
07-02-2012 10:15
Kupujący z Belgii ma jakieś trudności z zapłata mi przez PayPal . Podałam mu numer mojego konta ""INTELIGO '' tez odpisuje że nie może . Nie wiem dlaczego ??? Towar zapakowany do wysyłki , a zapłaty brak od kilku tygodni ;-(
10-02-2012 03:08
moze niech przysle gotowke w liscie poleconym - z tym nie powinien miec trudnosci.
Jesli posiada karte kredytowa to nie musi sie rejestrowac do Paypal aby zaplacic - wyslij mu link do zaplaty lub utworz na swojej stronie pobor wplat bez potrzeby rejestracji.
Jak to zrobic znajdziesz na stronie Paypala
https://www.paypal-marketing.pl/sprzedawcy/zalety/formy_platnosci.html
10-02-2012 23:18
Chwila, moment. Nie podałaś mu czasami niepełnego numeru konta?
Zajrzyj tutaj:
http://inteligo.pl/pomoc/pytania-i-odpowiedzi/operacje/przelewy-zagraniczne/#answers
Przyślij mu kody: IBAN, SWIFT, BIC. Dane muszą być zgodne z tymi, jakie masz na koncie (najlepiej skopiować).
16-02-2012 00:23
Większość takich problemów wynika z tego że kupujący wogóle nie kapuje że musi w banku wykonać przelew zagraniczny i w formatkę przelewu krajowego próbuje wpisać Twoje dane. Wyślij mu te dane co powyżej napisał kolega i zaznacz wyraźnie żę musi wykonać przelew zagraniczny (najlepiej europejski w standardzie SEPA).
21-02-2012 09:35
Dziękuję za odpowiedz ;-))
Oczywiście że podałam SWIFT , oraz wysłałam FV przez PAYPAL i wreszcie zaplacił przez PAYPAL
~~~ Karolina 😉
23-02-2012 11:03
Czyli załatwione.
Zuch Dziewczyna 🙂
26-02-2012 19:05
no i super, ależ Ci się Karolina chciało tyle czekać, ja czekam na kasę max 3 dni, w 4 dniu otwieram spór o zaległą płatnośc za przedmiot
jasne, tak jak napisał ebajer_nr_1 może Ci spokojnie wysłać listem poleconym, ja ostatnio otrzymałem 26 ojro, z tego 1 ojro przykleił taśmą do banknotu, i kasa była w ciągu 7 dni