
01-02-2011 10:01
Witam
Dnia 18.01 sprzedałem przedmiot do USA.
Dnia 19.01 otrzymałem płatność i wysłałem przedmiot.
Dnia 28.01 dotarł do odbiorcy ale nie został odebrany.
Odbiorca chce zwrotu pieniędzy twierdząc że nie będzie czekał 3 tygodni, że nie jestem punktualny, nazwał mnie złodziejem.
Dziś otrzymałem negatywne komentarze, w których twierdzi że nie otrzymał przedmiotu.
Jak z taką osobą prawdopodobnie młoda osoba pujść do sądu ?
Działa na niekorzyść mojej firmy wystawiając negatywny komentarz niezgodny z prawdą.
Pozdrawiam
Zaakceptowano odpowiedź! Przejdź do odpowiedzi.
16-02-2011 09:38
Witaj
Mam podobny problem. Na aukcji podałam termin reallizacji zamówienia 4 tygodnie a po tygodniu od zamówienia dostałam negatywny komentarz. Starałam się wcześniej dzwonić i pisać do klienta ale bez odezwu.
Ktoś celowo założył konto aby u mnie zakupić i wystawić negatyw. Też staram się to wyjaśnić ale otrzymałam informację, że jeżeli klient nie zdecyduje się na zmianę opinii to mam to uszanować.
Bardzo dbam o kontakty z klientami i wysyłam towar przed czasem (tak miało być teraz- towar miał być u klienta po 2 a nie 4 tygodniach)
Zastanów się czy ktoś nie chciał Ci zrobić na złośc i zepsuć opinię
Pozdrawiam
16-02-2011 09:38
Witaj
Mam podobny problem. Na aukcji podałam termin reallizacji zamówienia 4 tygodnie a po tygodniu od zamówienia dostałam negatywny komentarz. Starałam się wcześniej dzwonić i pisać do klienta ale bez odezwu.
Ktoś celowo założył konto aby u mnie zakupić i wystawić negatyw. Też staram się to wyjaśnić ale otrzymałam informację, że jeżeli klient nie zdecyduje się na zmianę opinii to mam to uszanować.
Bardzo dbam o kontakty z klientami i wysyłam towar przed czasem (tak miało być teraz- towar miał być u klienta po 2 a nie 4 tygodniach)
Zastanów się czy ktoś nie chciał Ci zrobić na złośc i zepsuć opinię
Pozdrawiam