
15-09-2014 15:21
Ponoć deklarują czas dostawy i jak będzie opóżnienie to wypłacają odszkodowanie.
Ponoć do USA 8 dni, cena do 0,5kg 41zł z VAT-em... przy podpisaniu umowy cena do negocjacji.
23-02-2015 08:42
śledzić można dalej tylko trzeba kliknąć w okienko poniżej "powyżej 30 dni" Ja mam umowę z pocztą i jest 500 zł za zaginięcie,ale tyle przesyłek nie zaginęło tylko utknęły w sortowni.
23-02-2015 08:43 — edytowano 23-02-2015 08:45
Musisz czym prędzej zgłosić reklamację na wszystkie paczki, które zostały wysłąne ponad 31 dni temu. Gdy wysyłamem jeszcze paczki (CP123456789PL) w przypadku opóźnienia złożenie reklamacji sprawiało, że paczki zostawały w koncu doręczane.
Nie wiem co się dzisiej od nowego roku z usługą Global Express ale zdecydowanie są duże problemy. Warto napisać do Poczty Polskiej uslugi.pocztowe@poczta-polska.pl lub dzownić 801-333-444 (+48) 43-842-06-00 może udzielną jakiś informacji ponad to co sami możemy przeczytać z trackingu...
(formularz reklamacji zagranicznych file:///C:/Users/Marta/Downloads/dl-Reklamacja_CN_08_editable.pdf )
23-02-2015 14:46
Ok, w takim razie będe do nich dzwonił i składał reklamacje online. W przesyłkach które wysyłałem były artykuły o wartości ok. 500-800 PLN każdy. Jaką kwotę radzicie wpisać w rubryke "* Żądam odszkodowania w wysokości:", dokładnie tyle ile warty jest przedmiot + wysyłka?
23-02-2015 20:40
podobno odszkodowanie za global expres maksymalne to 200zl , ja wpisywałem tyle ile paypal mi zabrał..
23-02-2015 22:25 — edytowano 23-02-2015 22:29
No to jesteś mało w plecy bo ja tylko w dniu 12.01.15 wysłałem ponad 100 na stany. Sprawdziłem połowę i dalej nie sprawdzam czy doszło czy nie bo.... żadna nie doszła. Siedze po nocy i składam reklamacje.
Składaj reklamacje online, dla mnie szybciej. Jeżeli ktoś zapłacił Ci za przedmiot 50zł z wysyłką, to żądaj 100zł. Masz do tego prawo.
https://ereklamacje.poczta-polska.pl/
Pozdro, damy rade.
EDIT: teraz doczytałem ile Twoje przesyłki są warte. Współczuje ale sprawdź w umowie jakie możesz żądać odszkodowanie.
Powinno być tutaj:
W ramach usługi mogą być nadawane materiały i towary, których łączna zwykła wartość nie przekracza 200 PLN (dwieście złotych)
23-02-2015 23:41
Jak można wysłać takie ilości usługą która jest nieprzetestowana? Akurat poczta to nie jest firma której można ślepo wierzyć, tak jak ebay.
24-02-2015 08:31
Mówisz o usłudze Global Express? Ja z niej nie korzystam. Czy znajdziesz firmę, która wyśle za 18,30zł do USA itd?
24-02-2015 10:44 — edytowano 24-02-2015 10:45
Myślałem że globalem tyle wysłałeś, bo w takim temacie piszemy. U mnie utknęły tylko priorytety wysłane 27 stycznia do usa, żaden nie doszedł, wysłane wcześniej czy później dochodzą.
24-02-2015 15:51
http://www.poczta-polska.pl/opoznienia-w-doreczaniu-przesylek-pocztowych-w-usa/
W związku z trudnymi warunkami atmosferycznymi panującymi w USA i bardzo dużym wzrostem przesyłek pocztowych kierowanych z całego świata do tego kraju w styczniu i lutym br., Poczta Polska uprzejmie informuje, że mogą występować opóźnienia w doręczaniu przesyłek pocztowych na terenie USA.
Opóźnienia te wynikają głównie z możliwości przyjmowania i składowania otrzymywanej poczty w Nowym Jorku i Chicago, głównych portach lotniczych w USA, przyjmujących pocztę z całego świata, w tym z Polski, jak również z ograniczeń w przewozie wprowadzonych przez linie lotnicze transportujące pocztę do USA, zmuszone do tego z powodu problemów występujących na lotniskach Stanów Zjednoczonych jak i w portach tranzytowych.
W związku z zaistniałą sytuacją, Poczta Polska przeprasza swoich Klientów za wszelkie niedogodności związane z wydłużonym czasem realizacji usług pocztowych do USA.
24-02-2015 17:12
Właśnie dostałem odpowiedź poczty na złożoną reklamację.
Otóż przesyłka, która została kupiona w dniu 08.11.2014, została dostarczona 17 stycznia 2015. Dzisiaj, tj. 24.02.15 dostałem od nich odpowiedź. W dniu 12.01.15 natomiast musiałem zwrócić pieniądze kupującemu.
poczta = dno.