15-02-2011 13:43
WITAM...CHCIAŁBYM WYSTAWIĆ PRZEDMIOT ZA GRANICĘ,MAM STATUS NIEZWERYFIKOWANY...CZY MOGĘ?...JESTEM NOWYM UŻYTKOWNIKIEM,MOŻE KTOŚ MI POMOŻE...Z GÓRY DZIĘKUJĘ...
16-02-2011 19:23
nie możesz, musisz się zweryfikować na paypalu, utworzyć konto sprzedającego, dodać wymaganą kartę, połączyć konto ebay z paypal
jeśli chcesz wogule sprzedawać to czy chcesz czy nie musisz akceptować paypal (wymóg serwisu dla userów poniżej 50 opinii)
18-02-2011 07:40
dziękuję bardzo...jak widać jestem początkującym,chciałem WAS zapytać jak nabijacie sobie punktację jako początkujący?
18-02-2011 23:04
jeśli chcesz wogule sprzedawać to czy chcesz czy nie musisz akceptować paypal (wymóg serwisu dla userów poniżej 50 opinii)
jesli pytasz o to to możesz zacząc sprzedawać nie mając komentarzy, ale musisz być zweryfikowany na paypal, innej drogi nie ma i nie da się ominąć
23-02-2011 13:46
WITAM...chciałbym wystawić aukcje na ebay.com..z jakiej strony ebay musze wystawić?
24-02-2011 12:53
Czy mogę to zrobić z ebay.pl?
24-02-2011 14:28
polecam wystawić przez Angielskiego Ebay, przedmiot do 0.99 GBP wystawienie jest w promocji gratis , Ważne abyś zaznaczył wysyłke na cały świat bo inaczej bedzie tylko w brytyjskim Ebay.
24-02-2011 19:13
nie prawda, jeśli zaznaczy dodatkową opcję płatną 0,30 funtów to jego przedmiot będzie widoczny na angielskim, amerykańskim, i kanadyjskim ebay'u
25-02-2011 10:40
Hm...to już nie wiem z jakiego ebay najlepiej wystawić,zależy mi na tym aby moją aukcję widzieli nasi niemieccy sąsiedzi no i oczywiście aby aukcja była widoczna w UNI,no i oczywiście aby było najtaniej...Poradzcie bo trochę sie zmieszałem..POZDRAWIAM WSZYSTKICH SPRZEDAJĄCYCH...
26-02-2011 02:14
Moze pomoge tak:
(liczby sa przedatowane i sa wyzsze dzisiaj) na Ebay.com bylo zarejestrowanych 60 mln uzytkownikow (uzytkownikow z calego Swiata, nie tylko z USA) vs. 90 mln ogolnej liczby wszyskich Ebayow.