
22-01-2018 23:16
Prosze o sugestię.
Sytuacja wygląda następująco: zwróciłam towar poza serwis ebay, ponieważ nie miałam takiej opcji w historii zakupów ->więcej działań...napisałam do sprzedawcy, że zwracam towar i proszę o zwrot zapłaconej kwoty.
Niestety sprzedawca ciąglę upiera się przy swoim, że mam zainicjowa zwort przez serwis, tylko że ja ciąglę mu tłumacze, że nie mam takiej opcji. Czy ktoś miał podobną sytuację ?
22-01-2018 23:49
zwroty rozpoczyna się w serwisie w którym został dokonany zakup
nie z poziomu Polskiego ebay!
24-01-2018 02:03
otworz spor ze towar niezgodny z opisem. Nie odsylaj dopoki nie otrzymasz zwrotu plus oplata za odeslanie chyba ze ebay zadecyduje ze masz wpierw odeslac
otworz spor na Ebay gdzie kupilas
24-01-2018 02:23
w historii zakupow nie bylo? Moze wiec tam nie ma - trzeba poszukac w centrum rozstrzygania sporow i tam otworzyc sprawe
link jest u dolu kazdej strony Ebya
https://res.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?InrCreateDispute&DisputeReason=4