Klientka chce zwrotu kasy...

plumowski
Użytkownik
Tak jak w temacie.
Za to poniżej...
http://www.kihltd.eu/images/01.jpg --
Heniek
http://www.kihltd.eu
--

Heniek
Wiadomość 1 z 37
ostatnia odpowiedź
36 ODPOW. 36

Klientka chce zwrotu kasy...

plumowski
Użytkownik
Do duszy z takim systemem komentarzy...
Jak wytłumaczyć teraz potencjalnym kupującym, że przesyłka doszła do USA i leży sobie w ichnim UP?
Przecież czarno na białym to z tego wynika...
http://www.usps.com/shipping/trackandconfirm.htm
Nr: RR214463325PL


Label/Receipt Number: RR21 4673 325P L
Service(s): Registered Mail™
Status: Inbound International Arrival

Your item arrived in the United States in ISC NEW YORK NY(USPS) at 7:27 PM on December 18, 2009. No further information is available for this item.
Detailed Results:
Inbound International Arrival, December 18, 2009, 7:27 pm, ISC NEW YORK NY(USPS)
Origin Post is Preparing Shipment

Identyczną sytuację miałem z inną kupującą, również z tego rejonu, ten sam komunikat; okazało się, że przesyłka doszła bez problemów.
A tak neg, opisany w ten sposób, może zaważyć na mojej opinii.
Czy mi się wydaje, czy mogła najpierw założyć spór?
W tym wypadku eBay dostałby numer nadania i sprawa potoczyłaby się inaczej... --
Heniek
http://www.kihltd.eu
--

Heniek
Wiadomość 11 z 37
ostatnia odpowiedź

Klientka chce zwrotu kasy...

mogles sprobowac skontaktowac sie z poczta aby wyjasnic, choc w sumie ona takze mogla http://www.usps.com/insuranceclaims/intlclaims.htm
Wiadomość 12 z 37
ostatnia odpowiedź

Klientka chce zwrotu kasy...

plumowski
Użytkownik
Mogła, ale najlepiej nic nie robić i walnąć nega...
Co z tego, że mogę dać na niego odpowiedź, skoro ilość znaków według mnie jest za mała.

taternik2006, jeśli masz chęć i taką możliwość, to poproszę. --
Heniek
http://www.kihltd.eu
--

Heniek
Wiadomość 13 z 37
ostatnia odpowiedź

Klientka chce zwrotu kasy...

plumowski
Użytkownik
taternik2006, sorry, myślałem, że jesteś z USA :-) --
Heniek
http://www.kihltd.eu
--

Heniek
Wiadomość 14 z 37
ostatnia odpowiedź

Klientka chce zwrotu kasy...

a na przyszłość jak masz problemy, to na PP dodawaj numery monitorowania przesyłek i będzie jakiś tam problem z głowy, ja tego nie robię, bo nie mam żadnych problemów z moimi klientami
na pytania odpowiadam tylko i wyłącznie na moim oficjalnym fanpage'u na facebooku http://www.facebook.com/pages/pierebay/265041323615805?ref=hl
zalajkuj o odpowiedz na pytanie. Dzięki. Na PW wiadomości nie odpowiadam. Thx
Wiadomość 15 z 37
ostatnia odpowiedź

Klientka chce zwrotu kasy...

plumowski
Użytkownik
shaver_poland nie za bardzo rozumiem gdzie ten numer podać?
Jak/gdzie na PP?
Rozumiem, gdyby kupująca złożyła protest, to wiem, że się w odpowiednim formularzu podaje numer do monitorowania...

A tak na marginesie, to za radą taternik2006 napisałem do USPS w temacie przesyłki.
Odpowiedzieli m.in.

Henryk, the latest scan information regarding this item is that it was received in our Customs office in New York on December 18, 2009.

I am very sorry that your item has been delayed and we would love to help you in locating your item. The next step you need to take is to go to your local Postal Office and file a claim. If the item is not located, then the insurance will cover the item.

Mam przez to oczywiście rozumieć, że reklamację składam ja; tak tez wczoraj zrobiłem.
I pytanie do znawców: czy kupująca, jeśli będzie miała na to ochotę, na podstawie numeru nadania i powyższej informacji, ma możliwość sprawdzenia tego też u siebie?
O tej akurat nie myślę, bo już pokazała na co ją stać... --
Heniek
http://www.kihltd.eu
--

Heniek
Wiadomość 16 z 37
ostatnia odpowiedź

Klientka chce zwrotu kasy...

nie znam sie ale moze na to co kupila jest tam jakies clo i jak sie dowiedziala ze ma je zaplacic zaczela kombinowac...?
Wiadomość 17 z 37
ostatnia odpowiedź

Klientka chce zwrotu kasy...

plumowski
Użytkownik
Raczej nie.
Zobacz moje ostanie pozytywy; wysyłka też do USA,
takie samo info w trakcie realizacji; zero problemów.
Wartość tej o której piszę, to $34,90.
W każdym razie czekam co mi odpowiedzą na reklamację. --
Heniek
http://www.kihltd.eu
--

Heniek
Wiadomość 18 z 37
ostatnia odpowiedź

Klientka chce zwrotu kasy...

wchodzisz w paypal nast. szczegóły i tu http://img694.imageshack.us/img694/9425/78715425.jpg
na pytania odpowiadam tylko i wyłącznie na moim oficjalnym fanpage'u na facebooku http://www.facebook.com/pages/pierebay/265041323615805?ref=hl
zalajkuj o odpowiedz na pytanie. Dzięki. Na PW wiadomości nie odpowiadam. Thx
Wiadomość 19 z 37
ostatnia odpowiedź

Klientka chce zwrotu kasy...

plumowski
Użytkownik
shaver_poland; dzięki serdecznie. --
Heniek
http://www.kihltd.eu
--

Heniek
Wiadomość 20 z 37
ostatnia odpowiedź