
31-12-2013 08:19
Hej,
sytuacja jak zawsze.... opóźnienia!
U mnie głównie przesyłki do USA z przedziału 09 - 13 grudzień - koło 20-30 jak narazie.
Czy nękają Was kupujący? Bo ja to już słabo sypiam, a rano jak odczytuje maile to mnie głowa boli.
Szczęśliwego Nowego Roku!
03-03-2015 23:57
Ja już teraz masowo wysyłam reklamacje... wszystko co nie doszło do dzisiaj a było wysłane do 17lutego i ma "Origin Post is Preparing Shipment" leci na reklamacje...
ale czy coś to da?!
04-03-2015 09:31 — edytowano 04-03-2015 09:33
Mnie też się nie udaje rozwiązać, dostaję negatywy, kasa zwrócona itd. Narazie standardy sie trzymają.
Nie pisałem do eBaya. Przecież oni znają ten problem, bo co roku tak jest. A jak dodałeś numer śledzenia to i tak jest dla nich **bleep** warty bo paczka nie jest widoczna w USA.
Bardzo dużo mam spraw takich, że napisałem od razu czy mam zwrócić kasę czy poczeka parę dni bo USPS ma opóźnienie. Niektórzy czekają już 2 tygodnie
U mnie mam sporo przesyłek z 12 stycznia. Akurat z tego dnia każdy napisał do którego paczka nie doszła, sprawdzałem cały tracking.
Narazie złożyłem 81 reklamacji. Codziennie będę otwierał kolejne. Nie popuszczę dziadom.
04-03-2015 10:36
To USPS kręci wszystkich... od 5 stycznia wprowadzili tam jakiś nowy system i są kłopoty. Cały czas świece oczami i już nie wiem co odpisywać.
Klient wczoraj wysłał mi kwita że USPS twierdzi że nasza poczta szykuje list polecony dopiero do wysłania... a nasza poczta mówi że list jest już wysłany 3 tygodnie temu... ktoś tu kłamie a klient i tak swoje myśli:(
04-03-2015 11:25
pamiętajcie że jeśli w Global Expres przesyłka nie zostanie zarejestrowana w USA po miesiącu od wysłania to usługa jest nienależycie wykonana i należy się odszkodowania.Spróbuję z tą (spór otworzony i zamknięty)
LX900455942PL
wysłana 27 stycznia i 28 lutego zarejestrowana w systemie,a gdzie była przez miesiąc? lewitowała w czasoprzestrzeni?
04-03-2015 18:54 — edytowano 04-03-2015 18:54
z tego co czytam to prawie w kazdym kraju jakies problemy/ a może to nasz poczta leci sobie w kulki.
04-03-2015 21:07
moje 4 paczki są już praktycznie pod drzwiami klienta ale usps nie uaktualnia statusu dostraczenia..
a klienci nie odpisują ..
04-03-2015 23:08
MOROSPORT komunikat "Delivery status not updated" nic dobrego nie wróży... ja przy takich komunikatach dostawałem odszkodowanie bo nigdy się już nie zmienił... przesyłka pewnie zagineła... oby było inaczej
05-03-2015 10:29
w jakiej wysokości otrzymywałeś odszkodowanie i po jakim czasie ?? ponieważ ja składalem ostatio kilka reklamacji - wysyłam drogi towar i się zastanawiam jakie odszkodowanie otrzymam.
05-03-2015 11:40 — edytowano 05-03-2015 11:41
za list polecony priorytetowy dostawałem około 150zł ale to było rok temu i nie pamiętam dokładnie (na ponad 2tys wysyłek jakieś 3 lub 4 zagineły) Czeka się około dwa miesiące na zwrot.
05-03-2015 14:14
za list polecony dostaje się 110 zł +koszt nadania (koszt nadania jako niepoleconej) Wartość towaru nie ma najmniejszego znaczenia