PayPal bierze w obrone oszustow

dropshoppoland
Użytkownik
Najnowszy przyklad , zreszta nie jedyny.

Facet z UK kupil aukcje za kilka funtow. Zaplacil PayPalem. Przesylke dostal i zaraz po jej otrzymaniu powiadomil PayPal ze nie otrzymal przesylki. Na nic zdaly sie rozmowy, facet zglosil do paypala zadanie zwrotu pieniedzy. W miedzyczasie zostala zlozona reklamacja na przesylke i nadeszla oficjalna odpowiedz z poczty UK o tym ze przesylka zostala dostarczona dnia xx/ Na odpowiedzi widoczny jest takze PODPIS odbircy potwierdzajacy przyjecie przesylki.
Dokument ten zostal przeslany do PayPal emailem i Fax ... po czym paypal przyznal zwrot pieniedzy kupujacemu piszac ze osiwadczenie poczty (Royal Mail) zawierajace podpis odbiorcy potwierdzajacy odebranie przesylki NIE JEST wystarczajaacym dowodem na to ze przesylka zostala dostarczona.

Nie jest to nowosc z PayPalem , takie przypadki sa czeste , uwazajcie jednak na oszustow ktorzy to wykorzystuja. Bo PayPal wam na pewno nie pomoze, jako sprzedajacym.
Wiadomość 1 z 69
ostatnia odpowiedź
68 ODPOW. 68

PayPal bierze w obrone oszustow

roman.pl
Użytkownik
Ze mną było prawie identycznie. Prosili o podanie adresu na jaki została wysłana przesyłka, o podanie jej numeru, pytali czy to była przesyłka rejestrowana i o wszystkie szczegóły, a potem nagle bez uprzedzenia zabrali pieniądze z konta PayPal i oddali oszustowi kupującemu. I oczywiście podziękowali na koniec za współpracę tak aby człowiek czuł się jeszcze bardziej dobity i pogryzł klawiaturę.
Wiadomość 11 z 69
ostatnia odpowiedź

PayPal bierze w obrone oszustow

pomorzanin
Użytkownik
Klient nasz pan, chcialoby sie powiedziec i dlatego ze jest go mniej niz tych co sprzedaja, kupujacy cieszy sie wieksza gama protekcji i zabezpieczen.
Jesli placi przez Paypal i karta to praktycznie ryzykuje mniej niz idac do sklepu po drugiej stronie ulicy.

Pomorzanin=>O Mnie...

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Sprzedawaj bez zagrożenia płatności zwrotnej (chargeback):
MONEYBOOKERS

Wiadomość 12 z 69
ostatnia odpowiedź

PayPal bierze w obrone oszustow

Witam Was,

Czytałam Waszą dyskusję i muszę przyznać, że przykro mi z powodu Waszych, może nie najmilszych, doświadczeń.

Jeśli chodzi o komentarz dropshoppoland, w przypadku roszczenia dotyczącego przedmiotu nieotrzymanego, firma PayPal zawsze zażąda podania ważnego numeru monitorowania przesyłki w trybie online w ciągu 10 dni od daty otwarcia roszczenia. Najlepszą metodą chronienia się przed nieuczciwymi kupującymi jest wybranie usługi, która taki numer zapewni. Firma PayPal zaakceptuje tylko wyżej wymieniony dowód dostawy przedmiotu. Jeśli nadal posiadasz ten numer, spróbuj wnieść sprzeciw, wysyłając wiadomość email na adres skarga-odpowiedz@paypal.pl. Powodzenia.

Jeśli chodzi o Twoje roszczenie, kartki2006, zalecam skontaktowanie się z obsługą klienta. Należałoby ponownie sprawdzić wszystkie szczegóły sprawy. Powodzenia.

Destruktor0, wyjaśnienie na temat procedur w przypadku roszczenia dotyczącego przedmiotu nieotrzymanego znajdziesz powyżej.

W przypadku roszczeń dotyczących przedmiotów znacząco różniących się od opisu, sposób postępowania jest trochę bardziej skomplikowany. Zwykle sprzedający ma 10 dni na ustosunkowanie się do roszczenia. Jeśli nie odpowie, sprawa zostanie zamknięta na korzyść kupującego. Jeśli wyrazi sprzeciw, rozpatrywanie sprawy będzie kontynuowane. Kupujący może zostać poproszony wówczas o dokumenty popierające twierdzenie, jakoby przedmiot różnił się od opisu umieszczonego na aukcji eBay. Jeśli dostarczone zostaną ważne dokumenty, roszczenie zostanie rozstrzygnięte na korzyść kupującego. Kupujący zostanie poproszony o odesłanie przedmiotu do sprzedawcy i dostarczenie ważnego numeru monitorowania przesyłki w trybie online. Jeśli kupujący numeru tego nie poda, roszczenie zostanie zamknięte a zwrot pieniędzy nie zostanie przyznany kupującemu.

Moja rada dla Was. Zawsze odpowiadajcie na wiadomości email z prośbą o dodatkowe informacje. W przypadku braku odpowiedzi, roszczenie może zostać zamknięte na Waszą niekorzyść.

Niestety nie jestem w stanie podać szczegółów Waszych roszczeń. Każde rozpatrywane jest indywidualnie.

Mam nadzieję, że to trochę rozjaśnia sytuację.

Pozdrawiam,
Emilia
Wiadomość 13 z 69
ostatnia odpowiedź

PayPal bierze w obrone oszustow

A może zamiast tłumaczyć amerykańskie instrukcje lepiej podać coś co odnosi się do polskich realiów.

Co to jest:
ważny numer monitorowania przesyłki w trybie online
przy wysyłce przesyłki pocztę polską

Chyba jednak siedzicie gdzieś i oglądacie świat z roku 2012.

Albo napiszcie, że zakazujecie wysyłki przez Pocztę Polską, tak samo jak piszecie o wysyłce pieniędzy pocztą [zresztą zupełnie bez sensu, no chyba, że jesteście agentami służb skarbowych].
Wiadomość 14 z 69
ostatnia odpowiedź

PayPal bierze w obrone oszustow

dropshoppoland
Użytkownik
Emilio

Wydaje mi sie ze sama nie wiesz co mowisz.

Podaj sposoby i ceny wysylki do UK przedmiotu wartosci 10 GBP wagi 100g sposobem zapewniajacym obserwowanie przesyki online.

Poza tym, zlozylem reklamacje przesylki i otrzymalem OFICJALNA odpowiedz wrazz PODPISEM odbiorcy potwierdzajacym ze przesylke ODEBRAL

Zanim wiec zaczniesz cos wyjasniac o czym nie masz zielonego pojecia to zasiegnij wiadomosci bo zaczynasz byc po prostu SMIESZNA

Z powazaniem
A.P
Wiadomość 15 z 69
ostatnia odpowiedź

PayPal bierze w obrone oszustow

destructor0
Użytkownik
Kiepska pomoc. Zamiast wyjaśnić nam szczegóły tutaj to odsyłasz nas gdzieś tam, czyli nic nowego.

Kupujący może zostać poproszony wówczas o dokumenty popierające twierdzenie, jakoby przedmiot różnił się od opisu umieszczonego na aukcji eBay.
Przecież on może wcisnąć każdy kit, nawet że zamiast lodówki był rower.

Zero konkretów. Musisz się bardziej wysilić Emilio. Jeśli masz tu być tylko po to żeby pomagać w błachych sprawach typu gdzie wpisać login na stronie PayPala to nie widzę sensu żebyś marnowała swój czas.
Wiadomość 16 z 69
ostatnia odpowiedź

PayPal bierze w obrone oszustow

PayPal został wymyslony w miejscu gdzie POCZTA działa normalnie i gdzie przesyłka za 6 złociszy jest monitorowana. pracownikom PP nie miesci sie w głowie że jest taki kraj na swiecie gdzie przesyłki polecone-wartościowe( za 50 złotych) nie maja podgladu on-line. Zreszta po co zastanawiac się nad tym czy przesyłka została wysłana, czy odbiorca odebrał przesyłke. Po co zastanawiać się i przeglądać dowody nadania i odbioru. Siedząc wygodnie w fotelu łatwiej stwierdzić że to kupujący ma racje, a sprzedawca z POLSKI to oszust i naciągacz. PAMIĘTAJCIE jesli kupujacy sie skarży to PP wypłaca w razie problemu odszkodowanie z własnej kieszeni i dlatego sprzedający jest zawsze na straconej pozycji. Tym bardziej mieszkaniec kraju należącego do UE lub jak kto woli EU czyli POLSKI. To ze została przydzielona osoba aby udzielac odpowiedzi na wszystkie pytania i pomagać rozwiązać problemy nie zmieni NIC. Świadczy to TYLKO o tym że coraz więcej osób kupuje i sprzedaje korzystając z PP. RADA DLA PRACOWNIKA PP czyli Emilii jest - POWIADOM LUDZI ZA WIELKA WODA w Polsce PocztaPolska nie ma monitorowanych przesyłek. Zreszta Emilio znasz dokładnie realia panujace w Polsce i dlatego śmiem TWIERDZIĆ że NIKT NIGDY nie zostanie potraktowany przez PP z powagą, A PODJĘTE BŁĘDNE DECYZJE COFNIĘTE. Ja jak do tej pory mam TYLKO dobre kontakty z PayPal i z tego sie cieszę mając nadzieje że tak pozostanie. Do napisania tego BEŁKOTU skłoniły mnie wypowiedzi poszkodowanych i (bez obrazy) DURNE odpowiedzi PayPala. Pozdrowienia dla tych co grają w lotki podczs godzin pracy popijając kawę w WIELKIEGO kubka. Pozdrrowienia dla Emilii na nowej drodze.
Wiadomość 17 z 69
ostatnia odpowiedź

PayPal bierze w obrone oszustow

destructor0
Użytkownik
Odnośnie monitorowanych przesyłek to EMS, DHL itd. Ale wiadomo, cena jest wysoka, kto kupi towar, którego koszta przesyłki wielokrotnie przekroczą jego wartość? Tym bardziej, że na ebay kupuję się po to żeby kupić tanio.
Wiadomość 18 z 69
ostatnia odpowiedź

PayPal bierze w obrone oszustow

alek_sdm_
Użytkownik
destructor0 - niekoniecznie musisz mieć rację, bo często kupują u mnie kasety za granicę, a nawet już miałem kupującego z Australii. Sam wiesz ile kosztuje przesyłka polecona priorytetowa do Australii, a kasety u mnie są w cenie od 2,99 do 9,99 PLN.
Wysyłając często do Niemiec sam się dziwię, że płacąc za kasetę 5,99 są gotowi za przesyłkę płacić 15,33 PLN, czyli prawie trzy razy tyle !

Co do moich doświadczeń z DHL-em, to ostatnio chciałem wysłać do Niemiec 2 kg przesyłkę lotniczą i jak mi zaśpiewali za nią 580 PLN to wymiękłem :-(. Skończyło się tym, że poszła Pocztą Polską za 81 PLN i zamiast w 2 dni - doszła w 5 dni. ===============
Pozdrawiam
Alek
===============
Pozdrawiam
Alek
Wiadomość 19 z 69
ostatnia odpowiedź

PayPal bierze w obrone oszustow

destructor0
Użytkownik
No tak, taka kwota około 20zł razem to jest niewielka i mozna się pokusić. Zresztą dla takiego kogoś z Australii to jak splunąć. No ale koszt następnej przesyłki (580zł) to już trochę jest 🙂
Wiadomość 20 z 69
ostatnia odpowiedź