
PayPal bierze w obrone oszustow
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
02-02-2007 16:36
Facet z UK kupil aukcje za kilka funtow. Zaplacil PayPalem. Przesylke dostal i zaraz po jej otrzymaniu powiadomil PayPal ze nie otrzymal przesylki. Na nic zdaly sie rozmowy, facet zglosil do paypala zadanie zwrotu pieniedzy. W miedzyczasie zostala zlozona reklamacja na przesylke i nadeszla oficjalna odpowiedz z poczty UK o tym ze przesylka zostala dostarczona dnia xx/ Na odpowiedzi widoczny jest takze PODPIS odbircy potwierdzajacy przyjecie przesylki.
Dokument ten zostal przeslany do PayPal emailem i Fax ... po czym paypal przyznal zwrot pieniedzy kupujacemu piszac ze osiwadczenie poczty (Royal Mail) zawierajace podpis odbiorcy potwierdzajacy odebranie przesylki NIE JEST wystarczajaacym dowodem na to ze przesylka zostala dostarczona.
Nie jest to nowosc z PayPalem , takie przypadki sa czeste , uwazajcie jednak na oszustow ktorzy to wykorzystuja. Bo PayPal wam na pewno nie pomoze, jako sprzedajacym.
PayPal bierze w obrone oszustow
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
08-02-2007 00:52
PayPal bierze w obrone oszustow
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
08-02-2007 03:00
Jesli placi przez Paypal i karta to praktycznie ryzykuje mniej niz idac do sklepu po drugiej stronie ulicy.
Pomorzanin=>

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Sprzedawaj bez zagrożenia płatności zwrotnej (chargeback):
MONEYBOOKERS
PayPal bierze w obrone oszustow
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
09-02-2007 16:36
Czytałam Waszą dyskusję i muszę przyznać, że przykro mi z powodu Waszych, może nie najmilszych, doświadczeń.
Jeśli chodzi o komentarz dropshoppoland, w przypadku roszczenia dotyczącego przedmiotu nieotrzymanego, firma PayPal zawsze zażąda podania ważnego numeru monitorowania przesyłki w trybie online w ciągu 10 dni od daty otwarcia roszczenia. Najlepszą metodą chronienia się przed nieuczciwymi kupującymi jest wybranie usługi, która taki numer zapewni. Firma PayPal zaakceptuje tylko wyżej wymieniony dowód dostawy przedmiotu. Jeśli nadal posiadasz ten numer, spróbuj wnieść sprzeciw, wysyłając wiadomość email na adres skarga-odpowiedz@paypal.pl. Powodzenia.
Jeśli chodzi o Twoje roszczenie, kartki2006, zalecam skontaktowanie się z obsługą klienta. Należałoby ponownie sprawdzić wszystkie szczegóły sprawy. Powodzenia.
Destruktor0, wyjaśnienie na temat procedur w przypadku roszczenia dotyczącego przedmiotu nieotrzymanego znajdziesz powyżej.
W przypadku roszczeń dotyczących przedmiotów znacząco różniących się od opisu, sposób postępowania jest trochę bardziej skomplikowany. Zwykle sprzedający ma 10 dni na ustosunkowanie się do roszczenia. Jeśli nie odpowie, sprawa zostanie zamknięta na korzyść kupującego. Jeśli wyrazi sprzeciw, rozpatrywanie sprawy będzie kontynuowane. Kupujący może zostać poproszony wówczas o dokumenty popierające twierdzenie, jakoby przedmiot różnił się od opisu umieszczonego na aukcji eBay. Jeśli dostarczone zostaną ważne dokumenty, roszczenie zostanie rozstrzygnięte na korzyść kupującego. Kupujący zostanie poproszony o odesłanie przedmiotu do sprzedawcy i dostarczenie ważnego numeru monitorowania przesyłki w trybie online. Jeśli kupujący numeru tego nie poda, roszczenie zostanie zamknięte a zwrot pieniędzy nie zostanie przyznany kupującemu.
Moja rada dla Was. Zawsze odpowiadajcie na wiadomości email z prośbą o dodatkowe informacje. W przypadku braku odpowiedzi, roszczenie może zostać zamknięte na Waszą niekorzyść.
Niestety nie jestem w stanie podać szczegółów Waszych roszczeń. Każde rozpatrywane jest indywidualnie.
Mam nadzieję, że to trochę rozjaśnia sytuację.
Pozdrawiam,
Emilia
PayPal bierze w obrone oszustow
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
09-02-2007 17:12
Co to jest:
ważny numer monitorowania przesyłki w trybie online
przy wysyłce przesyłki pocztę polską
Chyba jednak siedzicie gdzieś i oglądacie świat z roku 2012.
Albo napiszcie, że zakazujecie wysyłki przez Pocztę Polską, tak samo jak piszecie o wysyłce pieniędzy pocztą [zresztą zupełnie bez sensu, no chyba, że jesteście agentami służb skarbowych].
PayPal bierze w obrone oszustow
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
10-02-2007 08:50
Wydaje mi sie ze sama nie wiesz co mowisz.
Podaj sposoby i ceny wysylki do UK przedmiotu wartosci 10 GBP wagi 100g sposobem zapewniajacym obserwowanie przesyki online.
Poza tym, zlozylem reklamacje przesylki i otrzymalem OFICJALNA odpowiedz wrazz PODPISEM odbiorcy potwierdzajacym ze przesylke ODEBRAL
Zanim wiec zaczniesz cos wyjasniac o czym nie masz zielonego pojecia to zasiegnij wiadomosci bo zaczynasz byc po prostu SMIESZNA
Z powazaniem
A.P
PayPal bierze w obrone oszustow
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
10-02-2007 09:51
Kupujący może zostać poproszony wówczas o dokumenty popierające twierdzenie, jakoby przedmiot różnił się od opisu umieszczonego na aukcji eBay.
Przecież on może wcisnąć każdy kit, nawet że zamiast lodówki był rower.
Zero konkretów. Musisz się bardziej wysilić Emilio. Jeśli masz tu być tylko po to żeby pomagać w błachych sprawach typu gdzie wpisać login na stronie PayPala to nie widzę sensu żebyś marnowała swój czas.
PayPal bierze w obrone oszustow
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
10-02-2007 11:23
PayPal bierze w obrone oszustow
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
10-02-2007 13:03
PayPal bierze w obrone oszustow
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
10-02-2007 14:57
Wysyłając często do Niemiec sam się dziwię, że płacąc za kasetę 5,99 są gotowi za przesyłkę płacić 15,33 PLN, czyli prawie trzy razy tyle !
Co do moich doświadczeń z DHL-em, to ostatnio chciałem wysłać do Niemiec 2 kg przesyłkę lotniczą i jak mi zaśpiewali za nią 580 PLN to wymiękłem :-(. Skończyło się tym, że poszła Pocztą Polską za 81 PLN i zamiast w 2 dni - doszła w 5 dni. ===============
Pozdrawiam
Alek

Pozdrawiam
Alek

PayPal bierze w obrone oszustow
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
10-02-2007 15:45

