
05-08-2017 20:47
Czy kupujący może zwrócić towar po 14 dniach ? Pytam gdyż kupujący otrzymał przedmiot 18 lipca 2017
https://sp.com.sa/en/Electronic/Pages/TrackShipment.aspx?k=CP193057793PL
Wystąpił po dziś 5.08.2017 czyli mineło 19 dni. Czy to zgodne z regulaminem ? Kupujący załozył spór i ebay blokuje pieniądze na PayPal.
Czy to zgodne z regulaminem ? Bardzo broszę mam pierwszą taką sytuację.
Chce ewentualnie wymienić na inny rozmiar niestety nie mamy już rozmiaru, który chce na wymianę.
Pozdrawiam.
Grzrzegorz.
Zaakceptowano odpowiedź! Przejdź do odpowiedzi.
06-08-2017 17:51
otworzył return request? to znaczy że miał taką możliwość,jeśli otworzył RQ z powodu "zwracam bo mi się coś pomyliło" po czasie to.... jest dla mnie mega dziwne,pewnie otworzył RQ z powodu niezgodności z opisem i ma na to 180 dni.Niezależnie jaką ustawiłeś opcję.
Jeśli nie zgodzisz się na RQ to dostaniesz minusa za sprawę zamkniętą bez rozwiązania przez sprzedawcę.A pieniądze i tak mu zwrócą,przynajmniej tak jest w USA i Australii,to są najbardziej złodziejskie systemy.W DE jest znacznie lepiej.
Zamieść zrzut ekranu to ułatwi diagnozę.
05-08-2017 23:54
Kupjacy moze otworzyc spor do 180 dni jesli placil Paypalem a 45 dni jesli inna metoda
Zrodlo:"centum bezpieczenstwa" (przycisk ponzej kazdej strony Ebaya)
06-08-2017 01:44
06-08-2017 14:53
Nie ma nikogo mądrego kto zna się w temacie ? W sumie jest ładna pogoda sierpień wszyscy na plaży lub poijają browarka oczywiście bezalkoholowego. .
Jednak jak ktoś wie i między kiełbaska z grilla a piwem zna odpoiwedż bardzo proszę o odpowiedź.
Zawsze idę na rękę kupującym nawet jak mam mieć mieć w plecy ale od pewnego czasu zauważyłem, że przy droższych butach to się zrobiła wypożyczalnia. Zroty bez uzasadnienia. Maja prawo ale to 14 dni to obowiązuję.
Pozdrawiam.
06-08-2017 17:51
otworzył return request? to znaczy że miał taką możliwość,jeśli otworzył RQ z powodu "zwracam bo mi się coś pomyliło" po czasie to.... jest dla mnie mega dziwne,pewnie otworzył RQ z powodu niezgodności z opisem i ma na to 180 dni.Niezależnie jaką ustawiłeś opcję.
Jeśli nie zgodzisz się na RQ to dostaniesz minusa za sprawę zamkniętą bez rozwiązania przez sprzedawcę.A pieniądze i tak mu zwrócą,przynajmniej tak jest w USA i Australii,to są najbardziej złodziejskie systemy.W DE jest znacznie lepiej.
Zamieść zrzut ekranu to ułatwi diagnozę.
07-08-2017 23:25 — edytowano 07-08-2017 23:29
Skontaktowałem się z ebay.de telefonicznie gdyż przez ich pomoc na stronie przebrnąć graniczy z cudem, Sto tysięcy odnośników. . Plus to na ebay.de jest taki, że jest kontakt telefoniczny także skorzystałem. Po wyjaśnieniu sprawy zamknięto prośbę o zwrot.. To 14 dni ebay nie widzi. Kupujący może prosić o zwrot nawet po 30 dniach i jak ktoś się nie zorientuje i nie będzie dociekliwy to myśli, że musi. Ebay tą sprawę ma nierozwiązaną technicznie. Jeszcze jedno otworzył bo buty okazały się za małe o pół numeru. Zwrot na jego koszt. Także nie było niezgodności z opisem.
Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi zawsze cenne innych doświadczenia.
07-08-2017 23:38
Tak to wyglądało
16-10-2017 23:08
a co widzi e-bay?
u mnie po miesiącu od zakupu płyty głównej do TV założył spór że nie działa. ja mu piszę że przedmiot używany wiedział o tym i był na pewno sprawny ale e-bay mi zablokował kasę i koniec. albo wyślę mu etykietę na zwrot na mój znów koszt albo kasa i towar mi przepada. Mają gdzieś że piszę iż po 14 dniach nie oddaję za wysyłkę. Zabierają wszystko. i pomimo tego iż wiem że przedmiot był sprawny zostałem oszukany i koniec. Szkoda że nie ma polskiej obsługi na CALL CENTER. Banda oszustów.