Rozpoczęcie sprzedaży eBay.de
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
29-12-2019 17:33
Witam
Planuję rozpocząć sprzedaż produktów związanych z armaturą łazienkową na eBay.de. Jestem zupełnie zielony w tym temacie i mam kilka pytań.
1. Czy istnieje kalkulator, który pozwoli mi wyliczyć cenę końcową z uwzględnieniem wszystkich opłat? Jaka jest formuła na wyliczenie tej ceny?
2. Z jakiego konta najlepiej będzie rozpocząć sprzedaż? PL czy DE? Jak wygląda wtedy kwestia rozliczenia się na każdym z nich?
Pozdrawiam
Dot.: Rozpoczęcie sprzedaży eBay.de
- Oznacz jako nowe
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
29-12-2019 19:04 — edytowano 29-12-2019 19:08
1. u dolu kazdej strony Ebay jest link umowa z uzytkownikiem
https://www.ebay.pl/pages/help/policies/user-agreement.html
a tam w "oplatach" jest link do tabeli oplat
https://www.ebay.pl/pages/help/sell/fees.html
tak jest na kazdym Ebay i kazdy sie rozni w oplatach tak ze sprawdz na niemieckim.
2.Na niemieckim jest wiekszy ruch, podobnie na amerykanskim czy angielskim.
Rozliczac sie bedziesz na ebay rejestracji czyli, przypuszczam, na polskim.
- Oznacz jako nowe
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
29-12-2019 19:09
I vice versa, mozesz wystawic na UK a za drobna oplata zakupisz widocznosc na .com.

- Oznacz jako nowe
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
30-12-2019 09:34
0,50$ dodatkowa opłata za widoczność na Ebay.uk naliczana po sprzedaży/
Pytanie mam kilkanaśćie aukcji, czy jest sens w każdej aukcji zaznaczyć tę opcje, czy może na jednej a kupujący i tak dotrze do ciebie.
Kupujący będzie widział tylko jedną, ale czy nie otworzy mu sie cały asortyment. Jak Wy to robicie?
- Oznacz jako nowe
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
31-12-2019 05:11