31-12-2013 08:19
Hej,
sytuacja jak zawsze.... opóźnienia!
U mnie głównie przesyłki do USA z przedziału 09 - 13 grudzień - koło 20-30 jak narazie.
Czy nękają Was kupujący? Bo ja to już słabo sypiam, a rano jak odczytuje maile to mnie głowa boli.
Szczęśliwego Nowego Roku!
03-01-2014 20:15 — edytowano 03-01-2014 20:16
Kolejny negatyw. Zaczyna się robić ciekawie. Przyszły święta i 100% pozytywów zeszło na 99.8%.
Właśnie o to chodzi że ty oddajesz kase a ta sie znajduje i jeszcze kupujący otrzyma za friko przedmiot i wystawi negatywa. Pełen komplet.
Zastanawiam się też nad tym dlaczego Ci ludzie nie piszą do mnie aby dowiedzieć się gdzie jest ich przesyłka i czy wogóle ją wysłałem? Przecież lepiej otrzymać zwrot kasy niż dać negatywa i nic z tego nie mieć (w przypadku gdybym tej przesyłki nie nadał).
Ludzka głupota nie zna granic.
04-01-2014 20:03
Nie mam doświadczenia z ebay ale mi ręce opadają. Wysyłki wysłane przd świętami nie dochodzą na czas. Ślad się urywa jak wyjda z Polski.
Już mnie szlag trafia jak odpisuję na maila.
Już nie wiem co mam odpowiadać. Będą cholera kłopoty.
04-01-2014 20:06
05-01-2014 13:10
ja oprócz poczty polskiej posiłkuję się stroną www.trackitonline.ru jest najbardziej wiarygodna
jak kupujący mają jakieś wonty to podaje wszystkie dane i niech sobie sprawdzają jak chcą
05-01-2014 22:09
żadna przesyłka wysłana w grudniu zza ocean nie doszła przed 24.12 i być może niewielka część przed 31.12
Tak źle nigdy nie było.Nie wiem kiedy ale sortownia zmieniła siedzibę z NY na JERSEY CITY. Nie wiem czy to ma znaczenie,bo z Kanadą również są problemy.
Administracja Ebay ma w głębokim poważaniu tą sytuację,kupujący zakładają masowo spory pomimo że wiedzę że przesyłka ZOSTAŁA wysłana,oraz wiedzą jakie jest jej NUMER.Pomimo tego sprzedawcy są zmuszeni do udowadniania że wysłali przesyłkę.
06-01-2014 00:25