Klientka chce zwrotu kasy...

plumowski
Użytkownik
Tak jak w temacie.
Za to poniżej...
http://www.kihltd.eu/images/01.jpg --
Heniek
http://www.kihltd.eu
--

Heniek
Wiadomość 1 z 37
ostatnia odpowiedź
36 ODPOW. 36

Klientka chce zwrotu kasy...

plumowski
Użytkownik
A tak swoją droga mogłoby być jeszcze miejsce na wpisanie linku do monitorowana.
Śmiem bowiem twierdzić, że kupująca(y), np. z UK nie znajdzie odnośnika ze strony Poczty Polskiej do linku pozwalającego monitorować wysłana przesyłkę 🙂
http://track.royalmail.com/portal/rm/track?catId=22700601&gear=authentication
Chyba, że się mylę ;-) --
Heniek
http://www.kihltd.eu
--

Heniek
Wiadomość 21 z 37
ostatnia odpowiedź

Klientka chce zwrotu kasy...

Dostałem nie dawno informację z sekcji reklamacji przesyłek zagranicznych, że min. Niemcy, Francja, Wielka Brytania, Hiszpania o inne kraje się nie pytałem nie rejestrują wogule przesyłek (chodzi o kraje europejskie)
więc taki odnośnik jest zbędny. Do tych krajów co ja nawięcej wysyłam to rejestrują tylko Włochy.
na pytania odpowiadam tylko i wyłącznie na moim oficjalnym fanpage'u na facebooku http://www.facebook.com/pages/pierebay/265041323615805?ref=hl
zalajkuj o odpowiedz na pytanie. Dzięki. Na PW wiadomości nie odpowiadam. Thx
Wiadomość 22 z 37
ostatnia odpowiedź

Klientka chce zwrotu kasy...

plumowski
Użytkownik
No to fajnie; pole do wyłudzeń jak nic...
Gro wysyłam właśnie do Wielkiej Brytanii; nie strasz mnie. --
Heniek
http://www.kihltd.eu
--

Heniek
Wiadomość 23 z 37
ostatnia odpowiedź

Klientka chce zwrotu kasy...

nie strasze, jeśli mi nie wierzysz to zadzwoń i się sam spytaj czy rejestrują paczki w UK czy też nie, nie robią, bo im się tego robić nie chce

masz tu wszystkie numery jakie posiadam, ale zdobycie ich było bardzo ciężko

225481196 - tu się zapytaj czy rejestrują przesyłki np. w UK (sekcja reklamacji)

sortownia WER Warszawa (tylko zagranica)

225481356 i 225481358

pierwszy numer dotyczy wysyłek nadawanych z zagranicy do Polski, a drugi z Polski z zagranicę

jeśli byś wysyłał pocztexem zagranicę tu masz do nich telefon tylko nie wiem czy nadal aktualny 225481506

pozdrawiam
na pytania odpowiadam tylko i wyłącznie na moim oficjalnym fanpage'u na facebooku http://www.facebook.com/pages/pierebay/265041323615805?ref=hl
zalajkuj o odpowiedz na pytanie. Dzięki. Na PW wiadomości nie odpowiadam. Thx
Wiadomość 24 z 37
ostatnia odpowiedź

Klientka chce zwrotu kasy...

Dodam tylko ze nie tyle "im sie nie chce" co po prostu nie oplaca sie. Sa kraje gdzie poziom kradziezy na poczcie czyni rejestracje zbyt kosztowna i aby nie zbankrutowac wyplacajac odszkodowania poczta ratuje sie jak moze czyli unikaniem odpowiedzialnosci finansowej.

Polska i tak znajduje sie w korzystnej pozycji porownujac sytuacje niektorych krajow afrykanskich gdzie dotarcie przesylki to sukces.
Polska "szczyci" sie tylko 10% poziomem przesylek zwyklych zaginionych a rejestrowanych nawet mniejszym.

Kradzieze zdarzja sie czesciej przesylek z kierunkow krajow Zachodu niz z krajow 3-go swiata.
Wiadomość 25 z 37
ostatnia odpowiedź

Klientka chce zwrotu kasy...

plumowski
Użytkownik
To co, wychodzi na to, ze PP daje się robić w konia?
Skoro na jej stronie jest odnośnik do monitorowania przesyłki w danym kraju, lecz druga strona tego nie rejestruje...
Przecież w przypadku zaginięcia przesyłki, dajmy na to do UK, odszkodowanie płaci mi PP. Idąc tokiem rozumowania postu powyżej, to poczta UK umywa ręce i ma to gdzieś?
Chyba, że w takich wypadkach, w zależności gdzie następuję "wsiąknięcie" dogadują się między sobą, co nas ani nie obchodzi, ani nie powinno interesować jak...
Może jest inaczej? --
Heniek
http://www.kihltd.eu
--

Heniek
Wiadomość 26 z 37
ostatnia odpowiedź

Klientka chce zwrotu kasy...

plumowski
Użytkownik
Chcecie poczytać jaki jest ciąg dalszy? 🙂


Niedawno otrzymaliśmy informację, że jeden z Twoich kupujących złożył
wniosek o obciążenie zwrotne, prosząc wystawcę karty kredytowej o wycofanie
płatności dokonanej na Twoją rzecz w dniu 14 grudnia 2009.

Kupujący twierdzi, że ten zakup został wykonany bez autoryzacji użycia
karty kredytowej. Wystawca karty kredytowej potrzebuje od Ciebie
dodatkowych informacji na temat tej transakcji.


Normalnie brak słów; odpisałem, opisałem; mam nadzieję, że siedzą tam inteligentni ludzie... --
Heniek
http://www.kihltd.eu
--

Heniek
Wiadomość 27 z 37
ostatnia odpowiedź

Klientka chce zwrotu kasy...

Ale to nie ty przyjmowałeś pieniądze tylko PP autoryzował. Jeżeli dane karty były kradzione to odpowiedzialność ponosi PP ale jeżeli kupujący zmienił zdanie to złozył fałszywe zeznanie i można go za to pociagnąć do odpowiedzialności.
Wiadomość 28 z 37
ostatnia odpowiedź

Klientka chce zwrotu kasy...

plumowski
Użytkownik
Tak, PP ponosi odpowiedzialność i zabiera mi kasę z konta PP.
Tak, zmieniła zdanie; najpierw się pultała, że nie dostała, potem się obudziła, że ktoś kupował jej kartą; czyli ewidentnie kłamie. I co mam się z nią sądzić? Ja tu, ona w USA; o 40 dolarów? --
Heniek
http://www.kihltd.eu
--

Heniek
Wiadomość 29 z 37
ostatnia odpowiedź

Klientka chce zwrotu kasy...

bar_ih
Użytkownik
i jak to się zakończyło?
Wiadomość 30 z 37
ostatnia odpowiedź