anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Niesprawiedliwa opinia polozyla cala sprzedaz

Witam.

29 klientka z UK kupiula u mnie przedmiot. 6 grudnia w wekeend pisze do mnie maila, gdzie jej towar i OD RAZU wystawia negatywa. Po wymianie kilku maili, oddalem bez problemu kase. Wyslalem prosbe o zmiane opini, jednak kupujacy ja odrzucil

 

Problem w tym, ze polozylo mi to cala sprzedaz. NIe dosc, ze nie mam pieniedzy, towaru, to zostala mi negatywna opinia i zerowa sprzedaz. Pytanie jak sobie poradzic w takiej sytuacji? Trafic mialem na poziomie 30 dziennie, teraz od 6 grudnia jest dokladnie 0! Podejrzewam, ze aukcje w wyszukiwarce spadly. Po prostu jakas tragedia....

Wiadomość 1 z 12
ostatnia odpowiedź
11 ODPOW. 11

Niesprawiedliwa opinia polozyla cala sprzedaz

1) Sprawdziłeś tracking? Gdzie jest obecnie przesyłka?

2) Nie pracujesz w weekendy? Ja pracuje 7 dni w tygodniu. Wystarczy mieć aplikację eBaya na telefon i zawsze można sprawdzić co się dzieje.

 

Ja nigdy nie oddaję kasy. Zawsze albo towar dociera do klienta, albo wraca do mnie. Wtedy wiem co robić (czy zaoferować małą zniżkę za zbyt długi czas dostawy czy coś innego).

 

Kolejna sprawa to nigdy nie odpowiadam na negatywy dopóki nie skonsultuję się z kupującym oraz z eBayem. eBay może w wielu przypadkach usunąć taki negatyw. Prośby o zmianę opinii wysyłam tylko jak jestem w 100% pewien, że zmieni.

 

Nie wiem jak dokładnie wyglądała korespondecja z tą osobą dlatego nie jestem w stanie Ci pomóc.

 

Pozdrawiam i powodzenia.

Wiadomość 2 z 12
ostatnia odpowiedź

Niesprawiedliwa opinia polozyla cala sprzedaz

Witam.

Tak sprawdzalem. Jest w sortowni w Angli. 

6 w sobote zostalo wyslane zapytanie i OD RAZU negatyw wiec musialbym pracowac 24 dobe z nadaniami zawsze pod pacha, zeby moc takim narwanym klientom odpisac w ciagu 1 minuty. Sortownia na trackingu pojawila sie dzien pozniej. 

 

Zrobil spor, ktory od razu przeksztalcil w roszczenie. Strasznie narwana klientka. Sprzedajacy obiecal, ze zmieni opinie. Odeslalem kase. Napisala, ze pieniedzy nie ma i ze nie wie jak zmienic opinie. Jak sie zapytalem jak to nie ma, to napisala no nie ma u niej w banku, bo paypal ma 5 dni na przelew. Wyslalem prosbe o zmiane opini i 10 minut pozniej ta prosba zostala odrzucona przez kupujacego, chociaz mial na to 10 dni! Myslalem, ze mnie krew zaleje. 

 

Polski oddzial ebay dostal odemnie maila (jeszcze przed moja prosba do kupujacego o zmiane opini)

 

 

Znowu myslalem, ze mnie krew zaleje. Wyslalem jeszcze  cala sprawe do ebaya przez inny formularz. Jeszcze nie odpowiedzieli. Jest tez telefon, ale chyba do oddzialu angielskiego, a z moim angielskim kiepsko. 
 
Trafic na aukcjach od 6 grudnia wynosi okragle 0! Bylo okolo 30 wejsc dziennie. 
 
Jeszcze jedno. Na negatywa odpowiedzialem juz po tym, jak sprzedajacy zamknal mi prosbe o zmiane komentarza. Ja tez bylem pewny na 100%, ze zmieni komentarz.
 
W mojej opini kupujacy jest strasznie narwany i kompletnie nie zna zasad jakie obowiazuja na ebayu. Tym zamknieciem prosby zpier....l mi owoc mojej 2 letniej pracy. Na koncu napisal, ze jak nie przestane go nekac (!) to zglosi to do ebaya.
 
 
pozdrawiam
MIX-NET

 

 

Wiadomość 3 z 12
ostatnia odpowiedź

Niesprawiedliwa opinia polozyla cala sprzedaz

ostatnio niemiec odesłał mi przedmiot i wystawił neutrala za brak zwrotu jego kosztów odesłania do mnie (przedmiot z wysyłką gratis)

 

przedmiot przyszedł otwarty,jedno pudełeczko zostało rozfoliowane co oznacza że użyte.Ze względów sanitarnych nie moglem przyjąć tego zwrotu,zresztą nic o otwieraniu nie pisał.Jako powód podał "przedmiot nie pasuje,pomyliłem się"

Żeby nie eskalować konfliktu z debilem oddałem kasę i anulowałem transakcję,w podzięce dostałem neutrala.

 

obecniem czekam na odpowiedź administracji,ostatnio mnie chronili i usunęli 2 neutrale w ciągu miesiąca

 

Wiadomość 4 z 12
ostatnia odpowiedź

Niesprawiedliwa opinia polozyla cala sprzedaz

zawailes bo mogles nie oddawac kasy tylko jak klient otqworzyl spor umiescic trucking number w systemie ebay i poczekac jak dojdzie i wtedy dac do rozstrzgniecia ebayowi, nie dosc ze rozwiazali by problem na twoja korzysc to usuneliby wszystkie komenntarze zwiazane z ta aukcja 🙂

Wiadomość 5 z 12
ostatnia odpowiedź

Niesprawiedliwa opinia polozyla cala sprzedaz

Jak brzmi Twoja polityka zwrotów? Jeżeli mówi, że za zwrot płaci kupujący, a w komentarzu kupującego jest coś napisane o zwrocie, to usuną na 99.9% (tylko wtedy warto dodać, że kupujący nie zastosował się do polityki zwrotów).

 

Pozdro

Wiadomość 6 z 12
ostatnia odpowiedź

Niesprawiedliwa opinia polozyla cala sprzedaz

moja polityka zwrotów jest taka że to ja płacę za zwrot jeśli przedmiot jest wadliwy,w tamtym przypadku nic nie było napisane ale napisałem mu to  jak tylko chciał zwrócić z powodu "nie pasują,pomyliłem się"

 

dałem się zrobić w konia jak amator,z komentarzy wynika że ten cwaniaczek wyciął już wcześniej taki numer u innego sprzedawcy

 

Ebay na razie milczy

Wiadomość 7 z 12
ostatnia odpowiedź

Niesprawiedliwa opinia polozyla cala sprzedaz

ebay usunął niesprawiedliwą opinię BRAVO! naprawdę admistracja dba o uczciwych sprzedawców,ostatnio mam zmasowany atak debili,to  już 4 pod rząd wystawiony i usunięty neutral.Szkoda tylko że ebay bardziej nie wnika w skomplikowane sytuacje,wystarczyłoby trochę przeanalizować...

Wiadomość 8 z 12
ostatnia odpowiedź

Niesprawiedliwa opinia polozyla cala sprzedaz

W jaki sposob ubiegales sie o usuniecie opini? Mozesz opisac procedure? Chce powalczyc, zeby ta opinia zniknela. 

 

Wiadomość 9 z 12
ostatnia odpowiedź

Niesprawiedliwa opinia polozyla cala sprzedaz

po prostu piszę z formularza "jak usunąć opinię" bo ze specjalnego formularza do usuwania nie działa.

Dokładnie i rzetelnię opisuję dlaczego opinia jest niesprawiedliwa,kłamliwa,krzywdząca itd

Wiadomość 10 z 12
ostatnia odpowiedź