacje niektorych krajow afrykanskich gdzie dotarcie przesylki to sukces.
Polska "szczyci" sie tylko 10% poziomem przesylek zwyklych zaginionych a rejestrowanych nawet mniejszym.
Kradzieze zdarzja sie czesciej przesylek z kierunkow krajow Zachodu niz z krajow 3-go swiata.
Klientka chce zwrotu kasy...
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
18-02-2010 22:34
Skoro na jej stronie jest odnośnik do monitorowania przesyłki w danym kraju, lecz druga strona tego nie rejestruje...
Przecież w przypadku zaginięcia przesyłki, dajmy na to do UK, odszkodowanie płaci mi PP. Idąc tokiem rozumowania postu powyżej, to poczta UK umywa ręce i ma to gdzieś?
Chyba, że w takich wypadkach, w zależności gdzie następuję "wsiąknięcie" dogadują się między sobą, co nas ani nie obchodzi, ani nie powinno interesować jak...
Może jest inaczej? --
Heniek
http://www.kihltd.eu
Heniek
Klientka chce zwrotu kasy...
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
24-02-2010 19:40
Niedawno otrzymaliśmy informację, że jeden z Twoich kupujących złożył
wniosek o obciążenie zwrotne, prosząc wystawcę karty kredytowej o wycofanie
płatności dokonanej na Twoją rzecz w dniu 14 grudnia 2009.
Kupujący twierdzi, że ten zakup został wykonany bez autoryzacji użycia
karty kredytowej. Wystawca karty kredytowej potrzebuje od Ciebie
dodatkowych informacji na temat tej transakcji.
Normalnie brak słów; odpisałem, opisałem; mam nadzieję, że siedzą tam inteligentni ludzie... --
Heniek
http://www.kihltd.eu
Heniek
Klientka chce zwrotu kasy...
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
23-03-2010 17:58
Klientka chce zwrotu kasy...
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
24-03-2010 14:17
Tak, zmieniła zdanie; najpierw się pultała, że nie dostała, potem się obudziła, że ktoś kupował jej kartą; czyli ewidentnie kłamie. I co mam się z nią sądzić? Ja tu, ona w USA; o 40 dolarów? --
Heniek
http://www.kihltd.eu
Heniek
Klientka chce zwrotu kasy...
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
01-04-2010 13:20

