
Zwrot z paypala
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
30-06-2009 23:04
takie pytanie. Wszcząłem spór, kwota ok. 3500 zł. Po ok. tygodniu dostałem krótkie info, że otrzymano zwrot pieniędzy od sprzedającego i spór został zamknięty. Tym nie mniej od kilku dni spór ciągle figuruje w zakładce jako otwarty, a status płatności (zwrotu) jest oznaczony jako „oczekująca” (Badane przez serwis PayPal). O co biega, jak długo to może potrwać i kiedy powinienem dostać pieniądze?
Pozdrawiam,
Grzegorz
Zwrot z paypala
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
08-07-2009 17:04
Skontaktowałam się z działem odpowiedzialnym za spory, żeby się dowiedzieć, jak wygląda sytuacja i zostałam poinformowana, że sprawa jest nadal rozpatrywana.
Niestety, czasem się tak zdaża, że w przypadku niektórych roszczeń firma PayPal potrzebuje więcej czasu na sprawdzenie wszystkich informacji i ostateczne podjęcie decyzji. W każdym bądź razie otworzyłam link z opisem aukcji i jest tam zaznaczone, że zakup objęty jest ochroną kupujących. Bądź więc cierpliwy i poczekaj na odpowiedź z działu zajmującego się Twoim sporem.
Pozdrawiam,
Emilia
Zwrot z paypala
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
08-07-2009 23:07
Zwrot z paypala
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
09-07-2009 13:08
Coż, czasem tak się zdarza...
Zwrot z paypala
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
28-07-2009 09:15
Zwrot z paypala
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
29-07-2009 17:09
Zwrot z paypala
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
29-07-2009 19:23
Zwrot z paypala
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
30-07-2009 15:05
Przykro mi z takiego obrotu sprawy. Rzeczywiście na obecną chwilę PayPal oferuje pełną ochronę transakcji dokonanych w serwisie eBay. Domyślam się więc, że skoro nie otrzymałeś całkowitego zwrotu, wysłałeś płatność przed 3 czerwca (wtedy opcja ta weszła w życie w Polsce i w innych krajach).
W tego typu sytuacjach zwrot pozostałej sumy zależy od sprzedającego. Jak pisałam wcześniej, firma PayPal nakłada ograniczenie na konto sprzedającego i aby odzyskać pełny dostęp do swojego konta, musi zwrócić pozostałą kwotę kupującemu.
Postaram się wyjaśnić, czy coś się da zrobić w sprawie komentarza.
Pozdrawiam,
Emilia
Zwrot z paypala
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
10-08-2009 10:18
Zwrot z paypala
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
10-08-2009 10:25
Zwrot z paypala
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
14-08-2009 12:20
Wniosek: paypal nie jest bezpieczną metodą płatności. Jest tak samo bezpieczny jak płatność kartą (w przypadku płatności kartą można skorzystać z ubezpieczenia karty), czy przelew (przy przelewie istnieje nikła szansa odzyskania gotówki, chociaż to w dużej mierze zależy od banku...)

