anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

WARSZTATY NA FORUM – SPORY I ROSZCZENIA – SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

Cześć!

Chciałam Was zaprosić do wzięcia udziału w warsztatach na temat sporów i roszczeń. Odbędą się one 22 kwietnia, w godzinach 13:00 - 15:00.

Z kilkoma osobami zasiądziemy w jednym pokoju przy kilku komputerach i przez dwie godziny będziemy do Waszej dyspozycji. Zgromadziłam następujący zespół: Marysia, która pracuje w dziale ds. roszczeń; Danka, która jest naszym specjalistą od polskiego produktu; Grzesiek, który pracuje w naszym biurze w Warszawie. Mam nadzieję, że dzięki temu uda nam się odpowiedzieć na więcej pytań, odpowiedzi będą szybsze i bardziej wszechstronne.

Tematem będą spory i roszczenia. Postaramy się znaleźć odpowiedzi na wszystkie Wasze pytania. Pamiętajcie jednak, że ponieważ nie możemy ujawniać informacji o naszych użytkownikach, nie będziemy w stanie omawiać konkretnych przypadków.

Czekamy na Was z niecierpliwością,
Emilia i zespół!
Wiadomość 1 z 45
ostatnia odpowiedź
44 ODPOW. 44

WARSZTATY NA FORUM – SPORY I ROSZCZENIA – SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

danka_paypal@ebay.com
Użytkownik
Cześć już jestem
Wiadomość 2 z 45
ostatnia odpowiedź

WARSZTATY NA FORUM – SPORY I ROSZCZENIA – SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

Witamy wszystkich zainteresowanych i ogłaszamy oficjalne otwarcie warsztatów:)!

Emilia
Wiadomość 3 z 45
ostatnia odpowiedź

WARSZTATY NA FORUM – SPORY I ROSZCZENIA – SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

Witam
Marysia z działu do spraw roszczeń obecna
Wiadomość 4 z 45
ostatnia odpowiedź

WARSZTATY NA FORUM – SPORY I ROSZCZENIA – SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

Też już jestem - pozdrawiam wszystkich obserwatorów 🙂

Grzegorz
Wiadomość 5 z 45
ostatnia odpowiedź

WARSZTATY NA FORUM – SPORY I ROSZCZENIA – SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

foto-sailor
Użytkownik
cześc tu foto-sailor

Dobrze, ze powstał taki watek na forum, bo własnie mam pewien problem.
Zapłaciłem PayPalem i nie otrzymałem jeszcze przesyłki. Minęło już 8 dni roboczych.
Sprzedawca zwleka z wyjaśnieniami.
Co robić?
Wiadomość 6 z 45
ostatnia odpowiedź

WARSZTATY NA FORUM – SPORY I ROSZCZENIA – SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

miki1345
Użytkownik
Hejka

mam pytanko moze trochę proste, ale nie wiem co zrobić:(

Zakupiłem towar z USA , za przesyłkę zapłaciłem 10 dolców a sprzedawca wysłał to normalną pocztą za 5 dolcow. Co mam zrobić w takiej sytuacji czy mogę u was dochodzić zwrotu kasy.

Pozdrawiam M
Wiadomość 7 z 45
ostatnia odpowiedź

WARSZTATY NA FORUM – SPORY I ROSZCZENIA – SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

Hej foto sailor,

Pamiętaj, że masz 45 dni od daty wysłania płatności na otwarcie sporu ze sprzedającym i 20 dni od daty otwarcia sporu na przekształcenie go w roszczenie. Jeśli sprzedający zagwarantował dostawę w określonym czasie, ale przesyłka nie dotarła skontaktuj się najpierw bezpośrednio ze sprzedającym. Jeśli sprzedający nie odpowiada, nie jest pomocny, podaje nowe terminy dostawy i próbuje przeciągnąć okres dostarczenia przesyłki, otwórz spór. W czasie trwania sporu będziesz mieć możliwość komunikowania się ze sprzedającym za pomocą centrum rozstrzygania. Dostęp do wszystkich wiadomości wysłanych przez kupującego i sprzedającego za pomocą centrum rozstrzygania podczas trwania sporu będą mieć również pracownicy firmy PayPal.

Gdy spór zostanie przekształcony w roszczenie, poprosimy sprzedającego o dostarczenie numeru z systemy monitorowania przesyłek. Pamiętaj, że zgodnie z postanowieniami umowy z użytkownikiem sprzedający jest zobowiązany do wybrania usługi zapewniającej możliwość śledzenia przesyłki w trybie online przy wysyłaniu artykułów. Podczas rozpatrywania roszczenia wymagamy od sprzedającego podania numeru monitorowania przesyłki, aby potwierdzić dostawę przedmiotu lub dostarczenia dowodu zwrotu płatności.

Radziłabym Ci poczekać jescze kilka dni, przesyłka może się opóźnić.

Pozdrawiam,
Emilia
Wiadomość 8 z 45
ostatnia odpowiedź

WARSZTATY NA FORUM – SPORY I ROSZCZENIA – SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

Witaj miki1345,

Niestety Twoje roszczenie dotyczące kosztów przesyłki zostanie oddalone. Firma PayPal nie ingeruje w wysokość kosztów przesyłki. Jeśli kwota ta została określona przez sprzedajacego i kupujący zgodził się na tę kwotę przed uiszczeniem płatności, nie jest możliwe otrzymanie zwrotu tych kosztów. Skontaktuj się ze sprzedającym w celu wyjaśnienia sytuacji. Nasz program ochrony kupujących dotyczy tylko przedmiotów nieotrzymanych lub dostarczonych w stanie nieodpowiadającym opisowi.

Marysia
Dział ds. roszczeń
Wiadomość 9 z 45
ostatnia odpowiedź

WARSZTATY NA FORUM – SPORY I ROSZCZENIA – SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

foto-sailor
Użytkownik
Dziękuję Emilio.

Sek w tym,że przesyłka została nadana rzekomo DHLem. Powinna zatem dotrzeć tego samego lub następnego dnia. Na tym polega kurier i dlatego tez zapłaciłem specjalnie więcej za przesyłke.
Bede postępował według twojej instrukcji.

Bardzo dziękuję za pomoc i szybka odpowiedź!!!!

pozdrawiam
Wiadomość 10 z 45
ostatnia odpowiedź