
Rozpoczęcie sprzedaży eBay.de
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
29-12-2019 17:33
Witam
Planuję rozpocząć sprzedaż produktów związanych z armaturą łazienkową na eBay.de. Jestem zupełnie zielony w tym temacie i mam kilka pytań.
1. Czy istnieje kalkulator, który pozwoli mi wyliczyć cenę końcową z uwzględnieniem wszystkich opłat? Jaka jest formuła na wyliczenie tej ceny?
2. Z jakiego konta najlepiej będzie rozpocząć sprzedaż? PL czy DE? Jak wygląda wtedy kwestia rozliczenia się na każdym z nich?
Pozdrawiam
Dot.: Rozpoczęcie sprzedaży eBay.de
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
29-12-2019 19:04 — edytowano 29-12-2019 19:08
1. u dolu kazdej strony Ebay jest link umowa z uzytkownikiem
https://www.ebay.pl/pages/help/policies/user-agreement.html
a tam w "oplatach" jest link do tabeli oplat
https://www.ebay.pl/pages/help/sell/fees.html
tak jest na kazdym Ebay i kazdy sie rozni w oplatach tak ze sprawdz na niemieckim.
2.Na niemieckim jest wiekszy ruch, podobnie na amerykanskim czy angielskim.
Rozliczac sie bedziesz na ebay rejestracji czyli, przypuszczam, na polskim.
Dot.: Rozpoczęcie sprzedaży eBay.de
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
29-12-2019 19:09
I vice versa, mozesz wystawic na UK a za drobna oplata zakupisz widocznosc na .com.
Dot.: Rozpoczęcie sprzedaży eBay.de

- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
30-12-2019 09:34
0,50$ dodatkowa opłata za widoczność na Ebay.uk naliczana po sprzedaży/
Pytanie mam kilkanaśćie aukcji, czy jest sens w każdej aukcji zaznaczyć tę opcje, czy może na jednej a kupujący i tak dotrze do ciebie.
Kupujący będzie widział tylko jedną, ale czy nie otworzy mu sie cały asortyment. Jak Wy to robicie?
Dot.: Rozpoczęcie sprzedaży eBay.de
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
31-12-2019 05:11
Mnie nie nalicza po sprzedazy tylko za wystawienie, z gory. Nalicza te 50 centow za kazdym razem gdy aukja jest automatycznie ponawiana po miesiacu mimo ze wystawiona jest bezterminowo. Odznaczenie opcji usuwa aukcje w wynikach wyszukiwania w UK ale nie zwracaja 50 centow nawet jesli minal tylko jeden dzien.
Zalezy jaki jest popyt na twoj towar w UK (czy US). Wybadaj zaznaczajac na miesiac widocznosc na jednej czy kilku aukcjach.
Szkoda pieniedzy na atak na pelnej linii, moim zdaniem. Wycofalem sie bo nikt z UK odemnie nie kupil. Na ebay.com i tak jest najwiekszy ruch bo sa tu i miejscowi, i z Europy, Izrael, poludniwa Am. Duuzo sprzedawcow z Chin tu dziala a to juz cos podpowiada - oni wiedza gdzie towar sie sprzedaje. W jakis sposob maja adres w US ale wysylki sa z Chin lub Hong Kongu.
Dot.: Rozpoczęcie sprzedaży eBay.de

- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
10-01-2020 20:21
Uciekajcie z e-bay.
Dot.: Rozpoczęcie sprzedaży eBay.de
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
03-02-2020 11:59
Dzień dobry wszystkim,
Podepnę się pod tego posta, bo temat jak i problem jest praktycznie ten sam.
Oto kopia wiadomości, który właśnie wysłałem na polski helpdesk. Dlaczego na polski? Ano na niemieckim nie działa zarówno request o telefon zwrotny, jak i wysłanie wiadomości. Jest możliwość tylko zadania pytania na niemieckim community:
Dzień dobry,
Przed kilkoma dniami wystawiliśmy multiofertę na niemieckiej wersji serwisu ebay.de, zakładając wcześniej konto na ebay.pl. Wszystkie pola zostały wypełnione, podałem obowiązkowe dane firmowe, adres, adresy do zwrotu (lokalizacja w PL, nie mamy jeszcze oddziału w DE ani tamtejszej działalności gosp.).
Mimo pomyślnego wystawienia oferty:
https://www.ebay.de/itm/293450127473
Nie widać jej na listingu pod żadnym filtrem, ani po zaznaczeniu „Europa”, ani też „Weltweit”. Czy mógłbym prosić w tej kwestii o pomoc? W wielu miejscach (prawdopodobnie również na dokumentacji ebay), widziałem informacje o tym, że po założeniu konta sprzedawcy w ebay.pl , jest możliwość wystawienia oferty również na ebay.de. Co w takim przypadku zrobiliśmy źle? Dla porównania, w drugą stronę - niemieckie oferty są również widoczne na ebay.pl, przykład:
https://www.ebay.de/itm/100g-Perga-Bienenbrot-fermentierter-Blutenpollen-1A/220389827096?epid=175213...
Dlaczego piszę do Państwa, a nie na helpdesk ebay.de? Otóż nie ma możliwości kontaktu z obsługą klienta. Request o wykonanie do mnie telefonu z niemieckiego ebay’a jest ignorowany, a jedyna inna forma pomocy to zapytanie do community -.-
Pozdrawiam
Czy ktoś z Was spotkał się z tym wcześniej?

