Zwrot pieniędzy od sprzedawcy

Witam. Mam nietypowy problem ze zwrotem pieniędzy za odesłany przedmiot. Sprzedawca wymaga ode mnie uruchomienia procedury zwrotu z poziomu strony ebay, ale ja nie mam takiej opcji na polskiej stronie. Zmiana na stronę ebay.com powoduje iż mam taką opcję, ale po kliknięciu w nią przekierowuje na polską stronę gdzie występują jakieś problemy techniczne itd... jest jakaś inna opcja uruchomienia procedury zwrotu?

Wiadomość 1 z 5
ostatnia odpowiedź
4 ODPOW. 4

Zwrot pieniędzy od sprzedawcy

moze przez Paypal?

 

moze w "moj ebay" w tej transakcji . opcja po prawej stronie?

 

zaloguj sie na Ebay.com i stamtad sprobuj

**************************************
Wiadomość 2 z 5
ostatnia odpowiedź

Zwrot pieniędzy od sprzedawcy

mam podobnie. Czy poradziłeś sobie z tym problemem. U mnie zalogowanie się na ebay.com, czy debay.uk czy ebay.de nie pomaga.

Wiadomość 3 z 5
ostatnia odpowiedź

Zwrot pieniędzy od sprzedawcy

jak to się zakończyło? Mam ten sam problem...
Wiadomość 4 z 5
ostatnia odpowiedź

Zwrot pieniędzy od sprzedawcy

Napisz do supporu Ebay podając numer aukcji , że zaplacileś karą kredytową poprzez PayPal , ale jako gość , przedmiot nie dotarł i chcesz zwrotu pieniędzy zgodnie z ochroną kupujących.Podadza Ci identyfikator tranzakcji. Potem piszesz do PayPala poprzez email , podajesz  numer aukcji ebay i numer tranzakcji i piszesz , że przedmiot nie dotarł , prosisz o otwarcie sporu. Jezeli w Ebay masz powiazane konto z PAYPal to OK , jak nie to po prostu je założysz i tam będzie widoczny spór. W ciągi 20 dni musisz przekształcić spór w roszczenie i czekasz na zwrot pieniędzy.

 

Poniżej treść odpowiedzi jaką dostałem od Ebay:

Cześć Krzysztof,

 

Dziękujemy za napisanie do obsługi klienta eBay w sprawie pozycji „XXXXXXXXXX” - opis aukcji .. Mam na imię Sana i cieszę się, że mogę pomóc.

 

Krzysztof, rozumiem, że zapłaciłeś za przedmiot kartą kredytową i chcesz wiedzieć, w ramach którego programu jesteś chroniony, ponieważ nie otrzymałeś przedmiotu. Całkowicie rozumiem znaczenie problemu. Pozwól mi pomóc.

 

Aby Ci w tym pomóc, sprawdziłem szczegóły transakcji i widzę, że zapłaciłeś za przedmiot kartą kredytową, a płatność została przetworzona za pośrednictwem Twojego zweryfikowanego konta PayPal „XXXXXXX@xxxxx.com”, a transakcja odbyła się w serwisie eBay Polska . W serwisie eBay Polska mamy ochronę PayPal dla naszych kupujących do 180 dni

 

Krzysztof, W tej sytuacji, gdy nie otrzymałeś przedmiotu, po prostu musisz skontaktować się z PayPal za pośrednictwem poczty elektronicznej i poprosić go o zgłoszenie sporu PayPal (Przedmiot nie został odebrany) w Twoim imieniu. Możesz udostępnić ten e-mail zespołowi PayPal.

 

Ponadto poinformuj zespół PayPal, że masz zweryfikowane konto PayPal z adresem e-mail „xxxxxx@xxxxxxxx.com”.

 

Chciałbym się tym podzielić, Ochrona zakupów PayPal nie obejmuje transakcji innych niż PayPal (lub gość PayPal), ale ponieważ masz już konto PayPal, możesz zadzwonić do PayPal, aby sprawdzić, czy są w stanie Ci pomóc. Ponieważ transakcja została zakończona za pomocą karty kredytowej i przetworzona przez PayPal jako brama (gość PayPal), nie możesz znaleźć tej transakcji w PayPal.

 

Link do otwarcia sporu PayPal:

 

Link: https://www.paypal.com/pl/selfhelp/article/co-mog%C4%99-zrobi%C4%87,-je%C5%9Bli-zakupiony-przedmiot-...

 

Twój identyfikator transakcji PayPal: „XXXXXXXXXXXX” - (Podaj do PayPal)

 

Jestem optymistą, że będziesz w stanie rozwiązać ten problem za pomocą PayPal i uzyskać zwrot pieniędzy.

 

Po złożeniu sporu w systemie PayPal zalecamy naszym kupującym eskalację sporu w systemie PayPal w ciągu 2-3 dni w celu przyspieszenia procesu zwrotu pieniędzy.

 

„Możesz zgłosić roszczenie w dowolnym momencie w ciągu 20 dni kalendarzowych od daty otwarcia sporu. Spór zostanie automatycznie zamknięty, jeśli nie zostanie przekształcony w roszczenie w ciągu 20 dni”.

 

Dziękujemy za wybranie serwisu eBay, jesteś cenionym użytkownikiem. Z przyjemnością Ci pomogłem. Miłego dnia.

 

Z poważaniem,

 

Sana

Obsługa klienta eBay

 

Wiadomość 5 z 5
ostatnia odpowiedź