
UWAGA NA OSZUSTÓW
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
17-07-2013 23:47
Witam wszystkich może i dobrze że nie korzystamy z etgo portalu bo faktycznie oszukują ludzi i to przy pomocy pracowników eBaya.
Powiem jak szybko w myśl przepisów eBay zostałem pięnie oszukany. Kupujący był z USA, kupił towar za ponad 1000 zł, za przesyłkę zapłacił w trybie normalnym. Po zakupie przesłałem mail z numerem paczki i powiadomiłem że paczka płynie statkiem i nie wiem jak długo płynie statek. Po 30 dniach kupujący wszczął spór że nie dostał paczki. Odpowiedziałem na spór podałem numer , przewoźnika itp. Centrum roztrzygania eBay uznało że nie podałem linku śledzenia roztrzygnęło spór na korzyść kupujacego i tak pieniądze z pay pal zrócono do kupującego. Udzielono mi informacji że jak paczka dotrze to mam im przesłać potwierdzenie to pracownicy eBay zajmą się sprawą. Pisałem do eBaya aby zablokowali pieniędze i że paczka płynie stakiem , nie wiem kiedy dotrze itp, myślałem że można na nich liczyć ale to była tylko z ich strony obłuda. Po półtora miesiąca paczka dotarła do USA i kupujący ją odebrał. Zgłosiłem do eBay odebranie paczki, dwa dni czekałem na odpowiedź. Odpowiedzilei że od daty zakupu minęło 51 dni i że oni nic nie mogą już zrobić. Gdyby to było 45 dni to jeszcze by się tym zajeli. Teraz radzą kontaktować się z kupującym i prosić go aby zapłacił , no i że jest im przykro. Doradzili aby kupujący płacili za przesyłkę priorytetową , czyli szybszą. Kupujący już się nie odzywa i nie odpowiada na maile teraz ma pieniądze i towar . Uważajcie sprzedający bo możecie duzo stracić a na pracowników EBAY nie ma co liczyć na pomoc. Pozdrawiam. !!!
scammers beware!
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
18-07-2013 01:32
Przykra sprawa.
Niestety, czytając doniesienia w sieci, coraz bardziej przekonuję się, że sprzedawcy nie mają lekko na ebay-u.
Oszuści wycofują pieniądze po zakupie towaru i nie ma na to siły, ebay, pay-pal umywają ręce.
Może ktoś ma jakąś radę? Może po prostu nie sprzedawać zbyt wartościowych towarów i trzeba wliczyć w koszty, że raz na jakiś czas nas oszukają?
scammers beware!
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
18-07-2013 20:49
Appeals
Buyers and sellers have an opportunity within 45 days from the day the case is closed to appeal the decision by providing the appropriate documentation via the eBay Resolution Center. If the buyer successfully appeals, the buyer will be refunded and the seller will not be required to reimburse eBay (except, however, if the case was closed because the seller promised a refund to the buyer, but the refund failed, canceled, or did not complete after the case was closed, then the seller will be required to reimburse eBay). If the seller successfully appeals, the seller will be refunded the reimbursement amount to the reimbursement payment method on file with eBay.
Any eBay or PayPal fees associated with the transaction will not be refunded. Buyers and sellers agree that we will make a final decision on all appeals in our sole discretion.
cytowane ze strony: http://pages.ebay.com/help/policies/buyer-protection.html
Problem jest z samym mumerem sledzenia ktory jest Polskim numerem, amerykanie znaja tylko amerykanska poczte http://pages.ebay.com/help/pay/shipping-tips.html
cytat ze strony:
scammers beware!

- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
19-07-2013 10:09
to jest klasyczny przypadek wynikający z braku doświadczenia,nie wolno wysyłać zza ocean przesyłką ekonomiczną,list lub paczka idą minimum 6 tygodni a zwykle 2 miesiące.Kasa jest do odzyskania.
Jest inny rodzaj oszustwa na którego kupujący nie mają rady,a administracja nie analizuje.Gdy kupujący odsyła towar,ale ten towar to jakiś lekki badziew.Kupujący może za 7 $ kupić przedmiot o wartości np 200 $,bo te 7 $ to koszt odesłania.W dodatku miałem przypadek że facet z Kanady wprost przyznał się że to nie on odebrał towar tylko lokator z akademika.Następnie odesłał mi przedmiot którego nie miałem w sprzedaży.Próbowałem pisać do administracji żeby porównali sobie ile waży moja przesyłka (wtedy jeszcze była podawana dokładna waga w śledzeniu poczty) a ile przesyłka zwrotna.Ich to nie interesuje,przekręt doskonały!
scammers beware!
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
20-07-2013 09:43
scammers beware!
Hi all, well maybe they do not use the site because etgo actually deceiving people and workers using eBay.
I'll tell how fast under the provisions of eBay foaming was cheated. The buyer was from the United States, bought the product for more than 1000 zł, paid for an item in normal mode. After buying sent the mail with the package and I informed that the package runs boat and do not know how long the ship floats. After 30 days, the buyer initiated the dispute did not get the package. I replied to the dispute gave the number of the carrier etc. roztrzygania Center found that eBay did not give tracking link roztrzygnęło dispute in favor of the buyer, and so the money from pay pal zrócono to the buyer. I had received information that a package arrives then I send them a confirmation that eBay staff will deal with the matter. I wrote to eBay to pieniędze blocked and that packet flows Staki I do not know when it reaches etc, I thought that you can count on them but it was only part of their hypocrisy. After a month and a half parcel arrived to the United States and the buyer received it. I reported to eBay receiving parcels, two days waiting for a response. Odpowiedzilei the date of purchase, 51 days have passed and there was nothing they could have done. If it were 45 days it would have occupied this. It said to contact the buyer and ask him to pay, and, that they were sorry. Advised that the buyer pay for shipping priority, which is faster. Buyers no longer speaks and does not respond to e-mails now has the money and the merchandise. Beware the seller because you can lose a lot of the employees EBAY not count on help. Yours. !

