anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak weryfikacji konta paypal - problem

Witam,

założyłem osobny temat dotyczący innego problemu związanego z paypal.

Jestem zupełnie zielony w tym systemie i nie zweryfikowałem konta, chodzi mi o ten wzór:

https://www.paypal.com/pl/webapps/helpcenter/helphub/article/?solutionId=FAQ1370&topicID=ACCOUNT_STA...

Problem polega na tym, że wczoraj już wysłałem 530 euro z banku Sparkasse na swoje konto paypal. Czy jeśli konto nie jest zweryfikowane to będą teraz problemy z korzystaniem z pieniędzy z paypal? Póki co kasa na razie na to konto nie doszła i - mam nadzieję - nie rozpłynęła się w powietrzu 😕

Czy ta weryfikacja jest w ogole konieczna zeby korzystać z konta? Chciałem tylko kupić komputer z Polski a tu takie problemy. Oby się udało i mnie paypal nie okradł a później przyrzekam - nigdy więcej się tego nie tknę B-)
Wiadomość 1 z 4
ostatnia odpowiedź
3 ODPOW. 3

Dot.: brak weryfikacji konta paypal - problem

Ah i pytanie o to czy pieniądze z banku przelane przelewem online dojdą w ogóle na takie niezatwierdzone konto? Tzn. niezatwierdzony adres email. Dopiero dzis sie zorientowalem ze pasuje to zrobic...wszystko z paypala przychodzilo mi do spamu. Poki coczekam trzeci dzien na to az sie pojawia na paypalu pieniadze. Czy to za krotko?

Aha i jeszcze zakladajac konto, podalem w nazwie ulicy Tallstraße zamiast Talßtrase (z jednym 'l'). Błąd ten już naprawiłem w swoim profilu ale przedtem wyslalem pieniadze 😕 Czy wobec tego beda mieli trudnosci ze zidentyfikowaniem mnie?

Sorry za mase pytan ale sie martwie o kase 😉 A rzadko tu ktokolwiek wchodzi wiec wole zapytac o wszystko od razu.
Wiadomość 2 z 4
ostatnia odpowiedź

Doladowanie konta Paypal z konta bankowego moze potrwac nawet 5 dni. Cierpliwosci.

Pieniadze nie gina. Albo pokaza sie na koncie Paypal albo wroca do banku.

Aby "zaklepac" komputer juz teraz mozesz wygrac aukcje a zaplacic pozniej. 

Wiadomość 3 z 4
ostatnia odpowiedź