
Problemy z przesyłkami do US

- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
24-02-2015 14:07
Od jakiegoś czasu ,znacznie zwiększysła nam sie ilość Requestów od kupujących z US - nie otrzymałem przesyłki, Wszystkie przesyłki są polecone priorytetowe a więc pocztą lotniczą. Sprzedajemy od lat do us i takiej liczby reklamacji nie mieliśmy nigdy. Składamy reklamacje na poczcie ale to wszystko trwa. Szczerze mówiąc bardzo ,źle to wygląda. Ma ktoś podobne doświadczenia? Jak próbujemy wyśledzić paczkę na USPS Tracking to części w ogóle nie ma a część ma status Orgin post preapernig to shipment....
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
Problemy z przesyłkami do US
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
18-03-2015 19:22
Ciekawe czy jak wszystkim skoczy wskaźnik problemów powyżej 5% od otwieranych sporów z usa i negów, czy będą masowo blokować konta....
Problemy z przesyłkami do US
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
01-04-2015 00:06
Witam , ta paczka o której mówiłem została dostarczona 21.03 więc nawet szybko. Wysłałem następną i póki co jest w NY i zapewne czeka na wyjście z magazynu bądź coś tego typu. To chyba jakaś loteria jest , jedna dojdzie następna gdzieś się zgubi. Pozdrawiam 🙂
Problemy z przesyłkami do US
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
03-04-2015 16:04
Mnie właśnie konto zblokowali, bo tubylcy w stanach postanowili na swojej zimie zarobić. Po 2 tygodniach od płatności zakładają spór, po miesiącu otrzymują zwrot gotówki, no i przesyłkę po kolejnych 2 tygodniach. List wysłany w sylwestra dotarł do adresata po 2 miesiącach, a w odpowiedzi na reklamację Poczta Polska odpisuje, że przesyłka dotarła do adresata i przeprasza za opóźnienie. Sprzedawca zostaje bez pieniędzy a kupujący, w myśl programu ochrony kupujących ma za darmo zakupiony produkt.


- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »