STATUS NIEZWERYFIKOWANY

dmax972
Użytkownik

WITAM...CHCIAŁBYM WYSTAWIĆ PRZEDMIOT ZA GRANICĘ,MAM STATUS NIEZWERYFIKOWANY...CZY MOGĘ?...JESTEM NOWYM UŻYTKOWNIKIEM,MOŻE KTOŚ MI POMOŻE...Z GÓRY DZIĘKUJĘ...

nie możesz, musisz się zweryfikować na paypalu, utworzyć konto sprzedającego, dodać wymaganą kartę, połączyć konto ebay z paypal

jeśli chcesz wogule sprzedawać to czy chcesz czy nie musisz akceptować paypal (wymóg serwisu dla userów poniżej 50 opinii)

na pytania odpowiadam tylko i wyłącznie na moim oficjalnym fanpage'u na facebooku http://www.facebook.com/pages/pierebay/265041323615805?ref=hl
zalajkuj o odpowiedz na pytanie. Dzięki. Na PW wiadomości nie odpowiadam. Thx

dmax972
Użytkownik

dziękuję bardzo...jak widać jestem początkującym,chciałem WAS zapytać jak nabijacie sobie punktację jako początkujący?

jeśli chcesz wogule sprzedawać to czy chcesz czy nie musisz akceptować paypal (wymóg serwisu dla userów poniżej 50 opinii)

jesli pytasz o to to możesz zacząc sprzedawać nie mając komentarzy, ale musisz być zweryfikowany na paypal, innej drogi nie ma i  nie da się ominąć

na pytania odpowiadam tylko i wyłącznie na moim oficjalnym fanpage'u na facebooku http://www.facebook.com/pages/pierebay/265041323615805?ref=hl

dmax972
Użytkownik

WITAM...chciałbym wystawić aukcje na ebay.com..z jakiej strony ebay musze wystawić?

dmax972
Użytkownik

Czy mogę to zrobić z ebay.pl?

dlugi-gr
Użytkownik

polecam wystawić przez Angielskiego Ebay, przedmiot do 0.99 GBP wystawienie jest w promocji gratis , Ważne abyś zaznaczył wysyłke na cały świat bo inaczej bedzie tylko w brytyjskim Ebay.

nie prawda, jeśli zaznaczy dodatkową opcję płatną 0,30 funtów to jego przedmiot będzie widoczny na angielskim, amerykańskim, i kanadyjskim ebay'u

dmax972
Użytkownik