PayPal bierze w obrone oszustow

Najnowszy przyklad , zreszta nie jedyny.

Facet z UK kupil aukcje za kilka funtow. Zaplacil PayPalem. Przesylke dostal i zaraz po jej otrzymaniu powiadomil PayPal ze nie otrzymal przesylki. Na nic zdaly sie rozmowy, facet zglosil do paypala zadanie zwrotu pieniedzy. W miedzyczasie zostala zlozona reklamacja na przesylke i nadeszla oficjalna odpowiedz z poczty UK o tym ze przesylka zostala dostarczona dnia xx/ Na odpowiedzi widoczny jest takze PODPIS odbircy potwierdzajacy przyjecie przesylki.
Dokument ten zostal przeslany do PayPal emailem i Fax ... po czym paypal przyznal zwrot pieniedzy kupujacemu piszac ze osiwadczenie poczty (Royal Mail) zawierajace podpis odbiorcy potwierdzajacy odebranie przesylki NIE JEST wystarczajaacym dowodem na to ze przesylka zostala dostarczona.

Nie jest to nowosc z PayPalem , takie przypadki sa czeste , uwazajcie jednak na oszustow ktorzy to wykorzystuja. Bo PayPal wam na pewno nie pomoze, jako sprzedajacym.
Wiadomość 1 z 69
ostatnia odpowiedź
68 ODPOW. 68

PayPal bierze w obrone oszustow

dilerek73
Użytkownik

Ja mam troche podobna sytuacje tylko, ze ja bylem kupujacym. Zaplacilem za przedmiot przez paypal, sprzedajacy niby wyslal mi przedmiot za ktory zaplacilem. Po pieciu dniach od "wyslania" butow usunal konto z ebay. Wszczelem spor i wygralem, ale ... "Wskazano, że częściowy zwrot w kwocie 0 będzie zadowalający"


Wiadomo, ze po tak dlugim czasie pieniadze za przedmiot juz dawno mogly byc wydane. 5 dni czekalem na przesylke + 10 dni trwalo roszczenie. Sprzedajacy mial ponad 3.5 tysiaca pozytywnych komentarzy, wiec wydawal sie godny zaufania. Taka ochrona kupujacych w paypal.


Gdyby kogos ciekawilo to sprzedajacy byl z Niemiec 😕


Pieniadze przepadly, a butow nie dostalem.

Wiadomość 51 z 69
ostatnia odpowiedź

PayPal bierze w obrone oszustow

irroo31
Użytkownik

Witam



Ja mam podobnie, z tą tylko różnicą, że sprzedawałem postac w wirtualnej grze. Według regulaminu PP oraz ebay produkty niematerialne nie podlegają ochronie, a więc kupujący nie podlegał ochronie w przedmiotowym przypadku a mimo to skutecznie złożył roszczenie i otrzymał zwrot pieniędzy. Jest to jawne zaprzeczanie swiom zasadom.



Mam nadto pytanie.



W związku z powyższą sytuacjią na moim koncie powstał znaczący debet. Ja oczywiście nie zamierzam go płacić, bo kompletnym idiotom nie jestem:). I teraz ktoś z was wie może jak wygląda postępowanie windykacyjne z ich strony. Chiałbym wiedzieć czy PP posiada status banku w Polsce. Istotne jest to ze względu na ment złożenia stosownego odwołania do sądu na nakza o ile PP nie jest bankiem.



Na policję nie mam zamiaru iść ponieważ sprawa na 99% za jakiś czas zostanie umożona.





Kupujący i tak nic nie ugra ponieważ zamierzam złożyć zawiadomienie do operatora, iż ta i ta postać została kupiona za co należy się BAN.



Pisać i dzwonić do PP i ebay nie mam zamiaru ponieważ, jak widzę śmiech na sali jak nas traktują. Ale co taka babka może zrobić, posadzili ją tylko żeby tacy jak my moli sobie pokrzyczeć:) A ona i tak nic nie wiem. Nie potrafili mi na PayPal powiedzieć nawet jak wygląda proces windykacji i czy PayPal ma statut banku.




A i jestem ciekawy czy ktoś z was cos z nimi ugrał.




podrawiam








Wiadomość 52 z 69
ostatnia odpowiedź

PayPal bierze w obrone oszustow

Witam


Sprawa moja dotyczy paypal jednakże nie poprzez ebay, tylko poprzez sklep internetowy. Klientka po miesiącu zgłosiła, ze produkt który dostała został uszkodzony w transporcie. Klientka z UK, produkt wysyłany na terenie kraju PL kurierem. Nie poparła tego żadnym dowodem, zdjeciem czymkolwiek tylko zarządała zwrotu pieniędzy za całe zamówienie a w tym co pisze tylko dwa produkty z czterech zostały uszkodzone. (Do paypal napisała, że 3 produkty uszkodzone) Nie będę się dalej rozpisywał, paypal oczywiście natychmiast zablokował nam pieniadze za całe zamówienie. Nie wiem jak to się skończy ale po mailu klientki od razu widać, ze to wyłudzenie. Klientka tak na prawdę nie potrzebowała by dochodzenia w paypal swoich pieniędzy gdyż takie rzeczy jak uszkodzenia w transporcie załatwiamy z ubezpieczenia w firmie kurierskiej a klientowi po spisaniu protokołu reklamacyjnego wysyłamy jeszcze raz towar. Tylko,  że klient musi spisać protoków reklamacyjny z kurierem w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki, inaczej to nie działa a w paypal ma na to 45 dni, więc jak? Jednak tutaj klientce nie chodziło o nowy towar, który mógł bym i wysłać do UK, a o zwrot gotówki. Cierpliwie poczekam, ale możliwość płącenia przez paypal dla klientów wyłączam bezpowrotnie w swoim sklpie, klienci z zagranicy kartą mogą zapłacić poprzez przelewy24  a ja nie mam zamiaru aby angole czy inne doświadczone  w tym nacje czyhały na naszą kasę. Jak widać mają w tym duże doświadczenie w płatnościach paypal.


www.udanezakupy.com.pl

Wiadomość 53 z 69
ostatnia odpowiedź

PayPal bierze w obrone oszustow

imo-tion
Użytkownik

Więc króciutko. Sprzedałem felgi na niemieckim EBAY. Następnego dnia dostałem pieniądze na paypal 900€, felgi wysłałem pod wskazany adres do Hiszpanii (gdzie zostały dostarczone i odebrane) a pieniądze wypłaciłem na swoje konto, zostawiając sobie parę groszy na drobne zakupy. Po kilku dniach zalogowałem się do konta by zapłacić za jakiś drobny przedmiot i okazało się ,że wpłata 900€ została cofnięta, a moje saldo jest ujemne. Nie muszę chyba mówić ,że zdziwienie moje było ogromne, w tym samym dniu następny klient kupił następne felgi i wpłacił mi na paypal, tym razem za 500€ , które z automatu zostało zabrane na poczet tamtych 900€ i moje saldo wynosi w tej chwili "tylko" -400€. Pracownicy paypal umywają ręce i radzą poprosić kupującego by po dobroci autoryzował transakcję czyli oddał wyłudzone pieniądze. Dodam tylko ,że sterta potwierdzeń i dokumentów, potwierdzających ,że transakcja miała miejsce, że paczki zostały dostarczone i odebrane, niema dla nich żadnej wartości. Po prostu mam poprosić oszusta żeby oddał mi moje pieniądze, taki mają pomysł.Czy ktoś może coś doradzić?



Czy F.O.S. to odpowiednia instytucja do której się można zwrócić? Bo przecież nie podaruję 1400€.

Wiadomość 54 z 69
ostatnia odpowiedź

PayPal bierze w obrone oszustow

nie chcę robić prezentów złodziejom, ale handlować


dlatego nie dopuszczam myśli o przyjmowaniu platności


popierającym złodziejstwo systemem paypal.



Mam bkonkretne pytanie i proszę o konkretną odpowiedź:


na allegro można nie przyjmować PzA (trudne, ale da się)


czy na ebay można nie przyjmować płatności PayPalem



zdania o paypalu nie zmienię. Pytam co zrobić jeśli


chcę handlować na ebay.pl NIE UŻYWAJĄC tego gówna


Wiadomość 55 z 69
ostatnia odpowiedź

PayPal bierze w obrone oszustow

Ja ostatnio zapłaciłem paypalem za towar który okazał się:


1. Podróbką


2. Był zdekompletoway


3. W innym kolorze


Zrobiłem roszczenie.Sprzedający niczego nie wyjaśniał i napisał tylko że jest to produkowane w Chinach i mogę odesłać.


Na pytanie kto zapłaci za przesyłkę zwrotną nie odpowiedział.


Papal uchylił roszczenie " bo przesyłka dotarła". Czyli nadal bez zmian- chroni oszustów!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Wiadomość 56 z 69
ostatnia odpowiedź

PayPal bierze w obrone oszustow

Na innych zapewne tak, ale na ebay.com, watpię.

Wiadomość 57 z 69
ostatnia odpowiedź

PayPal bierze w obrone oszustow

... na jakiej niby podstawie mieli zwrócić Ci kasę?

Wiadomość 58 z 69
ostatnia odpowiedź

PayPal bierze w obrone oszustow

Witam,

Posiadam konto Ebay i paypal z amerykańskim adresem.
Sprzedałem przedmiot w serwisie Ebay. Został wysłany Pocztą Polską, z Polski do USA.
Kupujący zapłacił za towar poprzez paypal.
Dzień przed otrzymaniem przesyłki zniecierpliwiony kupujący z USA rozpoczął spór.
Było to 05.12.2011. Tego samego dnia z mojego konta paypal zniknęła równowartość którą wcześniej zapłacił kupujący. Następnego dnia ( 06.12 ) kupujący otrzymał przesyłkę, zamknął spór na Ebay-u, a ja zostałem bez pieniędzy.
Kupujący twierdzi, że nie otrzymał żadnego zwrotu pieniędzy od paypal. Czy zatem jest oszustem i kłamcą? Kto ma faktycznie te pieniądze?
Jak jest szansa że odzyskam pieniądze?


Pozdrawiam
Mirosław

Wiadomość 59 z 69
ostatnia odpowiedź

PayPal bierze w obrone oszustow

jesli sprzedales na ebay.com to tam obowiazuje ebay buyer protection a nie paypal buyer protection, choc w sumie nie wiem jak te programy ochrony sie roznia


 


gdy kupujacy zamknal spor, czy podal przyczyne zamkniecia sprawy? ze otrzymal przedmiot, ze nie otrzymal i chce zwrotu kasy, ze problem zostal rozwiazany ?


 


czy kupujacy wystawil pozytywna opinie?


 


jesli tak, to nie popuszczaj i domagaj sie zwrotu pobranej z paypal kasy

Wiadomość 60 z 69
ostatnia odpowiedź