anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zły adres kupującego i ponowna wysyłka

Witam szanownych sprzedających.

 

To teraz ja mam pytanie 🙂

 

Kupujący podaje zły adres (Wy oczywiście tego nie wiecie). Przesyłka wraca do Was po kilku / kilkunastu dniach z taką przyczyną. Informujecie kupującego, że przesyłka wróciła bo był podany zły adres.

 

Więc kupujący pisze, żeby wysłać na inny adres i:

 

1. zgadzacie się i wysyłacie na drugi adres

2. piszecie, że musi pokryć koszty ponownej wysyłki

3. coś innego

 

? Co robicie w takiej sytuacji?

Wiadomość 1 z 8
ostatnia odpowiedź
7 ODPOW. 7

Zły adres kupującego i ponowna wysyłka

mam podobna sytuacje tylko gosc  2 nie odebral przesylki od kuriera, paczka przyszla z powrotem na razie kupujacy nic nie napisal ale pewnie sie obudzi i otworzy spór ze  nie otrzymal przedmiotu zapewne bedzie chcial zebym jeszcze raz wyslal i co wtedy ? wyslac zawsze moge ale juz widze jak bedzie chetny pokryc 2 razy koszty wysyłki

Wiadomość 2 z 8
ostatnia odpowiedź

Zły adres kupującego i ponowna wysyłka

kupujący dopłaca twoje koszty a jak nie to nie,da się odzyskać kasę,z wątku o adresie kupującego który podał numer bloku.

 

I have reviewed the tracking information you have provided and I can confirm that the item was indeed delivered to the buyer. For that reason, I'm happy to inform you that I have granted your appeal and issued you a refund to the PayPal account you have used to accept payment for the item. Within 24 hours, you will receive an automated e-mail from PayPal notifying you when the funds have been received.

 

Should there be any delays, rest assured that you will receive your refund. Expect that you will receive an automatic email from PayPal to notify you that funds have been received. 

You are no longer required to take any further action. Any negative Feedback left by the buyer against you will be removed and your performance will not be impacted in the next evaluation.

It's my pleasure that I was able to resolve your issue today. As we have it we will be processing a refund for your item in question. I trust that I've professionally communicated things clearly. As we truly admire your dedication to eBay, and your loyalty goes without question. In line with this, you may be receiving an email survey and I would greatly appreciate if you could take a few minutes to let us know what you think about the service you received from me today.

 

Wiadomość 3 z 8
ostatnia odpowiedź

Zły adres kupującego i ponowna wysyłka

informuje kupującego że ponowna wysyłka 10$ / nigdy nie było problemu a gdyby to niskiej klasy kupujący w moim sklepe ma BANA.

Wiadomość 4 z 8
ostatnia odpowiedź

Zły adres kupującego i ponowna wysyłka

a ja nie prosze kupujacego o ponowna doplate kosztow wysylki, zawsze wysylam na swoj koszt i czynie tak od kiedy sprzedaje na ebayu czyli od konca 2008 r.

Wiadomość 5 z 8
ostatnia odpowiedź

Zły adres kupującego i ponowna wysyłka

Była rozowa na temat adresu numeru budynku i lokalu ( mieszkania ) jak kto woli.

Dopiszę tylko jedno.

W Szwecji gdzie mieszka mój brat ( miasto nie ma tu znaczenia ) w budynku wielorodzinnym na adresie jest tylko ulica i numer klatki schodowej

Tam nie ma numeru mieszkania. Tylko Jest na drzwiach nazwisko i imię osoby zamieszkującej.

Listomosz wchodzi do klatki schodowej i biega po piętrach sprawdza dane i zostawia przesyłkę.

Jeśli jest to list wrzuca go przez otwór w drzwiach nie ma tam skrzynek na listy tylko taka " dziura w drzwiach "

Kiedyś od ulotek mało nóg nie połamałem jak się na nich poślizgnąłem otwierając drzwi.

 

Co do ponownej wysyłki piszę do gościa aby wplacił ponowną wysyłkę w promocyjnej cenie. Ech czasem trzeba dopłacić do interesu.

 

Wiadomość 6 z 8
ostatnia odpowiedź

Zły adres kupującego i ponowna wysyłka

No właśnie ja też zawsze wysyłałem ponownie na swój koszt ale w tym wypadku nie, ponieważ po

 

pierwsze: paczka przyszła z informacją że adres jest nieznany a kupujący chciał wysyłkę na ten sam adres

 

drugie: kupujący stanowczo odparł, że nie zapłaci

 

Więc odpisałem mu, że jak chce, to niech złoży drugie zamówienie, a ja to pierwsze anuluje. Jeszcze nie zamówił ale anulował zamówienie i otrzymałem zwrot prowizji.

 

W takim wypadku dodawajcie numery śledzeń, bo jak wystawi negatywa, a w śledzeniu jest jakaś informacja, to usuną negatywa.

 

Pozdrawiam

Wiadomość 7 z 8
ostatnia odpowiedź

Zły adres kupującego i ponowna wysyłka

 

Ponawiam pytanie, przez pomyłkę podałam zły adres do wysyłki (mój zagraniczny adres) a sprzedawca oznaczył przedmioty jako "wysłane"  co mam teraz zrobić? napisałam od razu do sprzedającego ale nie przeczytał chyba moich wiadomości bo nie odpowiedział mi.

 

Czy przesyłka wróci do sprzedającego jeśli podałam nieprawidłowy adres żeby sprzedawca mógł ponownie wysłać mi przesyłkę (już na poprawny adres)? Proszę poradzcie coś

Wiadomość 8 z 8
ostatnia odpowiedź