Z powodu tych opóźnień mam poważny problem:Ponieważ ponad 0,30%
otwartych spraw nie udało mi się rozwiązać z kupującym (tzn. eBay mimo
winy ze strony poczty polskiej/usps, a nie mojej zabrał mi pieniądze,
oddał kupującemy i zamknął sprawę) mam Your p...
Ok, w takim razie będe do nich dzwonił i składał reklamacje online. W
przesyłkach które wysyłałem były artykuły o wartości ok. 500-800 PLN
każdy. Jaką kwotę radzicie wpisać w rubryke "* Żądam odszkodowania w
wysokości:", dokładnie tyle ile warty jest...
Od kilku miesięcy korzystam z Global Expres. Do stycznia byłem w 100%
zadowolony z tej usługi jednak teraz mam wielki problem - zaginęło (lub
są opóźnione - w co nie wierze) 16 paczek. Poniżej numery tracking:
LX006228207PL - data wysyłki 16.01.2015 ...