
Problem z kupujacym - przedmiot niezgodny z opisem, spór i zwrot
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
28-12-2011 16:20
Sprzedałem przedmiot za granicę (używana część rowerowa). Kupujący stwierdził iż przedmiot jest niezgodny z opisem, otworzył spór. Ponieważ ugodowy i bezkonfliktowy ze mnie człowiek zgodziłem się na zwrot pieniędzy i zwróciłem mu całą kwotę (poprzez centrum rozstrzygania).
Obecnie sprawa jest zamknięta, w centrum rozsztrzgania komunikat "You don't need to do anything else" ale co z moim przedmiotem? Czy kupujacy ma obowiazek go odesłać do mnie i dopiero wtedy PayPal przekaże mu pieniądze, czy te pieniądze zostaly mu zwrócone automatycznie po mojej zgodzie na zwrot?
Kupujący na maile nie odpisuje i póki co jestem bez pieniędzy i bez przedmiotu... 😞
Problem z kupujacym - przedmiot niezgodny z opisem, spór i zwrot
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
28-12-2011 22:10
zgodziłeś się wcześniej zakończyć spór, paypal zamknął sprawę i "oddał" pieniądze kupującemu z automatu
wątpie aby kupujący z samej woli zwrócił przedmiot
napisz przez kontakt do PP, może on coś poradzi
spór to nie jeszc ze roszczenie, trzeba było, po konwersować na etapie sporu z kupującym, jeśli on nie był by zadowolony eskalował by do rangi roszczenie i na tym etapie spece z PP by zadecydowały.

