Witam,
Wspomniana w temacie ososba kupiła produkt, jednak po zakupie stwierdziła, że nastąpiła pomyłka z jej strony (myślała że kupuje 5 sztuk zamiast 1). W aukcji wyraźnie było podanę że cena dotyczy 1 sztuki a nie pakietu (5 sztuk). Aukcja była wystawiona na ebay.co.uk i po wpłacie z jej strony mam pieniądze zamrożone póki co do 31-01-2015r.. Chciałbym rozwiązać sprawę korzystnie zarówno dla mnie jak i drugiej strony (pomylić się może każdy). Przy próbie zwrotu dodatkowych kosztów wysyłki (w innej transakcji na tym serwisie) z zawieszoną dostępnością środków nie zauważyłem (odnotowałem) zmniejszenia salda. Czy mam czekać ze zwrotem do momentu "osiągnięcia" dostępności środków na paypal ?. Kupujący pisze wszystko po angielsku z translatora więc obawiam się że może to odebrać negatywnie a nie chcę się bawić w spory. Proszę o pomoc.