Naciąganie przez klienta

Witam,


Sprzedałem buty pewnej osobie z USA. Dostałem pieniązki na paypal, buty zostały wysłane i dotarły do klienta. Na aukcji zaznaczyłem ze buty są nowe, jednakże po otrzymaniu paczki kupujący stwierdził ze o ile buty są nowe, tak pudełko do nich jest rozwalone (dobrze zabezpieczyłem paczke, ale możę coś sie stało dzięki naszej kochanej poczcie) i teraz stara się mnie naciągnąć na zwrot pewnej kwoty z racji tego ze produkt jest nie zgodny z opisem. Zagroził, że jeśli tego nie zrobie to otworzy mi spór na paypalu i wystawi negatywa. Czy mam jakieś szanse, żeby udowodnić ze to nie było z  mojej winy i wygrać to aukcje? Czy lepiej mu zapłacić? A nawet jeśli zapłacić, to czy poczekać aż otworzy spór i wtedy zapłacić "na oczach paypala" ?



Pozdrawiam i czekam na pilna odpowiedz

Wiadomość 1 z 3
ostatnia odpowiedź
2 ODPOW. 2

Odp.: Naciąganie przez klienta

Czy kontaktujesz się z tym użytkownikiem poprzez eBay?


 


Radziłbym Ci skontaktować się z eBayem i przedstawić całą sytuację. To nie boli a może pomorze.

Wiadomość 2 z 3
ostatnia odpowiedź

Odp.: Naciąganie przez klienta

Anonymous
Nie dotyczy

zgłoś go przez formularz http://spd.ebay.com/RBASellerHub


 


może to coś da,miałem identyczny przypadek,nie dostałem nawet odpowiedzi z szablonu,kupujący wystawił neutrala.Wysłałem drugi formularz że kupujący grozi negatywem jeśli nie otrzyma częściowego zwrotu 60%  i również zero odpowiedzi.Ostatnio leją na wszystko

Wiadomość 3 z 3
ostatnia odpowiedź